911 Turbo S
911 Turbo S
Moč. Sedanjost.

Tehnični podatki

911 Turbo S
Medosna razdalja: 2450 mm
Dolžina: 4507 mm Višina: 1297 mm
PDK
Moč motorja 397 kW (540 KM) pri 6.400 1/min
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3,0 sekund, Sport Chrono Package
Najvišja hitrost 320 km/h
Poraba goriva* v l/100 km 9,1
CO2 emisije v g/km 212
Cena Od 263.267 EUR

Izpostavljeno

Motor:

3,8-litrski 6-valjni biturbo motor

Motor:

3,8-litrski 6-valjni biturbo motor

Design:

dotik večnosti

Design:

dotik večnosti

Infotaiment:

pionirski

Infotaiment:

pionirski

Lastnosti

Ideja 911 Turbo

Velika premoč ne izhaja iz velikih besed. Včasih zadošča edinstven videz. Za 911 Turbo se je to zgodilo na pariškem avtomobilskem salonu leta 1974: moč in pristnost vozila sta se izkazali za ...

Design zunanjosti

Od nekdaj stremimo k temu, da ne zgolj sledimo trendom, ampak jih tudi presegamo. Ne le v glavah ljudi, ampak tudi v njihovih srcih. Običajnemu odgovarjamo z neobičajnim. Minljivosti ...

Design notranjosti

Notranjost vozila je enako dinamična kot njegova zunanjost: na primer z novo generacijo volanov, ki omogoča doživetje športnega avtomobilizma.  Nov športni volan GT izhaja iz super ...

Značaj

Že na prvi pogled je mogoče opaziti, kako izjemna je zmogljivost novega modela 911 Turbo, ki se razvije v 3,8-litrskem biturbo bokser motorju v zadnjem delu vozila. V številkah: 397 kW (540 KM). ...

Motor

Kdor želi biti opazen, potrebuje močne temelje. Pri modelih 911 Turbo je to 3,8-litrski 6-valjni biturbo motor v zadnjem delu vozila. Bokser motor, značilen za 911, poskrbi za odlično  ...

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Katere so priljubljene teme naših inženirjev? Hitro in obenem udobno prestavljanje. Z menjalnikom PDK ...

Inercijska vožnja in funkcija auto start-stop

Uporaba t. i. inercijske vožnje je odvisna od vozne situacije. Ko se sklopka odpre, se prekine povezava med motorjem in ...

Porsche Traction Management (PTM)

Serijski sistem Porsche Traction Management (PTM) sestavlja aktivni štirikolesni pogon z elektronsko ...

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Serijsko v vseh modelih 911 Turbo: PTV Plus. Sistem za povečanje vozne dinamike in stabilnosti deluje na osnovi ...

Paket Sport Chrono, vklj. s stikalom za izbiro načina

Adrenalin s pritiskom na gumb, vključno s kurjo poltjo: paket Sport Chrono. Njegove funkcije omogočajo še bolj športno ...

Dinamični ležaji motorja

Elektronsko krmiljeni sistem v največji možni meri zmanjšuje zaznavna nihanja in vibracije celotnega pogonskega sklopa, predvsem motorja. ...

Podvozje

Podvozje modelov 911 Turbo omogoča varno menjavo voznega pasu tudi pri velikih hitrostih. Stabilnost vozila je izredno visoka.  Enako tudi agilnost pri vožnji skozi ovinke. ...

Krmiljenje zadnje preme

S pomočjo krmiljenja zadnje preme sta se v enaki meri povečali primernost za vsakodnevne vožnje in zmogljivost. Sistem pri hitrostih do 50 km/h zadnji kolesi usmerja v smeri,  ...

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Odvisno od izbranega voznega načina, načina vožnje in ...

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je del serijske opreme modelov 911 Turbo S. Zagotavlja aktivno ...

Platišča

20-palčna platišča 911 Turbo. Kovana, seveda – za zmanjšanje mase in nevzmetenih mas. Poliran osrednji del ...

Sistem nastavljanja višine sprednje preme

Na voljo kot dodatna oprema: sistem nastavljanja višine podvozja vozilo spredaj zviša za pribl. 40 mm – do hitrosti ...

Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Vsi modeli 911 Turbo so opremljeni z aktivno aerodinamiko– kombinacijo večstopenjsko nastavljivega sprednjega ...

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Sistem PSM pri pospeševanju na ...

Sistem luči

Glavni LED žarometi. Notranjost serijskih glavnih LED-žarometov je sestavljena iz 2 lahkih stopenjsko vgrajenih ohišij. Dnevne luči v obliki 4-točkovnih LED-diod ...

Zavore

Velik pomen enako kot visoki vozni zmogljivosti pripisujemo tudi veliki zavorni moči. Modeli 911 Turbo imajo spredaj rdeče 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc",  ...

Karoserija

Inovativna surova karoserija modelov 911 Turbo izpolnjuje 2 konstrukcijsko pomembni zahtevi: visoko vozno dinamiko zahvaljujoč ekstremni togosti karoserije in zmanjšano maso vozila,  ...

Zračne blazine

"Fullsize" varnostni blazini za voznika in sopotnika, ki se glede na silovitost in način trčenja sprožita dvostopenjsko. Pri manj silovitem čelnem trčenju se napolnita do prve stopnje. ...

Notranjost

Preprosto pojavnost zunanjosti dopolnjuje tudi značaj notranjosti. Nikoli lahkomiseln, vedno neposreden, osredotočen na voznika. Premišljena tehnika, jasen princip upravljanja. Na primer ločeno ...

Sedeži

Električno nastavljivi športni sedeži Omogočajo električno nastavljanje višine sedeža, naklona naslonjala ter naklona in globine sedišča. 

Športni volan GT

Novi športni volan GT je opremljen z električnim nastavljanjem vzdolžnega položaja in višine, stikalom za izbiro načina vožnje in gumbom SPORT Response ...

Asistenčni sistemi

Tempostat z uravnavanjem razdalje, vklj. s funkcijo PAS (Porsche Active Safe) Serijsko v vseh modelih 911 Turbo: tempostat, avtomatsko uravnavanje hitrosti ...

Porsche Entry & Drive*

Ključe vozila imate lahko v svoji torbici: takoj ko se približate vratni kljuki ali pokrovu prtljažnika, opcijski sistem Entry & Drive odčita  ...

Novi Porsche Communication Management (PCM)

Izpopolnjen sistem PCM (Porsche Communication Management) predstavlja vašo osrednjo enoto za upravljanje vseh ...

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM kartic za enostavnejše ...

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času.  ...

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih ...

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Serijski zvočni sistem BOSE® Surround Sound je optimalno prilagojen posebni akustiki notranjosti modelov 911 Turbo. ...

Zvočni sistem Burmester® High-End Surround Sound

Ikona iz Zuffenhausna sreča ikono iz Berlina. Govorimo o znamki Burmester®, ki v svetovnem merilu predstavlja ...

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil individualizaciji želja kupcev. Do leta 1986 smo to  ...

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo 911 Turbo izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. 

Prečiščevanje izpušnih plinov

Vozila znamke Porsche dokazujejo, da lahko tudi zmogljivi športni avtomobili v svojih razredih dosegajo zmerne vrednosti porabe in emisij. ...

Poraba in recikliranje

Inteligentna lahka konstrukcija je za znamko Porsche že od nekdaj nekaj samoumevnega. Do izraza pride zaradi visokega deleža aluminija, magnezija, ... 

Gorivo

Vsi modeli znamke Porsche in s tem tudi model 911 Turbo so seveda zasnovani za uporabo goriva z do 10 % deležem etanola, npr. za "E10". 


Interaktivna mikrostran

Moč. Prisotna.
911 Turbo.

Interaktivna mikrostran

Barve in platišča

Cenik in katalogi

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection