Zavore

718 Cayman S

Zavore

Poraba goriva/emisije* za modele 718: mestna vožnja 10,7–9,0 l/100 km; izvenmestna vožnja 6,5–5,7 l/100 km; kombinirana vožnja 8,1–6,9 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 184–158 g/km.

V športu šteje zmogljivost. To velja tako za motor kot tudi za zavore. Zato so v novih modelih 718 vgrajene 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc".

Pri novih modelih 718 Boxster in 718 Cayman so zavorne čeljusti črne, pri S-modelih pa rdeče barve. Zavorni koluti imajo spredaj premer 330 mm, zadaj pa 299 mm.

Za visoko oblikovno togost, nižjo maso in boljšo odzivnost v točki upora – tudi pri ekstremnih obremenitvah – so enodelne zavorne čeljusti zaprte. Hod pedala je kratek, točka upora natančna. Zavorni koluti so naluknjani in notranje hlajeni. Rezultat: boljše zaviranje na mokrem cestišču in optimalno hlajenje.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Preverjen v športnem avtomobilizmu: opcijski zavorni sistem PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Pri novih modelih 718 imajo naluknjani keramični zavorni koluti sistema PCCB spredaj in zadaj premer 350 mm – za še večjo zavorno moč.

Sistem PCCB ima rumene 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na sprednji premi in 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na zadnji premi. Zagotavljajo občutno večji in predvsem konstanten zavorni tlak med zaviranjem.

Predvsem pri večjih obremenitvah omogoča ugodne pogoje za doseganje kratke zavorne poti. Z visoko stabilnostjo ob pojemanju zavorne moči sistema PCCB poleg tega zvišuje stopnjo varnosti pri zaviranju ob veliki hitrosti.

Dodatno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.