911 R
911 R
Načelo čistosti.

Tehnični podatki

911 R
Medosna razdalja: 2457 mm
Dolžina: 4532 mm Višina: 1276 mm
Ročni menjalnik
Moč motorja 368 kW (500 KM) pri 8.250 1/min
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3,8 s
Najvišja hitrost 323 km/h
Poraba goriva* v l/100 km 13,3
CO2 emisije v g/km 308
Cena /

Izpostavljeno

Popolna oblika

Bolečine v mišicah. Zaradi vožnje.

Popolna oblika

Bolečine v mišicah. Zaradi vožnje.

Pritisnite sklopko, dodajte plin. Izpustite sklopko. Do tukaj bi vam vaš učitelj vožnje brez težav sledil. Za tem pa boste ugotovili, da preprosto nima pojma. Hitra lekcija prenosa moči v novem modelu 911 R: ročni menjalnik, 6 prestav, osredotočenih na zmogljivost, in prestavljanje, ki požene kri po žilah. Vaša naloga: delo z rokami in nogami. V veliki meri. Prestavna pot? Izjemno kratka. Vsako prestavljanje? Izredno natančno.

Nekaj zagotovo drži: z ročnim menjalnikom Porsche boste vozili kot nekoč. Z občutkom pravega športnega avtomobila GT. Dinamična funkcija vmesnega dodajanja plina vašim čustvom ne bo dovolila predaha. Tudi zvok vam bo odmeval v ušesih. Ne glede na to, v kateri prestavi boste vozili.

Lahka konstrukcija

Dediščina prinaša obveznosti.

Lahka konstrukcija

Dediščina prinaša obveznosti.

Lahka konstrukcija predstavlja tradicijo znamke Porsche. Tudi novi 911 R je moral shujšati. In to precej. Sprednji pokrov in blatniki novega modela 911 R so izdelani iz umetne mase, ojačane s karbonskimi vlakni, streha je iz magnezija, zadnje steklo in zadnja stranska stekla pa iz polikarbonata. Zadnja sedežna klop? Ni vgrajena. Ročni menjalnik – namesto avtomatskega – pa še dodatno zmanjša maso vozila. Enako načelo velja v notranjosti: manj je več. Avtomatska klimatska naprava in sistem Infotainment nista vgrajena, vendar ju je po želji mogoče naročiti brez doplačila. Vratne obloge iz lahkega materiala in notranje vratne kljuke ter zmanjšani izolacijski elementi prispevajo k načelu lahke konstrukcije. Posebej lahka litij-ionska baterija je prav tako na voljo za doplačilo. Rezultat: manjša masa, več dinamike in večji užitek v vožnji. Ter masa vozila zgolj 1.370 kg.

Vozna dinamika

Napredna tehnologija, nizka lega.

Vozna dinamika

Napredna tehnologija, nizka lega.

Podvozje novega modela 911 R izhaja iz modela 911 GT3 in je tudi v vsakodnevnem življenju izjemno športno. Nastavitev podvozja je izjemno neposredna, vozilo pa ima enak odmik od tal kot 911 GT3. Poleg tega so bili vsi sistemi za uravnavanje podvozja prilagojeni ročnemu menjalniku.

Sistem, posebej prilagojen novemu modelu 911 R, pri manjših hitrostih zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles. S tem se poveča agilnost vozila, še posebej v ozkih ovinkih. Pri velikih hitrostih sistem zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi, s čimer poveča stabilnost vozila, predvsem v območju velikih hitrosti.

Interaktivna mikrostran

911 R

Popolna oblika.
911 R.

Spomin na izgubljeno otroštvo. Z vonjem po bencinu, asfaltu in dirkalni stezi. Pripoveduje o zgodovinskih dirkah, zmagah in rekordih, o atmosferskih motorjih in menjalnikih, o rdečih črtah in napisu Porsche ob strani.

Porsche 911 R je bil leta 1967 izdelan za športni avtomobilizem. Sedaj je znova tu – v omejeni izdaji le 991 vozil. 

Na mikrostrani se pridružite navdušencema nad znamko Porsche, ki si pod mentorstvom tovarniškega voznika Patricka Longa utirata poti do popolnega nadzora nad vozilom. Njun cilj: prevoziti etapo legendarne dirke Tour de France za avtomobile iz leta 1969.

Obiščite interaktivno mikrostran

Cenik in katalogi

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection