Design zunanjosti

Porsche 911 Carrera

Design zunanjosti

Design modela 911 pripoveduje zgodbo o našem izvoru in naših koreninah. Obenem pa izraža tudi naš način razmišljanja in vizijo prihodnosti.

Oblikovna govorica, sorazmerja in potek linij sledijo tradiciji modela 911. Z blatniki, ki so višji od sprednjega pokrova, z okroglimi žarometi, s padajočo strešno linijo in strmo padajočo linijo stranskih stekel. Splošni vtis: globok, širok, nizek. Sorazmerja športnega avtomobila, ki izvirajo z dirkalne steze.

Ikona? Samo, če jo izpopolnimo. Naši oblikovalci so novi 911 zaznamovali še natančneje. In s tem skicirali tudi njegovo prihodnost. Z novim designom luči in značilnimi 4-točkovnimi dnevnimi LED-lučmi, ki so integrirane v biksenonske žaromete. Smerniki so postali še vitkejši. Za Porsche, pri katerem že na daleč vemo, da gre za 911.

Sprednji del vozila ima novo obliko in s tem še športnejši videz. Odprtine za dovod zraka so večje, design še kompaktnejši. Nove aktivne lopute za hladen zrak v stranskih odprtinah za dovod zraka po potrebi krmilijo aerodinamiko in hlajenje.

Če povzamemo: sprednji del novega modela 911 kaže zobe. Prihodnost je v njem vzbudila tek.

Zadek vozila obdaja bistvo modela 911: motor. Njegovo srce bije že od leta 1963. Z novim konceptom pogona pa zdaj bije močneje kot kadar koli prej. To spreminja tudi merila designa.

Spregovorimo torej najprej o delovanju, nato pa še o obliki: motor z notranjim zgorevanjem brez zraka ne deluje. To nas uči fizika. Motor vozila Porsche za svoje dihanje potrebuje veliko zraka. To nas uči športni avtomobilizem. Pogon novih modelov 911 Carrera in 911 Targa 4 s turbopolnilnikom ga dobi več kot kadar koli prej. Zahvaljujoč vzdolžno usmerjenim lamelam mreže na zadnjem pokrovu.

Tridimenzionalno zasnovane zadnje luči z LED-tehnologijo vzbujajo pozornost. Vozilu dajejo skulpturalen videz, kot je značilen tudi za 918 Spyder. Design prihodnosti, združen z najnovejšo tehnologijo.

Značilnost vseh modelov s štirikolesnim pogonom: neprekinjen svetlobni segment. Izpopolnjen za nove modele 911 – je vitkejši in se vizualno steka v zadnje luči. S še bolj homogeno osvetlitvijo, ki poudarja 44 mm širši zadek modelov s štirikolesnim pogonom.

Nov je tudi design enojnega zaključka izpušne cevi iz legiranega jekla. S-modeli so opremljeni z dvojnimi zaključki. Sredinsko nameščeni zaključki opcijskega športnega izpušnega sistema so zasnovani na modelu 911 GT3. Pri tem oblika, delovanje in zvok tvorijo celoto.

Oster, športen, brezčasen. Zadek vozila je zasnovan jasno in se zdi širši, čvrstejši, mogočnejši. To je naša teorija evolucije.