Pogon

Panamera 4 E-Hybrid

Pogon

"Tako smo vedno delali." Ni ravno stavek, ki bi spodbujal spremembe. Razen pri znamki Porsche. Vedno smo vsako novo generacijo motorjev naredili še zmogljivejšo, bolj dinamično in učinkovitejšo od prejšnje. Naslednji pomemben korak naprej zdaj dela nova generacija motorjev za modele Panamera.
Povsem nova 6-valjni biturbo motor v Panameri 4S in 8-valjni biturbo motor v Panameri Turbo sta kompaktnejša in lažja od svojih predhodnikov ter opremljena s sistemom VarioCam Plus. Pri obeh je sedaj turbopolnilnik nameščen med vrstama valjev, kar skrajša pot izpušnih plinov do polnilnika – za hitrejše odzivanje.
V 8-valjnem biturbo motorju modela Panamera Turbo so uporabljene dvospiralne turbine. Izpušni plini so pri tem do turbinskega kolesa vodeni ločeno – za optimirano izmenjavo plinov. Rezultat: visok navor že pri nizkem številu vrtljajev motorja.
Prilagodljivo krmiljenje valjev biturbo motorja V8 valje aktivira po potrebi. Primer: ko vozite po mestu, kjer potrebujete manjšo zmogljivost, so v vozilu namesto 8 valjev vključeni le 4. Ko potrebujete več moči, se takoj znova aktivirajo vsi valji.
V novi generaciji motorjev se bencin v zgorevalni prostor vbrizgava neposredno preko osrednjega vbrizgalnega ventila. To izboljšuje vbrizgavanje in zgorevanje zmesi goriva in zraka. Za večjo učinkovitost in boljši izkoristek.
V modelu Panamera 4S Diesel 8-valjni biturbo motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva in variabilno turbinsko geometrijo poskrbi za hitrejše odzivanje in visoko zmogljivost v celotnem območju števila vrtljajev – pri zelo visoki stopnji učinkovitosti.
Ko že govorimo o visoki učinkovitosti: za to v vseh motorjih poskrbijo tudi rekuperacija, toplotni management, funkcija auto start-stop in inercijska vožnja ter aktivne lopute za hladen zrak. In užitek v vožnji? Večji kot kadar koli doslej.

Nova Panamera 4 E-Hybrid bo spremenila vaš pogled na tehnologijo hibridnega pogona. In vaše vsakdanje življenje. S 462 KM čiste zmogljivosti športnega avtomobila in porabo goriva zgolj 2,5 l/100 km. To je več kot le pogumen korak naprej. Je skok v prihodnost. Kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja je ključnega pomena za doseganje navedene največje zmogljivosti. Motor z notranjim zgorevanjem moč in navor razvija s povečevanjem števila vrtljajev motorja. Največji navor elektromotorja pa je na voljo takoj. Rezultat: dosledno visok navor in dinamično odzivanje v zelo širokem območju števila vrtljajev. Novo največjo vrednost pa doseže tudi vaša raven adrenalina.