911 GT3

Izgled

Tehnične lastnosti

375 kW/510 KM Moč (kW)/Moč (KM)
3,4 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
318 km/h Najvišja hitrost
1.852 mm Širina
4.573 mm Dolžina

Lastnosti

 

Boj z nasprotnim vetrom: sprednji del novega modela 911 GT3 z velikimi odprtinami. Dotekajoči zrak hladi zavore, prevlečene reže za dovod zraka pa ščitijo pred tujki. Odprtine za odvod zraka sredinskega hladilnika so zdaj vgrajene v sprednji pokrov iz karbona in poudarjajo videz športnega avtomobila.

Sila odgona. Uravnoteženost. Hlajenje. Vse mora biti usklajeno. Širok podaljšan spodnji del sprednjega odbijača poskrbi za dodatno silo odgona na sprednji premi. Zahvaljujoč novemu sprednjemu difuzorju lahko silo odgona na sprednji premi in uravnoteženost vozila zdaj nastavljate stopenjsko. Skupaj z aerodinamično izboljšano zaščitno oblogo dna vozila lahko silo odgona na sprednji premi in uravnoteženost vozila optimalno usklajujete. Elementi za uravnavanje zraka za sprednjimi kolesi so v celoti prenovljeni in zagotavljajo dvojno silo odgona z enakim zračnim uporom.

Sila odgona.

Če upoštevamo vse aerodinamične ukrepe, novi 911 GT3 doseže pribl. 60 % večjo silo odgona od svojega predhodnika. V položaju za čim večjo zmogljivost, ki na cesti ni dovoljen, zagotavlja več kot dvakratno silo odgona za uporabo na dirkalni stezi.

Preden pričnete računati: zapeljite se na dirkalno stezo, kjer lahko to zmogljivost doživite neposredno.

 

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Opcijski zavorni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z zavornimi koluti, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo, je zavezan lahki gradnji in športnemu avtomobilizmu. Naluknjani keramični zavorni koluti imajo velik premer 410 mm spredaj in 390 mm zadaj – za še večjo zavorno moč. Rumeno lakirane 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti v izvedbi monobloc na sprednji premi in 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti v izvedbi monobloc na zadnji premi pri tem zagotavljajo zelo visok, predvsem pa stalen zavorni tlak med zaviranjem. Poleg tega se poveča stopnja varnosti pri zaviranju pri veliki hitrosti zaradi izredno visoke stopnje slabljenja zavornega učinka sistema PCCB.

 

V modelu 911 GT3 je prvič vgrajena sprednja prema z dvojnimi prečnimi vodili. Sistem je prevzet neposredno iz modela 911 RSR – in vam v modelu 911 GT3 prinese dragocene sekunde. Odzivnost sprednje preme je bila s tovrstnim principom – in z njim povezanim zmanjšanim trenjem v blažilnikih – še enkrat občutno izboljšana.

Nova geometrija podvozja poleg tega dovoljuje nastavitev, ki omogoča večjo stabilnost pri vožnji skozi ovinke in še bolj spontano krmiljenje. Za še večjo hitrost pri vožnji skozi ovinke.

 

7-stopenjski menjalnik PDK je v novem modelu 911 GT3 še športnejši. Prestavne poti na obvolanskih prestavnih ročicah so natančne in kratke. Prestavljate pa lahko tudi neposredno z izbirno ročico menjalnika PDK – v novem modelu 911 GT3 je zasnovana na osnovi ročice ročnega menjalnika. Ne glede na to, kako prestavljate, 7 prestav, osredotočenih na zmogljivost, zagotavlja močan pridih športnega avtomobilizma.

Nova je izbira prestave pri dinamičnem prestavljanju v nižjo prestavo. Če voznik na primer pri zaviranju pred ovinkom obvolansko prestavno ročico pritisne, preden je doseženo ustrezno število vrtljajev motorja, si menjalnik PDK to prestavljanje "zapomni" in avtomatsko prestavi nazaj, takoj ko je doseženo optimalno število vrtljajev motorja.

 

Čas je dragocen? Iskreno povedano, na tej točki smo nekoliko bolj natančni. Ker govorimo o desetinkah in stotinkah sekunde.

Paket Chrono, ki je na voljo za doplačilo, poleg analogne in digitalne štoparice v armaturni plošči nudi še naslednje funkcije: za prikaz, shranjevanje in analizo izmerjenih časov na dirkalni stezi ima sistem PCM dodatni prikazovalnik voznih zmogljivosti, ki vozniku posreduje podatke o času, prevoženi poti, številu krogov in posameznih doseženih časih – do stotinke sekunde natančno, seveda. Prikazana sta tudi najhitrejši krog in doseg. Sistem omogoča shranjevanje poljubnih prog in definiranje referenčnih prog.

 

Porsche Connect vam je v pomoč z uporabnimi storitvami. Z aplikacijo Porsche Connect lahko svoje cilje in koledarje sinhronizirate s svojim vozilom Porsche, načrtujete potovanja s pomočjo aktualnih prometnih informacij sistema Porsche Communication Management (PCM) in uporabljate glasbene storitve na vašem pametnem telefonu. Naj vas vaš Porsche vodi do cilja, obvešča in zabava. S paketom storitev Navigacija in Infotainment še hitreje dosežete cilj – zahvaljujoč izračunavanju poti z aktualnimi spletnimi zemljevidi. S pomočjo funkcije prepoznavanja govora lahko enostavno prikličete informacije, kot je npr. vreme v ciljnem kraju, in predvajate najnovejše novice iz sveta gospodarstva, politike ali športa. Še posebej, ko niste na dirkalni stezi – ali ste ravno namenjeni tja.

Emocije

Razvit v Flachtu, doma na dirkalni stezi: 4,0-litrski 6-valjni atmosferski motor z visokim številom vrtljajev. Z zvokom, ki pospeši srčni utrip. In nam daje občutek, da smo v bližini dirkalne steze. Pristnega občutka športnega avtomobilizma v modelu 911 GT3 ne zagotavlja samo občutek vožnje, ampak tudi čistokrven zvok njegovega motorja.