Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: +386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
Prodaja
Filip Batič
00386 1 58 25 198filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec
00386 1 58 25 193ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus
00386 1 58 25 197ziga.rus@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Servis
Jure Pec
00386 1 58 25 318jure.pec@porsche.si
Urban Gider
00386 1 58 25 320urban.gider@porsche.si
Boštjan Urbanija
00356 1 58 25 320bostjan.urbanija@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-16.00
Dopolnilna oprema
Saša Kampuš
000356 1 58 25 344maloprodaja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Rezervni deli
Saša Kampuš
00386 1 58 25 344maloprodaja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Prodaja
Filip Batič
00386 1 58 25 198filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec
00386 1 58 25 193ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus
00386 1 58 25 197ziga.rus@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Servis
Jure Pec
00386 1 58 25 318jure.pec@porsche.si
Urban Gider
00386 1 58 25 320urban.gider@porsche.si
Boštjan Urbanija
00356 1 58 25 320bostjan.urbanija@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-16.00
Dopolnilna oprema
Saša Kampuš
000356 1 58 25 344maloprodaja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Rezervni deli
Saša Kampuš
00386 1 58 25 344maloprodaja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Cayenne. Vse, kar nas združuje, je naše navdušenje nad izkušnjo športnih avtomobilov. To se začne še preden zaženemo motor - s prvim pogledom na dinamične dele modelov Cayenne in razkrijemo njihov Porschejev DNK. Takoj, ko vstopimo, vdihnemo vzdušje v motošportu - zahvaljujoč se visokokakovostni standardni opremi. Ta oblika je sinonim za vse, kar smo.
250 kW/340 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
6,2 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
245 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
250 kW/340 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
6,2 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
245 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
340 kW/462 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
5,0 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
253 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
324 kW/440 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
5,2 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
265 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
338 kW/460 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
4,8 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
270 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
404 kW/550 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
4,1 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
286 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
500 kW/680 KM | Moč (kW)/Moč (KM) |
3,8 s | Pospeševanje 0 - 100 km/h |
295 km/h | Najvišja hitrost |
1.983 mm | Širina |
4.918 mm | Dolžina |
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Število cilindrov
Moč (kW)
Moč (KM)
Največji navor
Največja hitrost
Pospešek od 0-100 km/h
Pospešek od 0-100 km/h s Sport Chrono Package
Pospešek od 0-200 km/h
Dolžina
Širina
Višina
Medosna razdalja
Teža praznega vozila
Dovoljena teža
Največja obremenitev
Maksimalna vlečna obremenitev
Maksimalno dovoljena obremenitev strehe
Odprta prostornina prtljažnega prostora
Največja prostornina prtljažnika
Velikost rezervoarja
Poraba mestna
Poraba izvenmestna
Poraba kombinirano
CO2 emisije
NOx emisije
Paket Sport Chrono poleg analogne štoparice na armaturni plošči vključuje tudi stikalo za izbiro načina vožnje na večfunkcijskem športnem volanu. Z njim je mogoče izbirati med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual. Tako lahko med drugim v trenutku prilagodite podvozje vašega coupéja in vozno dinamiko. Podatke o vzdolžnih in prečnih pospeških najdete v prikazu v kombiniranem instrumentu, skupaj s prikazom zmogljivosti za čase krogov v sistemu Porsche Communication Management (PCM).
Kako športen bo coupé, je odvisno samo od vas – pomembno je le, da nov 8-stopenjski Tiptronic S sledi vašemu tempu. Poleg tega pa poskrbi še za nižjo porabo in višjo stopnjo udobja.
Vozilo za prihranek goriva v določenih voznih situacijah omogoča t. i. inercijsko vožnjo, pri kateri se prekine povezava med motorjem in sklopko, število vrtljajev motorja pa se zniža na število v prostem teku.
Obstajajo tri izvedbe športnega paketa z lahkimi komponentami, ki je na voljo samo za modele Porsche Cayenne Coupé. Vse tri vključujejo streho iz karbona, paket SportDesign z obrobo difuzorja iz karbona, 22-palčna platišča GT Design, paket notranje opreme iz karbona in športni izpušni sistem za Cayenne Turbo Coupé oz. športni izpušni sistem s sredinsko nameščenima zaključkoma izpušne cevi za Cayenne GTS Coupé, Turbo Coupé in Turbo S E-Hybrid Coupé.
Nove keramične prevleke (volframov karbid) poskrbijo, da koluti iz sive litine ostanejo bleščeči tudi, ko vaše vozilo dlje časa miruje, saj ta prevleka ne rjavi, ne potemni in občutno zmanjša količino zavornega prahu. Porsche Surface Coated Brake (PSCB) za stabilno zaviranje poskrbi tudi pri velikih obremenitvah.
Naluknjani keramični zavorni koluti sistema Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) zagotavljajo optimalno zavorno moč tudi v najtežjih pogojih in s tem za krajšo zavorno pot – zaradi nizke stopnje slabljenja zavornega učinka. Keramični zavorni koluti so za pribl. polovico lažji od primerljivih zavornih kolutov iz sive litine in zato pozitivno vplivajo na vozno dinamiko.
Porsche 4D Chassis Control krmiljenju podvozja daje novo dimenzijo. Na osnovi vzdolžnih, prečnih in vertikalnih pospeškov analizira trenutno vozno situacijo. S pomočjo teh podatkov izračuna optimalno vozno situacijo in v realnem času sinhronizira vse sisteme podvozja: četrta dimenzija. Za optimirano skupno zmogljivost.
Poleg zavornih čeljusti ekskluzivne rdeče barve je ta zavorni sistem prilagojen velikim zmogljivostim in opremljen z aluminijastimi togimi zavornimi čeljusti v izvedbi "monoblock". Hod pedala je kratek, odmerjanje zavorne moči pa zelo natančno.
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije. Z elektromehanskimi stabilizatorji aktivno zmanjšuje nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi. Rezultat: izboljšana agilnost in vozna dinamika. V kombinaciji s sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) se izboljšata tudi stabilnost vozila in krmiljenje.
Vsi modeli GTS so opremljeni z 20 mm nižjim jeklenim podvozjem ali opcijskim prilagodljivim zračnim vzmetenjem in sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) za povečanje vozne dinamike in stabilnosti. Nastavitev sistema Porsche Active Suspension Management (PASM) je sedaj še športnejša.
Zvočni sistem BOSE® Surround Sound ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Tehnologija BOSE® SoundTrue Enhancement poskrbi za še večjo kakovost in dinamiko zvoka v stisnjenih podatkovnih formatih, kot je npr. MP3. Tehnologija AudioPilot Noise Compensation pa kompenzira hrup.
Malo tiše za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W digitalnim ojačevalnikom razreda D, 2-smerni osrednji sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Navdušujoče je tudi novo 3D-doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, vgrajenih v A-stebričkih, in posebnega algoritma Auro 3D®. Galvanizirane obrobe in napisi "Burmester®" na izbranih zvočnikih poudarjajo ekskluzivnost coupéja in poskrbijo, da je vsak trening ob popolni spremljavi še intenzivnejši.
84 LED-diod se z izklapljanjem ali zatemnitvijo prilagaja aktualni prometni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti. Omogoča vam, da se lahko v celoti posvetite svojim ciljem.
Sistem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) poleg navedenega vključuje tudi elektronsko krmiljene smerne luči in žaromete za križišča, ki delujejo na osnovi navigacijskih podatkov. Ko se približate križišču ali zavoju, se svetlobni snop skrajša ter intenzivneje osvetli desno in levo stran cestišča.
Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje
Osredotočenost je v športu vse in še več. Da je med vožnjo nič ne zmoti, poskrbi tempostat z uravnavanjem razdalje, ki avtomatsko ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. V kombinaciji s sistemom PorscheInnoDrive je opremljen z dodatnimi, inovativnimi funkcijami. Sistem prediktivno prilagaja vašo hitrost vožnje, prepoznava omejitve hitrosti in potek poti ter temu primerno optimalno prilagaja strategijo prestavljanja. Sestavni del sistema je tudi aktivno vodenje po voznem pasu. Ta združuje uravnavanje razdalje in funkcijo ohranjanja smeri na večjih regionalnih cestah in avtocestah – tudi v zastojih.
Brezčasni in sodobni še nikoli niso bili tako blizu.
Kontakt
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: +386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2021 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z WLTP merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.