Zavore

911 Carrera GTS

911 Carrera GTS

Zavore

Na sprednji premi so uporabljene rdeče 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti v izvedbi "monobloc". Zadnja kolesa zavirajo 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti v izvedbi "monoblock". Premer zavornih kolutov je prilagojen povečani zmogljivosti: 350 mm spredaj in 330 mm zadaj. Za večjo stabilnost in izvrstno zmogljivost zavor.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Preverjen v športnem avtomobilizmu: opcijski zavorni sistem PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Pri novih modelih 911 GTS imajo naluknjani keramični zavorni koluti sistema PCCB spredaj premer 410 mm oz. zadaj premer 390 mm – za še večjo zavorno moč.

Sistem PCCB, ki izhaja iz modela 911 Turbo S, ima rumeno lakirane 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na sprednji premi in 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na zadnji premi. Zagotavljajo občutno večji in predvsem konstanten zavorni tlak med zaviranjem.

Ugodnejši pogoji za kratko zavorno pot nastanejo predvsem pri večjih obremenitvah. Poleg tega se poveča stopnja varnosti pri zaviranju pri veliki hitrosti zaradi izredno nizke stopnje slabljenja zavornega učinka sistema PCCB.

Dodatno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.