Cayenne

Izgled

Cayenne E-Hybrid
Cayenne Turbo
Cayenne Turbo S E-Hybrid

Tehnične lastnosti

250 kW/340 KM Moč (kW)/Moč (KM)
6,2 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
245 km/h Najvišja hitrost
1.983 mm Širina
4.918 mm Dolžina

Tehnične lastnosti

340 kW/462 PS Moč (kW)/Moč (KM)
5,0 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
253 km/h Najvišja hitrost
1.983 mm Širina
4.918 mm Dolžina

Tehnične lastnosti

326 kW/440 PS Moč (kW)/Moč (KM)
5,2 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
265 km/h Najvišja hitrost
1.983 mm Širina
4.918 mm Dolžina

Tehnične lastnosti

338 kW/460 PS Moč (kW)/Moč (KM)
4,8 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
270 km/h Najvišja hitrost
1.995 mm Širina
4.918mm Dolžina

Tehnične lastnosti

404 kW/550 PS Moč (kW)/Moč (KM)
4,1 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
286 km/h Najvišja hitrost
1.983 mm Širina
4.918 mm Dolžina

Tehnične lastnosti

500 kW/680 PS Moč (kW)/Moč (KM)
3,8 s Pospeševanje 0 - 100 km/h
295 km/h Najvišja hitrost
1.983 mm Širina
4.918 mm Dolžina
8-stopenjski Tiptronic S

Moč motorja

250 kW / 340 KM

Pospeševanje od 0 do 100 km/h

6.0 s

Najvišja hitrost

243 km/h

Poraba goriva v l/100 km

9.4-9.3 l/100 km

CO2 emisije v g/km

215-212 g/km

Velikost prtljažnika

625 l

8-stopenjski Tiptronic S

Moč motorja

340 kW/462 KM

Pospeševanje od 0 do 100 km/h

5.1 s

Najvišja hitrost

253 km/h

 

Poraba goriva v l/100 km

3.2 - 3.1 l/100 km (električna poraba 18.7 - 17.7 kwh/100 km)

CO2 emisije v g/km

75 - 72 g/km

Električni doseg

37 km

Najvišja hitrost na elektriko

135 km/h

Velikost prtljažnika

500 l

Velikost posode za gorivo

75 l

8-stopenjski Tiptronic S

Moč motorja

324 kW /440 KM

 

Pospeševanje od 0 do 100 km/h

5.0 s

 

Najvišja hitrost

263 km/h

Poraba goriva v l/100 km

9.4-9.2 l/100 km

 

CO2 emisije v g/km

216-212 g/km

8-stopenjski Tiptronic S

Moč motorja

338 kW/460 KM

Pospeševanje od 0 do 100 km/h

4,5 s

Najvišja hitrost

270 km/h

Poraba goriva v l/100 km

11,4-11,2 l/100 km

CO2 emisije v g/km

260-256 g/km

8-stopenjski Tiptronic S

Moč motorja

404 kW / 550 KM

Pospeševanje od 0 do 100 km/h

3,9 s

Najvišja hitrost

286 km/h

Poraba goriva v l/100 km

11.4-11.3 l/100 km

CO2 emisije v g/km

261-258 g/km

8-stopenjski Tiptronic S

Moč motorja

500 kW/680 KM

Pospeševanje od 0 do 100 km/h

3.8 s

Najvišja hitrost

295 km/h

Poraba goriva v l/100 km

3.9 - 3.7 l/100 km (električna poraba 19.6 - 18.7 kwh/100 km)

CO2 emisije v g/km

90 - 85 g/km

Lastnosti

 

Paket Sport Chrono

Paket Sport Chrono poleg analogne štoparice na armaturni plošči vključuje tudi stikalo za izbiro načina vožnje na večfunkcijskem športnem volanu. Z njim je mogoče izbirati med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual. Tako lahko med drugim v trenutku prilagodite podvozje vašega coupéja in vozno dinamiko. Podatke o vzdolžnih in prečnih pospeških najdete v prikazu v kombiniranem instrumentu, skupaj s prikazom zmogljivosti za čase krogov v sistemu Porsche Communication Management (PCM).

8-stopenjski menjalnik Tiptronic S

Kako športen bo coupé, je odvisno samo od vas – pomembno je le, da nov 8-stopenjski Tiptronic S sledi vašemu tempu. Poleg tega pa poskrbi še za nižjo porabo in višjo stopnjo udobja.

Vozilo za prihranek goriva v določenih voznih situacijah omogoča t. i. inercijsko vožnjo, pri kateri se prekine povezava med motorjem in sklopko, število vrtljajev motorja pa se zniža na število v prostem teku.

Športni paketi z lahkimi komponentami

Obstajajo tri izvedbe športnega paketa z lahkimi komponentami, ki je na voljo samo za modele Porsche Cayenne Coupé. Vse tri vključujejo streho iz karbona, paket SportDesign z obrobo difuzorja iz karbona, 22-palčna platišča GT Design, paket notranje opreme iz karbona in športni izpušni sistem za Cayenne Turbo Coupé oz. športni izpušni sistem s sredinsko nameščenima zaključkoma izpušne cevi za Cayenne GTS Coupé, Turbo Coupé in Turbo S E-Hybrid Coupé.

 

Porsche Surface Coated Brake (PSCB)

Nove keramične prevleke (volframov karbid) poskrbijo, da koluti iz sive litine ostanejo bleščeči tudi, ko vaše vozilo dlje časa miruje, saj ta prevleka ne rjavi, ne potemni in občutno zmanjša količino zavornega prahu. Porsche Surface Coated Brake (PSCB) za stabilno zaviranje poskrbi tudi pri velikih obremenitvah.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Naluknjani keramični zavorni koluti sistema Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) zagotavljajo optimalno zavorno moč tudi v najtežjih pogojih in s tem za krajšo zavorno pot – zaradi nizke stopnje slabljenja zavornega učinka. Keramični zavorni koluti so za pribl. polovico lažji od primerljivih zavornih kolutov iz sive litine in zato pozitivno vplivajo na vozno dinamiko.

Porsche 4D Chassis Control

Porsche 4D Chassis Control krmiljenju podvozja daje novo dimenzijo. Na osnovi vzdolžnih, prečnih in vertikalnih pospeškov analizira trenutno vozno situacijo. S pomočjo teh podatkov izračuna optimalno vozno situacijo in v realnem času sinhronizira vse sisteme podvozja: četrta dimenzija. Za optimirano skupno zmogljivost.

Zavorni sistem Cayenne GTS.

Poleg zavornih čeljusti ekskluzivne rdeče barve je ta zavorni sistem prilagojen velikim zmogljivostim in opremljen z aluminijastimi togimi zavornimi čeljusti v izvedbi "monoblock". Hod pedala je kratek, odmerjanje zavorne moči pa zelo natančno.

 

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije. Z elektromehanskimi stabilizatorji aktivno zmanjšuje nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi. Rezultat: izboljšana agilnost in vozna dinamika. V kombinaciji s sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) se izboljšata tudi stabilnost vozila in krmiljenje.

 

Podvozje GTS

Vsi modeli GTS so opremljeni z 20 mm nižjim jeklenim podvozjem ali opcijskim prilagodljivim zračnim vzmetenjem in sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) za povečanje vozne dinamike in stabilnosti. Nastavitev sistema Porsche Active Suspension Management (PASM) je sedaj še športnejša.

 

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Tehnologija BOSE® SoundTrue Enhancement poskrbi za še večjo kakovost in dinamiko zvoka v stisnjenih podatkovnih formatih, kot je npr. MP3. Tehnologija AudioPilot Noise Compensation pa kompenzira hrup.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Malo tiše za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W digitalnim ojačevalnikom razreda D, 2-smerni osrednji sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Navdušujoče je tudi novo 3D-doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, vgrajenih v A-stebričkih, in posebnega algoritma Auro 3D®. Galvanizirane obrobe in napisi "Burmester®" na izbranih zvočnikih poudarjajo ekskluzivnost coupéja in poskrbijo, da je vsak trening ob popolni spremljavi še intenzivnejši.

 

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

84 LED-diod se z izklapljanjem ali zatemnitvijo prilagaja aktualni prometni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti. Omogoča vam, da se lahko v celoti posvetite svojim ciljem.

Sistem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) poleg navedenega vključuje tudi elektronsko krmiljene smerne luči in žaromete za križišča, ki delujejo na osnovi navigacijskih podatkov. Ko se približate križišču ali zavoju, se svetlobni snop skrajša ter intenzivneje osvetli desno in levo stran cestišča.

 

Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Osredotočenost je v športu vse in še več. Da je med vožnjo nič ne zmoti, poskrbi tempostat z uravnavanjem razdalje, ki avtomatsko ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. V kombinaciji s sistemom PorscheInnoDrive je opremljen z dodatnimi, inovativnimi funkcijami. Sistem prediktivno prilagaja vašo hitrost vožnje, prepoznava omejitve hitrosti in potek poti ter temu primerno optimalno prilagaja strategijo prestavljanja. Sestavni del sistema je tudi aktivno vodenje po voznem pasu. Ta združuje uravnavanje razdalje in funkcijo ohranjanja smeri na večjih regionalnih cestah in avtocestah – tudi v zastojih.

Oblika

Brezčasni in sodobni še nikoli niso bili tako blizu.