-
Modeli
-
718
-
718 Cayman
9,7-9,3l/100 km220-212g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.1 s - 4.9 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Boxster
9,2-8,9l/100 km208-201g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.9 s - 4.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 T
9,6l/100 km218g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.1 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Cayman GT4
11,1l/100 km251g/km309 kW/420 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Cayman GT4 RS
12.3 l/100 kml/100 km281 g/kmg/km368 kW/500 PSMoč (kW)/Moč (KM)3,4 sPospeševanje 0 - 100 km/h
-
718 Spyder
11,1l/100 km251g/km309 kW/420 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 GTS 4.0
10,9l/100 km247g/km294 kW/400 KMMoč (kW)/Moč (KM)4,5 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Boxster 25 Years
7,6 - 14,7 l/100kml/100 km2019-246 g/kmg/km294 kW/400 KMMoč (kW)/Moč (KM)4,5 sPospeševanje 0 - 100 km/h
-
718 Cayman
-
911
-
911 Carrera
10,8-10,3l/100 km245-233g/km331 kW/450 KMMoč (kW)/Moč (KM)3.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
911 Turbo
12,3 - 12,00l/100 km278 - 271g/km478 kW (680 KM)Moč(kw)/Moč(KM)2.7 sekund (Sport Chrono Package)Pospeševanje 0 - 100 km/h
-
911 Targa
10,9 - 10,5l/100 km253,0 - 239,0g/km309 kW (420 KM) pri 6.500 1/minMoč (kW)/Moč (KM)4,4 s - 4,2 s (4,0 s s Sport Chrono Paket)Pospeševanje od 0 - 100 km/h
-
911 GT3
17.3 - 9.9l/100 km183-304g/km375 kW / 510 KMMoč (kW)/Moč (KM)3,4 sPospeševanje 0 - 100 km/h
-
911 Carrera
-
Taycan
-
Taycan
28,7 - 28,0l/100 km0g/km560 kW / 761 KMMoč (kW)/Moč (KM)2.8 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Taycan Cross Turismo
29.4 kWh/100l/100 km0g/km560 kW/761 KMMoč (kW)/Moč (KM)2.9 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Taycan Sport Turismo
0l/100 km0g/km300 kW / 408 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.4 sPospeševanje 0 - 100 km/h
- E-performance
-
Taycan
-
Panamera
-
Panamera 4
11,3-10,4l/100 km257-235g/km243 kW/330 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
E-performance
8,1-8,0l/100 km201-197g/kmInteligentno polnjenje domaEnostavne rešitve polnjenje vozila kar domaElektrična infrastukturaVse informacije o polnjenju in hibridni tehnligiji.
-
Panamera 4
-
Macan
-
Macan
8,8 - 8,7l/100 km200-198g/km195 kW/265 KMMoč (kW)/Moč (KM)6.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Macan
-
Cayenne
-
Cayenne
12,5-11,5l/100 km283-259g/km250 kW/340 KMMoč (kW)/Moč (KM)6.2 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Cayenne Turbo
14.0 - 13.6l/100 km319 - 309g/km404 kW/550 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.1 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound
-
Cayenne Turbo
-
Cayenne Coupe
12,5-11,6l/100 km319-305g/km250 kW / 340 KMMoč (kW)/Moč (KM)6,0 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- E-performance
-
Cayenne
-
718
718 Boxster GTS 4.0
294 kW/400 KM
Moč (kW)/Moč (KM)
4,5 s
Pospeševanje 0 - 100 km/h
Zadnji pogon
Pogon
10.9
l/100 km
247
g/km



Tehnični podatki

Ročni | |
---|---|
Moč motorja | 294 kW/400 KM |
Pospeševanje od 0 do 100 km/h | 4,5 s |
Najvišja hitrost | 293 km/h |
Poraba goriva v l/100 km | 10.9 |
CO2 emisije v g/km | 247 |
718 Boxster GTS 4.0 - Konfigurator
Lastnosti
- Koncept
- Pogon

Ideja
Športni avto, ki povzroči pravi vrtinec čustev in vam seže globoko v srce. 294 kW (400 KM), 100 % Porsche, 6 valjev, en voznik: vi. Odštevanje se začne ... Novi 718 Boxster GTS 4.0 in novi 718 Cayman GTS 4.0 predstavljata zapeljivo privlačnost čistokrvnih športnih avtomobilov. Predvsem z zvokom: 4,0-litrski bokser atmosferski motor s 6 valji je čistokrven, surov in klasičen. In nenazadnje: navdušujoč. Še kaj? Koncept sredinsko vgrajenega motorja. Tipičen za 718. To pomeni odlične vozne lastnosti in agilnost, ki zagotavlja, da zmagoslavno odpeljete vsak zavoj. Atletski, dobro natreniran "šesterček" na Porschejev način, ki nas znova popelje k bistvu dinamičnega doživetja vožnje. Tega se nikoli ne bomo naveličali. Privoščimo si torej več. Več tega, kar nam je všeč. Novi modeli 718 GTS 4.0. Še več tistega, kar vam je všeč.

Zunanjost
Zunanjost je značilna za izvedbe GTS: močna in mišičasta. Velike odprtine zagotavljajo optimalen dovod zraka. Zatemnjene sprednje luči, sprednji usmernik zraka in stranske odprtine za dovod zraka črne barve dajejo sprednjemu delu vozila še širši videz. Biksenonski glavni žarometi zagotavljajo odlično vidljivost. Dodatna oprema z izrazitim designom: glavni LED žarometi s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Nezamenljiva je tudi silhueta s t. i. linijo flyline – strešno linijo, značilno za sredinsko vgrajene motorje: težišče je nizko, odmik od tal pa majhen. Veliki koloteki nudijo dovolj prostora za črno (s svilenim sijajem) lakirana 20-palčna platišča 718 Sport. Stranski okrasni napis "GTS 4.0" bo privlačil poglede. Zadek odlikujejo jasne linije in kompaktna oblika. Ki pa nikakor niso zadržani. Široko narazen nameščena črna zaključka izpušne cevi športnega izpušnega sistema nakazujejo na nebrzdano moč, ki jo podpisuje črna oznaka modela. Poleg tega ima še eno lastnost, ki je od športnega avtomobila morda ne bi pričakovali: uporabnost za vsakodnevne vožnje. Ali morda poznate še kakšno drugo športno vozilo, ki ima 2 prtljažnika? In ponuja poleg tega še veliko drugih inteligentno razporejenih uporabnih odlagalnih površin? Tako boste imeli dovolj prostora za vse. Nenazadnje tudi za vožnjo, nabito s čustvi. Če bi ju opisali na kratko: silovito neizprosna. In neizprosno silovita. To sta nova 718 Boxster GTS 4.0 in 718 Cayman GTS 4.0.

Notranjost
Notranjost se prilega kot druga koža. In vas poziva k doseganju višjih ciljev ter hkrati ponuja vse, kar potrebujete. To je kraj, ki ga nemudoma vzljubite. Dobrodošli v voznikovem prostoru. Zasnovanem na ergonomiji, ki se osredotoča na zmogljivost: športni avtomobilizem, ki se ga lahko dotaknete. Denimo alkantare, preizkušene na dirkalni stezi ter uporabljene na volanskem obroču športnega volana GT in na prestavni ročici. Serijski športni sedeži plus s športno-togim oblazinjenjem in dvignjenimi stranicami nudijo optimalno oporo – tudi pri zelo dinamični vožnji. Posebnost: kombinacija usnja in alkantare z markantno strukturo šivov. Tudi sredinski deli sedežev so iz alkantare. Vzglavnike pa krasijo napisi "GTS". Poleg tega so na voljo tudi popolnoma električno nastavljivi športni sedeži in prilagodljivi športni sedeži plus, ki nudijo številne individualne možnosti nastavljanja. Za še bolj pristno športno izkušnjo poskrbijo športni in školjkasti sedeži. Z opcijskim paketom notranje opreme GTS novi modeli 718 GTS 4.0 izžarevajo še močnejšo prezenco in več športnosti. Prezenco v notranjosti utelešajo barvni poudarki karminsko rdeče oz. voščeno bele barve. Športnost pa zagotavljajo dodatni elementi iz alkantare v kombinaciji s črnim usnjenim oblazinjenjem in okrasnimi obrobami iz karbona.

Motor
Naslednji ovinek je pred vami. Vi ne oklevate. Sledi ravnina. Ste že na sredi. Zakaj bi se brzdali? Zakaj ne bi izkoristili celotnega spektra zmogljivosti? Še posebej, če imate na voljo zmogljiv 4,0-litrski 6-valjni atmosferski motor z močjo 294 kW (400 KM). Največji navor je na voljo med 5.000 in 6.500 1/min, največje število vrtljajev motorja pa znaša 7.800 1/min. 100 km/h dosežete v 4,5 s. Odzivnost? Neposredna. Navor? Vrhunski. Zelo čustven, a hkrati učinkovit: motor z neposrednim vbrizgavanjem bencina (DFI), integriranim sistemom mazanja s suhim karterjem in prilagodljivim krmiljenjem valjev. Variabilni sesalni sistem s preklopno loputo resonančne cevi dodatno poskrbi za optimalen dovod zraka do motorja. Kaj točno to pomeni, boste razumeli, takoj ko boste slišali motor. Pri pospeševanju zagotovo ne sme manjkati ustrezni ojačevalec zvoka. Kar nas pripelje do športnega izpušnega sistema z 2 ločenima zaključkoma izpušne cevi črne barve. Za še silnejši in prodornejši zvok športnega vozila. Naslednji ovinek že kliče. Ste pripravljeni? Prisluhnite in uživajte ...

Prenos moči
Naprej. In hkrati nazaj h koreninam. Za vas to pomeni: otipati, občutiti, imeti neposredni stik. 6 prestav, vsaka je boljša od prejšnje. Morda bodo naslednji dan bolele mišice. Tako pač je – vožnja športnih avtomobilov zahteva tudi ročne spretnosti. Natančen 6-stopenjski ročni menjalnik je opremljen z dvomasnim vztrajnikom, ki veliko moč motorja prenaša neposredno na cesto. In kar je morda še pomembneje: zagotavlja izjemno športno doživetje vožnje. Zmogljivosti, ob katerih začne srce biti hitreje – pristno, neokrnjeno doživetje športnega avtomobila. Serijski sistem Porsche Torque Vectoring (PTV) dodatno izboljšuje vozno dinamiko. Integrirana prečna zapora diferenciala na zadnji premi omogoča večjo vlečno silo ter občutno izboljšano prečno dinamiko in stabilnost vozila pri spremembi obremenitve v ovinkih in pri menjavi voznega pasu. PTV poleg tega zagotavlja tudi boljše krmiljenje in s tem še večjo agilnost. Dinamična funkcija vmesnega dodajanja plina v načinu SPORT prav tako prispeva k dinamičnemu odzivanju vozila.

Podvozje
Desni ovinek, levi ovinek in naravnost. Vse zahvale gredo športnim nastavitvam podvozja. Neposredno krmiljenje pa poskrbi za še večjo zmogljivost pri vožnji skozi ovinke. To sta le dve značilnosti, ki govorita v prid športnemu podvozju PASM, vgrajenemu v lahki konstrukciji z 20 mm manjšim odmikom od tal. Za nekoliko večji odmik od tal in več udobja je na voljo sistem Porsche Active Suspension Management (PASM) z 10 mm manjšim odmikom od tal. Elektronski sistem nastavljanja blažilnikov neprekinjeno uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na način vožnje in razmere na cestišču. Ponuja dve nastavitvi, ki ju upravljate s tipko v sredinski konzoli: v običajnem načinu je blaženje športno-udobno, v športnem pa športno-togo. Krmiljenje modelov 718 GTS 4.0: natančno, agilno. Za večjo stabilnost vozila, več udobja med vožnjo in večjo zmogljivost. Je čas za počitek? Kmalu. Samo še en krog ...