En model, dve izvedbi motorja

Porsche 911 Carrera

En model, dve izvedbi motorja

911 je že od samega začetka zasnovan kot čistokrvni športni avtomobil. Njegova moč je na začetku znašala 96 kW (130 KM). Že leta 1966 je na ceste zapeljal prvi S-model z močneje komprimiranim motorjem. 911 S 2.0 Coupé je poganjal 6-valjni bokser motor z močjo 118 kW (160 KM), ki poganja tudi številne dirkalne izvedbe modela 911 v športnem avtomobilizmu.

Tej tradiciji sledi tudi novi 911. S 6 valji, 3,0 litra gibne prostornine in 2 izvedbama motorjev: z močjo 272 kW (370 KM) oz. 309 kW (420 KM) za S-modele.

Oba motorja odlično izpolnjujeta zahteve današnjega časa. Zahvaljujoč turbopolnilniku razvije večjo moč – ob manjši gibni prostornini in porabi.

Visoka stopnja športnosti je prva disciplina modelov 911 Carrera in 911 Targa 4. Turbopolnilnik omogoča večjo učinkovitost in večjo zmogljivost motorja. V številkah: 272 kW (370 KM). Visok navor 450 Nm je na voljo že pri neverjetno nizkih 1.700 1/min. Obljuba zmogljivosti, ki se prenaša neposredno do voznika – preko širokega območja števila vrtljajev.

Prvič serijsko vgrajeno v vse modele: elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov, Porsche Active Suspension Management (PASM). Dodaten dokaz, da gre pri modelu 911 za vedno več zmogljivosti – obenem pa tudi za višjo stopnjo udobja.

Osnovni modeli so opremljeni z 19-palčnimi platišči iz lahke kovine. Izraziti so tudi novi enojni zaključki izpušne cevi – enako kot zvok.