718 Cayman GT4 RS

Preizkušen na dirkalni stezi.

718 Cayman GT4 RS

Tehnične lastnosti

368 kW/500 PS Moč (kW)/Moč (KM)
3,4 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
315 km/h Najvišja hitrost
1.822 mm Širina
4.456 mm Dolžina
Moč

Število cilindrov

6

Moč (kW)

368 kW

Moč (KM)

500 PS

Največji navor

450 Nm

Vožnja

Največja hitrost

315 km/h

Pospešek od 0-100 km/h

3.4 s

Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package

Ni podatka

Pospešek od 0-200 km/h

10.9 s

Avto

Dolžina

4.456 mm

Širina

1.822 mm

Višina

1.267 mm

Medosna razdalja

2.482 mm

Teža praznega vozila

1,415 kg

Dovoljena teža

1,771 kg

Največja obremenitev

356 kg

Maksimalna vlečna obremenitev

Ni podatka

Maksimalno dovoljena obremenitev strehe

Ni podatka

Prostornina

Odprta prostornina prtljažnega prostora

125 l

Največja prostornina prtljažnika

136 l

Velikost rezervoarja

54 l

Poraba/Emisije

Poraba mestna

17.4 l/100 km

Poraba izvenmestna

9.3 l/100 km

Poraba kombinirano

12.3 l/100 km

CO2 emisije

281 g/km

NOx emisije

19.6 mg/km

Lastnosti

 

 

Aerodinamična zasnova modela 718 Cayman GT4 RS je bila v primerjavi z modelom 718 Cayman GT4 še dodatno izpopolnjena in v celoti prilagojena njegovi izjemni zmogljivosti: moč, aerodinamika, podvozje in celo design. Večstopenjsko nastavljiv sprednji difuzor zagotavlja boljše aerodinamično ravnovesje vozila in je zasnovan za minimalni zračni upor za dosego največje hitrosti. Z nastavitvami za dosego izjemnih zmogljivosti na dirkalnih stezah, ki niso odobrene za uporabo v cestnem prometu, 718 Cayman GT4 RS doseže občutno večjo silo odgona v primerjavi z modelom 718 Cayman GT4, kar prispeva k izboljšani stabilnosti vozila, predvsem v hitrih ovinkih. Na kratko: načelo "oblika sledi funkciji" v najboljši izvedbi.

 

 

Zaostren videz dirkalnika. Izjemno agilen koncept sredinsko vgrajenega atmosferskega motorja s 4,0-litrsko gibno prostornino in šestimi valji. Šest posamičnih dušilnih loput za neposreden odziv. Koncept visokega števila vrtljajev, ki zlahka doseže vrednost 9.000 vrtljajev. Moč 368 kW (500 KM). Pameten? Ne vedno. Popoln? Kadar koli. 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK) in novo izbirno ročico, ki izgleda kot prestavna ročica ročnega menjalnika – za športno hitro prestavljanje.

 

 

Velika prostornina lahkega športnega izpušnega sistema iz legiranega jekla, z zadnjim izpušnim loncem in dvema ločenima zaključkoma izpušne cevi iz legiranega jekla zmanjša protitlak izpušnih plinov. Stereo lambda regulacija uravnava sestavno izpušnih plinov in nadzoruje pretvarjanje škodljivih snovi v katalizatorju. V kombinaciji s paketom Weissach je zaključek izpušne cevi serijsko izdelan iz titana. Njegov videz temelji na omejeni izdaji dirkalnika 935 iz maloserijske proizvodnje leta 2018 – poklon legendarnemu dirkalniku za Le Mans, 935/78.

 

 

Voznikov prostor je sinonim za popolno voznikovo usmerjenost, dostopnost, neposredno čitljive informacije, odlično funkcionalnost, optimalno ergonomijo in osredotočenost na tisto, kar je zares pomembno. Materiali in detajli v notranjosti modela 718 Cayman GT4 RS, kot so tkanina Race-Tex z odlično oprijemljivostjo, okrasne letve iz vidnih karbonskih vlaken s svilenim sijajem in vratne kljuke v obliki zanke, izhajajo neposredno iz športnega avtomobilizma. Zračna komora je bila prestavljena v notranjost – optično in akustično bliže motorju. Značilnost športnega avtomobilizma: zanke namesto običajnih vratnih kljuk. Brez okraskov, brez odvečne krame. Namesto tega: vratne kljuke v obliki zanke – kot v športnem avtomobilizmu. In preproste mreže za odlaganje v vratih. Nekaj smo si pa le privoščili: kontrastni barvi, arktično sivo ali – odvisno od specifikacije – globokomorsko modro barvo – za vratne kljuke v obliki zanke in okrasne šive.

 

 

Izvrstna agilnost, kratke prestavne poti, izjemne športne karakteristike prestavljanja – 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Celo prestavljanje v sedmo prestavo je športno kratko. Design izbirne ročice menjalnika PDK je zasnovan na prestavni ročici ročnega menjalnika in omogoča tudi ročno prestavljanje. Za še krajše prestavne poti uporabljajte obvolanski prestavni ročici na volanskem obroču. Mehanski zaporni diferencial omogoča optimalen prenos moči na cesto.

 

 

Za še večjo zmogljivost smo na vozilu odstranili vse, kar ni nujno potrebno. Ali pa zamenjali z lažjimi materiali: sprednji pokrov, sprednja blatnika, stranske odprtine za dovod zraka, zadnji usmernik zraka, okrasne letve in školjkasti sedeži so izdelani iz lahke, trpežne umetne mase, ojačane s karbonskimi vlakni (CFRP). Zadnje steklo je izdelano iz lahkega stekla in prav tako prispeva k zmanjšanju mase vozila. Titanova varnostna kletka. Na voljo v opcijskem paketu Weissach: privita varnostna kletka iz lahkega, a robustnega titana. Pribl. 6 kg lažja od jeklene varnostne kletke v paketu Clubsport.