Podvozje

911 Carrera 4 GTS Cabriolet

911 Carrera 4 GTS Cabriolet

Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

Porsche Stability Management Sport (PSM Sport)

Izpopolnjeni sistem PSM (Porsche Stability Management) – avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike – v novih modelih 911 GTS vključuje tudi športni program. Omogoča precej bolj športno vožnjo, sistem PSM pa ostaja aktiven v ozadju. Za še intenzivnejše doživetje vožnje.

Porsche Torque Vectoring (PTV) in Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Serijsko za vse modele: PTV v kombinaciji z ročnim menjalnikom oz. PTV Plus v kombinaciji z menjalnikom PDK. Sistem za povečanje vozne dinamike in stabilnosti deluje na osnovi krmiljenega zaviranja zadnjih koles in prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

Pri dinamični vožnji sistem ob zasuku volana rahlo zavira zadnje kolo na notranji strani ovinka. To poskrbi za dodatno vrtilno količino v izbrano smer ter s tem neposredno in dinamično krmiljenje pri vožnji skozi ovinek.

Prečna zapora diferenciala na zadnji premi je pri sistemu PTV uravnavana mehansko, pri sistemu PTV Plus pa elektronsko. Slednji je poleg tega opremljen tudi s popolnoma prilagodljivim porazdeljevanjem momenta. Za boljšo vlečno silo in več vozne stabilnosti – zahvaljujoč sistemu PSM (Porsche Stability Management) tudi na različnih cestnih površinah ter na mokrem in zasneženem cestišču.

Sistem nastavljanja višine sprednje preme

Posebej primerno za vsakodnevno rabo: sistem nastavljanja višine podvozja, ki je za vse modele na voljo kot dodatna oprema. Sprednji del vašega vozila 911 GTS zviša za pribl. 40 mm – do hitrosti pribl. 35 km/h. Robniki, dovozi in uvozi v garaže z novim sistemom tako ne predstavljajo več športnih izzivov.

Poraba goriva/emisije* za 911 Carrera GTS: poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km: 9,4–8,3; emisije CO2 (kombinirana vožnja) v g/km: 212–188.