Pogon in podvozje

Pogon in podvozje

Ne gre le za to, kam greste. Ampak tudi za to, koliko dinamike in užitka v vožnji občutite na poti tja. Tukaj pa v ospredje stopijo novi modeli Panamera GTS. Zasnovani za čisto športno zmogljivost — in pospešen utrip srca.

Poganja jih 4,0-litrski biturbo motor V8. Dvospiralni turbini sta nameščeni med vrstama valjev, zaradi česar je pot izpušnih plinov do turbopolnilnikov kratka, rezultat pa je hitrejša odzivnost. Popolnoma ločeno dovajanje izpušnih plinov do rotorjev turbine tako prepreči pomanjkljivosti ob spremembi obremenitve, ki so značilne za 8-valjne motorje. Visok navor 620 Nm zagotavlja že v območju nizkega števila vrtljajev. Moč motorja: 338 kW (460 KM).

Krmiljenje motorja je bilo posebej prilagojeno modelom GTS — za zaznavne, neposredne nastavitve motorja in še hitrejšo rast navora. Spremembe, ki jih je mogoče slišati v zvoku motorja. Športni izpušni sistem poleg tega v načinu SPORT PLUS ustvarja zvok, ki je podoben tistemu iz športnega avtomobilizma in po katerem se model GTS razlikuje od drugih modelov Panamera.

Uskladitev 8-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) je v modelih GTS zasnovana še športneje. Program SPORT PLUS, ki je del serijskega paketa Sport Chrono, med drugim zagotavlja še hitrejše prestavne čase.