Pogon na zadnji kolesi in štirikolesni pogon

911 Carrera 4

Pogon na zadnji kolesi in štirikolesni pogon

Vprašanje prepričanja za oboževalce modelov 911, vprašanje zmogljivosti za ljubitelje tehnike: pogon na zadnji kolesi ali štirikolesni pogon?

Odgovor bo za posamezno skupino lahko različen, nikakor pa ne napačen. Kdor v modelu 911 s pogonom na zadnji kolesi prepozna edini pravi 911, mora vedeti, da štirikolesni pogon izhaja z legendarnega rallyja Paris–Dakar leta 1984, na katerem je Porsche 953 na osnovi 911 pisal zgodovino na področju športa – in tehnike. Veselje pri vožnji skozi ovinke zagotavljata obe vrsti pogona.

Dve nezdružljivi filozofiji? Spregovorimo o tretji: designu. Modeli s štirikolesnim pogonom imajo 44 mm širšo karoserijo in tako še čvrstejšo lego na cesti. Videz, ki ga, predvsem ponoči, poudarja nov svetlobni segment.

Še ena značilnost modelov s štirikolesnim pogonom: visoka stopnja suverenosti. V vsakem ovinku in v vseh letnih časih. Aktivni sistem štirikolesnega pogona PTM (Porsche Traction Management) pogonsko moč po potrebi prenaša na vsa 4 kolesa. In skrbi za boljši stik s cestiščem in še večjo zmogljivost. Istočasno, seveda. Pozimi. Vsak dan. V mejnem območju vozne dinamike.

Povsem drugačni od avtomobilov, s katerimi se lahko vozite samo v lepem vremenu: novi modeli 911 Targa 4. Njihov štirikolesni pogon veliko vlečno silo združuje z visoko stopnjo estetike.

Pogon na zadnji kolesi ali štirikolesni pogon? Ne glede na to, kakšno mnenje imate, najbolj osupljiva življenjska filozofija je in tudi v prihodnje ostaja praktična. Pri znamki Porsche se že več kot 60 let nanaša na cesto.