Ideja 718

718 Boxster

Ideja 718

Ideja 718

Vsaka legenda ima svoj začetek. Legenda vozila 718 se je začela že leta 1953 z zelo enostavnim, a pogumnim načrtom: napasti. In sicer na dirkališču.

To je bila bojna napoved, ki so ji sledila dejanja: 4-valjni bokser motor, dosledno lahka konstrukcija in še do danes nedosežena zmogljivost pri vožnji skozi ovinke. Z vozilom 550 Spyder. Športnim vozilom, ki je presegel standarde športnega avtomobilizma. Ker se naši inženirji s standardi preprosto ne znajo spoprijateljiti.

Tako se je leta 1953 na startno linijo tega sveta postavil prvi Porsche, ki je bil skonstruiran posebej za dirkalni šport. In tako položil temeljni kamen za celo serijo čistokrvnih dirkalnih avtomobilov s sredinsko vgrajenim motorjem. Od leta 1957 naprej so sledili 718 RSK Spyder – popolnoma predelana različica vozila 550 A Spyder, 718 RS 60 Spyder, 718 W-RS Spyder in nato še 718 GTR, ki je serijo modelov Spyder obogatil še za coupé.

Seveda pa ob vsaki legendi ostane odprto tudi vprašanje, kaj bo sledilo. Naš odgovor: nadaljujemo z delom – na cestah izven dirkališč. In legendi dodajamo novo poglavje. Tukaj in sedaj.

Novi Boxster nadaljuje zgodovino vozil 718. V njegovem 4-valjnem turbo bokser motorju še naprej bije srce bojevnika, ki je osvojil nešteto zmagovalnih stopničk. V njegovo lahko konstrukcijo so vgrajene bogate izkušnje, pridobljene na dolgih poteh in gorskih dirkah. V njem je skrita volja do preseganja standardov. In do tega, da vas prepriča. Zato sedaj tudi te 3 številke v njegovem imenu – da nadaljujejo zgodovino legende 718.

Novi 718 Boxster je zasnovan za življenje v samem središču športa. Je roadster s sredinsko vgrajenim motorjem, ki športni duh legendarnega vozila Porsche 718 združuje s športnim avtomobilom prihodnosti – za vožnjo po cestah sveta. Z enim samim ciljem: vsakdanu odvzeti vsakdanjost.

Rezultat je nov, v primerjavi s prejšnjim modelom izrazito markantnejši design, še bolj športno podvozje in številni novi asistenčni sistemi ter sistemi za zagotavljanje zmogljivosti in udobja. In seveda do 350 KM (257 kW) s turbopolnilnikom – pri občutno zmanjšani porabi. Odprto ostaja le še eno vprašanje: Kaj še čakate?

Novi 718 Boxster. V samem središču športa.