Zavore

911 Turbo S Cabriolet

Zavore

Velik pomen enako kot visoki vozni zmogljivosti pripisujemo tudi veliki zavorni moči. Modeli 911 Turbo imajo spredaj rdeče 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc", zadaj pa 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc". Premer zavornih kolutov: spredaj in zadaj 380 mm.

Enodelne zavorne čeljusti so zaprte. Prednosti so velika obstojnost oblike, večja učinkovitost tudi pri ekstremnih obremenitvah in majhna masa. Hod pedala je kratek, odmerjanje zavorne moči pa zelo natančno. Zavorni koluti so naluknjani – za boljše zaviranje na mokrem cestišču.

Serijsko v modelih 911 Turbo S: zavorni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Naluknjani keramični zavorni koluti imajo spredaj premer 410 mm, zadaj pa premer 390 mm – za še večjo zavorno moč.

Uporaba rumeno lakiranih 6-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti v izvedbi monobloc na sprednji premi in 4-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti na zadnji premi zagotavlja zelo visok, predvsem pa stalen zavorni tlak med zaviranjem.

Odločilno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. To zmanjšuje nevzmetene in rotacijske mase. Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.