Krmiljenje zadnje preme

Porsche 911 Turbo S

Krmiljenje zadnje preme

S pomočjo krmiljenja zadnje preme sta se v enaki meri povečali primernost za vsakodnevne vožnje in zmogljivost.

Sistem pri hitrostih do 50 km/h zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles.

To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Obračalni krog se zmanjša, krmiljenje v ovinkih postane bolj dinamično in manevriranje se občutno olajša.

Sistem pri hitrosti nad 80 km/h zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Rezultat: navidezno podaljšanje medosne razdalje in večja stabilnost vozila, na primer pri hitri menjavi voznega pasu na avtocesti.

Pri hitrosti med 50 in 80 km/h pa se usmerjenost zadnjih koles neprestano izmenjuje, v isti ali nasprotni smeri kota zasuka volana – odvisno od vozne situacije. Zahvaljujoč odličnim lastnostim stabilizacije krmiljenja zadnje preme je krmilno silo na sprednjo premo mogoče neposredneje prenesti preko sredinskega položaja. Prednost: višja stopnja agilnosti brez izgube stabilnosti pri velikih hitrostih.