911 GT3 RS
911 GT3 RS
Meje prekoračene.

Tehnični podatki

911 GT3 RS
Medosna razdalja: 2456 mm
Dolžina: 4545 mm Višina: 1291 mm
PDK
Moč motorja 368 kW (500 KM) pri 8.250 1/min
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3,3 s
Najvišja hitrost 310 km/h
Poraba goriva* v l/100 km 12,7
CO2 emisije v g/km 296
Cena /

Lastnosti

Ideja

Novi 911 GT3 RS presega meje. Izkušnja, ki vam je ne želimo prikriti. Za to je potrebna nič manj kot eksplozija zmogljivosti. In močan sunek: 4,0-litrski 6-valjni bokser ...

Aerodinamika in design

Čista tehnologija športnega avtomobilizma se skriva v sprednjih odprtinah za odzračevanje kolotekov v lahkih blatnikih iz karbona.  ...

Design notranjosti

Športni avtomobil 911 GT3 RS se popolnoma prilega svojemu vozniku. Človek in tehnika sta postala eno. In tako je prav. ...

Motorji

Motor novega modela 911 GT3 RS se nahaja tik nad tlemi. Zadaj, se razume. Z nizkim težiščem je primeren za športni avtomobilizem. S tekočinsko hlajenim 6-valjni motorjem s 4-ventilsko  ...

VarioCam

Izpopolnjen sistem VarioCam je del serijske opreme. Razlikuje med različnim številom vrtljajev in različnimi obremenitvami ter krmiljenje ventilov prilagaja trenutnim zahtevam. ...

Sistem mazanja s suhim karterjem

Nepogrešljiv v športnem mejnem območju: dovajanje olja motorju. Predvsem pri zelo velikih vzdolžnih in prečnih pospeških, ki se lahko ...

Sesalni sistem

911 GT3 RS je opremljen z variabilnim sesalnim sistemom iz umetne mase. Skupaj s športnim izpušnim sistemom skrbi za učinkovito izmenjavo plinov in učinkovit pretok zraka. ...

Športni izpušni sistem

Športni izpušni sistem sestavljajo 2 sprednja glušnika, 2 katalizatorja in izpušni lonec iz lahkega titana. Velika prostornina izpušnega sistema ...

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Piše se leto 1983. V novi skupini C športnih dirkalnikov 956 v težkih pogojih športnega avtomobilizma Porsche prvič uporabi ...

Sprednja in zadnja prema

Podvozje je zasnovano za visoke zahteve v športnem avtomobilizmu. V kombinaciji s posebej prilagojenimi elementi podvozja novi 911 GT3 RS zagotavlja izjemno agilnost, ...

Krmiljenje zadnje preme

Zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje novo krmiljenje zadnje preme serijsko združuje s športno nastavitvijo. Elektromehanski sistem nastavljanja na posameznem zadnjem kolesu  ...

Dinamični ležaji motorja

Kdor reagira samo v mejnem območju, je že izgubil. Še posebej pri dinamični vožnji je ključnega pomena, da ne podcenjujemo neznanskih sil fizike. Ampak jih uporabimo. ...

Platišča in pnevmatike

20-palčna na sprednji premi, 21-palčna na zadnji premi. Novost modelov 911. Večja naležna površina pnevmatik je še dodatno izboljšala vozno dinamiko. Platišča so izdelana iz kovane lahke  ...

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Serijski sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) je bil razvit posebej za model 911 GT3 RS. Deluje s pomočjo ...

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov glede na način vožnje in vozno situacijo aktivno in kontinuirano uravnava moč ...

Paket Clubsport

Vedno na meji, a le redko pod njo. Pod napetostjo, a ne napet. Mejno območje vozne dinamike upošteva lastna pravila. Zahteva visoke vozne sposobnosti in prav tako visoko obremenljivost  ...

Zavore

V mejnem območju potrebujemo predvsem rezerve. Pri moči. In varnosti. To je mogoče doseči samo s tehnologijo, preizkušeno v športnem avtomobilizmu, na katero se lahko voznik vedno  ...

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Porsche je sinonim za športni avtomobilizem – že od samega začetka. Od leta 1948 naprej na dirkalni stezi ...

Varnostni blazini za voznika in sopotnika

Napredna tehnologija varnostnih blazin: za "fullsize" varnostni blazini za voznika in sopotnika je značilno dvostopenjsko ...

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Poleg antiblokirnega sistema vključuje tudi ...

Instrumenti

Natančni, ne igrivi. Minimalistični, ne moderni. 5 okroglih instrumentov, vgrajenih v voznikov prostor, na Porschejev način kaže pot. V središču obeh modelov je merilnik števila vrtljajev  ...

Materiali notranjosti

Trpežnost, obstojnost, neuničljivost. Pri materialih športnih ambientov prevladujejo alcantara® in usnje ter elementi notranjosti galvansko srebrne barve in iz karbona. Glavni pogoj: materiali  ...

Volan

Prestavljajte kot v dirkalniku – nov športni volan GT3 RS s premerom 360 mm. Prestavne poti ročic so za 50 % krajše, prestavljanje pa še bolj neposredno in natančno. ...

Sedeži

Serijsko v novem modelu 911 GT3 RS: školjkasti sedeži so v celoti izdelani iz umetne mase, ojačane z vidnimi karbonskimi vlakni (CfK). Nudijo zelo dobro stransko oporo pri minimalni masi. ...

Paket Sport Chrono

Natančen instrument v mejnem območju: opcijski paket Sport Chrono. Vključuje štoparico na armaturni plošči in novo aplikacijo Porsche Track Precision za vaš pametni telefon. Na uri Sport  ...

Zvočni sistem CDR in zvočni sistem CDR Plus

Serijsko v novem modelu 911 GT3 RS: zvočni sistem CDR s 7-palčnim barvnim zaslonom, ki ga lahko upravljate kot zaslon ...

Porsche Communication Management (PCM)

Osrednja enota za upravljanje zvočnih, navigacijskih in komunikacijskih sistemov: opijski Porsche Communication ...

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter 

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti  ....

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih ...

Porsche Exclusive

Govorili smo o športnem avtomobilizmu. Natančneje o naši odgovornosti za prihodnost športnega avtomobilizma. Zaznavamo jo z inteligentno tehnologijo, neobičajnimi idejami in izboljšano ...

Okolje

Govorili smo o športnem avtomobilizmu. Natančneje o naši odgovornosti za prihodnost športnega avtomobilizma. Zaznavamo jo z inteligentno tehnologijo, neobičajnimi idejami in izboljšano  ...

Prečiščevanje izpušnih plinov

Vozila znamke Porsche dokazujejo, da lahko tudi zmogljivi športni avtomobili v svojih razredih dosegajo zmerne vrednosti porabe in emisij. ...

Poraba in recikliranje

Inteligentna lahka konstrukcija je za znamko Porsche že od nekdaj nekaj samoumevnega. Do izraza pride zaradi visokega deleža aluminija, magnezija, umetne mase in jeklene pločevine ...

Gorivo

Vsi modeli znamke Porsche in s tem tudi novi 911 GT3 RS so seveda zasnovani za uporabo goriva z do 10 % deležem etanola, npr. za "E10". Etanol izboljšuje vrednosti emisij CO2, saj se ...


Interaktivna mikrostran

911 Gt3 RS.
Meje prekoračene.

Novi 911 GT3 RS premika meje. Izkušnja, ki vam je ne želimo prikriti. Porschejev tovarniški voznik Brendon Hartley je novi 911 GT3 RS pripeljal do njegovega mejnega območja. Pospremite ga v Nardò, kjer ga čaka testna proga.

Interaktivna mikrostran

Barve in platišča

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection