Motorji

911 Carrera 4S

Motorji

Pri znamki Porsche ni norm. Prepoved razmišljanja? Prepovedana. Edino, kar šteje, je naslednje vprašanje: Kako smo lahko še boljši? Ali drugače: Ali lahko na novo definiramo meje tehnike? Ali lahko združimo navidezna nasprotja? Lahko. Z inteligentno zmogljivostjo.

Novi 911 na vprašanja o prihodnosti športnega avtomobila odgovarja s kvantnim preskokom na področju zmogljivosti. Z manjšo porabo, a nič manj čustveno. Na osnovi principa, ki je enkrat že spremenil vse: 1974, z novim modelom 911 Turbo.

Povsem novi 6-valjni biturbo motorji modelov 911 Carrera in Targa 4 s 3,0 litra gibne prostornine utelešajo ta princip in ga izpopolnjujejo na inovativen način. Natančneje: z izjemno silo pospeška že pri nizkem številu vrtljajev, ki dopolnjuje karakteristiko motorja modela 911 Carrera z visokim številom vrtljajev, značilno za športne avtomobile. Visok tlak in visoko število vrtljajev torej, z dobrim doziranjem moči in neverjetno nizko porabo – zahvaljujoč zmanjšanju gibne prostornine.

V številkah: dodatnih 15 kW (20 KM) moči in dodatnih 60 Nm navora ter število vrtljajev do 7.500 1/min in občutno zmanjšanje porabe vse do 13 %.

Motor modelov 911 Carrera in 911 Targa 4 razvije moč 272 kW (370 KM). Največji navor 450 Nm je na voljo že pri 1.700 1/min. 911 Carrera z menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) z 0 na 100 km/h pospeši v le 4,4 s in doseže največjo hitrosti 293 km/h.

Motor S-modelov z večjimi turbopolnilniki in samostojnim izpušnim sistemom skrbi za še boljšo vlečno silo. Moč motorja znaša 309 kW (420 KM), največji navor pa krepkih 500 Nm. Na voljo je že pri 1.700 1/min. 911 Carrera S s Porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) in funkcijo Launch Control 100 km/h iz mirovanja doseže v zgolj 3,9 s. Vlečna sila se zaključi šele pri 306 km/h.

Nečesa pa le ni mogoče izraziti v številkah: legendarnega zvoka 6-valjnega bokser motorja modela 911. Ga pa je mogoče ravno zaradi tega toliko intenzivneje občutiti.