Motorji

Porsche 911 Carrera GTS

Porsche 911 Carrera GTS

Motor

Biturbo. Naš odgovor na vaše zahteve po zmogljivosti. Maksimalni navor – že v območju nizkega števila vrtljajev motorja. Dopolnjuje ga značilno visoka krivulja navora modela 911. Novi modeli GTS razvijejo za 22 kW (30 KM) večjo moč kot modeli 911 S.

To je rezultat 6-valjnih biturbo bokser motorjev z neposrednim vbrizgavanjem bencina (DFI) in tehnologijo VarioCam Plus. Razvije osupljivih 331 kW (450 KM) pri 6.500 1/min. Največji navor 550 Nm je na voljo v izjemno širokem razponu navora med 2.150 in 5.000 1/min.

911 Carrera GTS z opcijskim Porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) in aktivirano funkcijo Launch Control 100 km/h iz mirovanja doseže v zgolj 3,7 s. Največja hitrost: 310 km/h.

Dodaten razlog za dvig adrenalina: legendarni zvok bokser motorja. Pri aktivirani tipki SPORT ali SPORT PLUS boste kurjo polt imeli že v prostem teku.

Turbopolnilnik

Pogon novih modelov 911 GTS je zasnovan kot biturbo motor. Ima 2 polnilnika s hlajenjem polnilnega zraka, po enega za vsako vrsto valjev. Uporabljena sta tudi 2 turbopolnilnika, ki sta optimalno prilagojena gibni prostornini in zmogljivosti motorja. Takšna konstrukcija zmanjšuje vztrajnostni moment na minimum in v kombinaciji s hitrim uravnavanjem polnilnega tlaka zagotavlja spontano odzivnost. Kaj novi turbopolnilniki puščajo za seboj? Predsodke. In kaj dosegajo namesto tega? Nove vrednosti navora in zmogljivost, ki se takoj prenaša do voznika. Kot neposredni pospešek. Kot neukrotljiva moč, ki vleče naprej. Kot dodatna okrepitev in dvig vašega adrenalina.