Pogon

718 Cayman S

Pogon

Ustvariti večjo zmogljivost še ni izziv. Razen, če se to doseže na Porschejev način – in hkrati občutno zniža porabo goriva. Rezultat je do 25 kW (35 KM) večja moč in 100 Nm več navora ter do 14 % nižja poraba goriva in vrednost emisij. In tukaj se veselje šele začne.

Novi 4-valjni turbo bokser motorji znamke Porsche ne odražajo odgovornosti le do okolja, temveč tudi do voznikove ravni adrenalina: pospešek je izjemen – že v območju nizkega števila vrtljajev. Pridruži se mu še karakteristika motorja z visokim številom vrtljajev, značilna za športne avtomobile. Povzetek: visok tlak in visoko število vrtljajev ter dobro doziranje moči.

2,0-litrski turbo bokser motor.
Modeli718 so opremljeni z 2,0-litrskim turbo bokser motorjem z neposrednim vbrizgavanjem bencina (DFI), tehnologijo VarioCam Plus in integriranim sistemom mazanja s suhim karterjem. Razvije moč 220 kW (300 KM) pri 6500 1/min. Največji navor: 380 Nm. Turbopolnjenje omogoča, da je na voljo od 1.950 1/min pa vse do 4.500 1/min. Novi 718 Boxster z menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) z 0 na 100 km/h pospeši v pičlih 4,9 s in doseže največjo hitrost pri 275 km/h.

2,5-litrski turbo bokser motor.
Modeli 718 s končnico S črpa iz gibne prostornine 2,5 l. Rezultat je moč 257 kW (350 KM) pri 6.500 1/min. Največji navor 420 Nm je na voljo v impresivnem območju med 1.900 in 4.500 1/min. Tudi ta motor je, enako kot pri 911 Turbo, opremljen z variabilno turbinsko geometrijo (VTG), ki zagotavlja še bolj enakomeren razvoj moči in s tem občutno večji užitek med vožnjo. Njegova vlečna moč? Se konča šele pri 285 km/h. Novi 718 Boxster S z menjalnikom PDK in programom Launch Control se z 0 na 100 km/h požene v le 4,2 s.