Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
Prodaja
Filip Batič
00386 1 58 25 198filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec
00386 1 58 25 193ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus
00386 1 58 25 197ziga.rus@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Servis
Jure Pec
00386 1 58 25 318jure.pec@porsche.si
Urban Gider
00386 1 58 25 320urban.gider@porsche.si
Boštjan Urbanija
00356 1 58 25 320bostjan.urbanija@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-16.00
Dopolnilna oprema
Saša Kampuš
000356 1 58 25 344maloprodja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Rezervni deli
Saša Kampuš
00386 1 58 25 350veleprodaja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Prodaja
Filip Batič
00386 1 58 25 198filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec
00386 1 58 25 193ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus
00386 1 58 25 197ziga.rus@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Servis
Jure Pec
00386 1 58 25 318jure.pec@porsche.si
Urban Gider
00386 1 58 25 320urban.gider@porsche.si
Boštjan Urbanija
00356 1 58 25 320bostjan.urbanija@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-16.00
Dopolnilna oprema
Saša Kampuš
000356 1 58 25 344maloprodja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Rezervni deli
Saša Kampuš
00386 1 58 25 350veleprodaja@porsche.si
Delovni čas:
Ponedeljek-Petek: 8.00-18.00
Taycan je pripravljen na prihodnost zahvaljujoč svoji inovativni celoviti zasnovi. Zanj so značilne lastnosti, ki so bile od nekdaj odločilne za vsa vozila Porsche: čiste emocije in maksimalni užitek v vožnji.**
Taycan v sebi nosi zapuščino, ki se odraža v zmogljivostih. Najnovejša pogonska tehnologija zagotavlja, da so nam njegove zmogljivosti na voljo vedno in povsod: dva sinhronska motorja s trajnimi magneti (PSM) katapultirata Taycan Turbo S pri trenutnem povečanju moči do 560 kW (761 KM) pri funkciji Launch Control od 0 do 100 km/h v 2,8 sekunde.
Porschejevo duša so čiste zmogljivosti. V vsakem pogledu. Kot smo videli pri modelu Taycan, tudi med polnjenjem: njegova 800-voltna arhitektura omogoča polnilno moč do 270 kW. V petih minutah je vozilo mogoče napolniti toliko, da domet znaša do 100 km (WLTP) v optimalnih razmerah¹, in je vedno pripravljeno na to, o čemer njegov voznik razmišlja ves dan: na vožnjo. ¹ Optimalne razmere: postaja za hitro polnjenje CCS z > 270 kW, > 850 V, temperatura baterije od 30 °C do 35 °C in začetna napolnjenost 5 %.
Sistem Porsche Advanced Cockpit v modelu Taycan temelji na naprednih tehnologijah in ponuja do štiri prikazovalnike. V središču voznikove pozornosti je povsem digitalen ukrivljen zaslon. To, zaradi česar je model Taycan resnično poseben, pa je občutek za volanom: že znan občutek, ki ga ponujajo samo vozila Porsche, v povezavi z neustavljivim bitjem srca.
Tudi z akustičnega vidika Taycan ponuja povsem novo izkušnjo: v bistvu ne povzroča nobenega hrupa – vse, kar lahko slišite, so zvoki iz zunanjosti, ki pa seveda izpolnjujejo zakonske zahteve. Za edinstveno akustično spremljavo dinamični vožnji je kot dodatna oprema na voljo sistem Porsche Electric Sport Sound – sistem, katerega inovativnost dodatno poudari čustveni naboj zvoka, ki ga oddaja pogonski sklop vozila zunaj in v notranjosti. Odlične povratne informacije za vaše desno stopalo.
Pospešek od 0 do 100 km/h s funkcijo Launch Control
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)/moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (KM)
Domet pri kombinirani porabi (WLTP)
Pospešek od 0 do 100 km/h s funkcijo Launch Control
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)/moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (KM)
Domet pri kombinirani porabi (WLTP)
Pospešek od 0 do 100 km/h s funkcijo Launch Control
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)/moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (KM)
Domet pri kombinirani porabi (WLTP)
Emisije CO2 kombinirano
Poraba električne energije kombinirano (baterija Performance)
Poraba električne energije kombinirano (baterija Performance Plus)
Domet kombinirano (WLTP) (baterija Performance)
Domet kombinirano (WLTP) (baterija Performance Plus)
Domet pri mestni vožnji (WLTP) (baterija Performance)
Domet pri mestni vožnji (WLTP) (baterija Performance Plus)
Domet pri zunajmestni vožnji (baterija Performance) 1)
Domet pri zunajmestni vožnji (baterija Performance Plus) 1)
Bruto kapaciteta baterije (baterija Performance)
Bruto kapaciteta baterije (baterija Performance Plus)
Neto kapaciteta baterije (baterija Performance)
Neto kapaciteta baterije (baterija Performance Plus)
Največja moč polnjenja z enosmernim tokom (DC) (baterija performance)
Največja moč polnjenja z enosmernim tokom (DC) (baterija performance Plus)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 9,6 kW (od 0 do 100 %) (baterija Performance)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 9,6 kW (od 0 do 100 %) (baterija Performance Plus)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 11 kW (od 0 do 100 %) (baterija Performance)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 11 kW (od 0 do 100 %) (baterija Performance Plus)
Pri enosmernem toku (DC) s 50 kW za domet do 100 km (WLTP) (baterija Performance)
Pri enosmernem toku (DC) s 50 kW za domet do 100 km (WLTP) (baterija Performance Plus)
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) s 50 kW (od 5 do 80 %)
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Moč do (kW) (baterija Performance)
Moč do (kW) (baterija Performance Plus)
Moč do (KM) (baterija Performance)
Moč do (KM) (baterija Performance Plus)
Moč do (KM) (samo za Severno Ameriko) (baterija Performance)
Moč do (KM) (samo za Severno Ameriko) (baterija Performance Plus)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW) (baterija Performance)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW) (baterija Performance Plus)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW) (baterija Performance)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW) (baterija Performance Plus)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (KM) (samo za Severno Ameriko) (baterija Performance)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (KM) (samo za Severno Ameriko) (baterija Performance Plus)
Najv. navor s funkcijo Launch Control (baterija Performance)
Najv. navor s funkcijo Launch Control (baterija Performance Plus)
Prednja os
Zadnja os
Krmilni sistem
Zavore
Stabilizacijski program
Prednja kolesa
Prednje pnevmatike
Zadnja kolesa
Zadnje pnevmatike
Najvišja hitrost
Pospešek od 0 do 60 milj/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 100 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 160 km/h s funkcijo Launch Control (baterija Performance)
Pospešek od 0 do 160 km/h s funkcijo Launch Control (baterija Performance Plus)
Pospešek od 0 do 200 km/h s funkcijo Launch Control (baterija Performance)
Pospešek od 0 do 200 km/h s funkcijo Launch Control (baterija Performance Plus)
Pospešek (od 80 do 120 km/h) (od 50 do 75 milj/h)
Dolžina
Širina
Širina (z ogledali)
Višina
Količnik zračnega upora (Cd) 3)
Medosna razdalja
Kolotek spredaj
Kolotek zadaj
Masa praznega vozila (DIN) (baterija Performance)
Masa praznega vozila (DIN) (baterija Performance Plus)
Masa praznega vozila (EU) (baterija Performance) 4)
Masa praznega vozila (EU) (baterija Performance Plus) 4)
Dovoljena skupna masa
Največja nosilnost (baterija Performance)
Največja nosilnost (baterija Performance Plus)
Največja dovoljena obtežitev strehe s strešnim transportnim sistemom Porsche
Prostornina prtljažnega prostora, spredaj
Prostornina prtljažnega prostora, zadaj
Emisije CO2 kombinirano
Poraba električne energije kombinirano (baterija Performance)
Domet kombinirano (WLTP) (baterija Performance)
Domet kombinirano (WLTP) (baterija Performance Plus)
Domet pri zunajmestni vožnji (baterija Performance) 1)
Bruto kapaciteta baterije
Neto kapaciteta baterije
Največja moč polnjenja z enosmernim tokom (DC)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 9,6 kW (od 0 do 100 %)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 11 kW (od 0 do 100 %)
Pri enosmernem toku (DC) s 50 kW za domet do 100 km (WLTP)
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) s 50 kW (od 5 do 80 %)
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Moč do (kW) (baterija Performance)
Moč do (PS)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)
Najv. navor s funkcijo Launch Control
Prednja os
Zadnja os
Krmilni sistem
Zavore
Stabilizacijski program
Prednja kolesa
Prednje pnevmatike
Zadnja kolesa
Zadnje pnevmatike
Najvišja hitrost
Pospešek od 0 do 60 milj/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 100 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 160 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 200 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek (od 80 do 120 km/h) (od 50 do 75 milj/h)
Dolžina
Širina
Širina (z ogledali)
Višina
Količnik zračnega upora (Cd) 3)
Medosna razdalja
Kolotek spredaj
Kolotek zadaj
Masa praznega vozila (DIN)
Masa praznega vozila (EU) 4)
Dovoljena skupna masa
Največja nosilnost
Največja dovoljena obtežitev strehe s strešnim transportnim sistemom Porsche
Prostornina prtljažnega prostora, spredaj
Prostornina prtljažnega prostora, zadaj
Emisije CO2 kombinirano
Poraba električne energije kombinirano (baterija Performance)
Domet kombinirano (WLTP)
Domet kombinirano (WLTP)
Domet pri zunajmestni vožnji 1)
Bruto kapaciteta baterije
Neto kapaciteta baterije
Največja moč polnjenja z enosmernim tokom (DC)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 9,6 kW (od 0 do 100 %)
Čas polnjenja pri izmeničnem toku (AC) z 11 kW (od 0 do 100 %)
Pri enosmernem toku (DC) s 50 kW za domet do 100 km (WLTP)
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) s 50 kW (od 5 do 80 %)
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Čas polnjenja pri enosmernem toku (DC) z največjo močjo polnjenja
Moč do (kW) (baterija Performance)
Moč do (PS)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)
Moč v načinu trenutnega povečanja moči s funkcijo Launch Control do (kW)
Najv. navor s funkcijo Launch Control
Prednja os
Zadnja os
Krmilni sistem
Zavore
Stabilizacijski program
Prednja kolesa
Prednje pnevmatike
Zadnja kolesa
Zadnje pnevmatike
Najvišja hitrost
Pospešek od 0 do 60 milj/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 100 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 160 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek od 0 do 200 km/h s funkcijo Launch Control
Pospešek (od 80 do 120 km/h) (od 50 do 75 milj/h)
Dolžina
Širina
Širina (z ogledali)
Višina
Količnik zračnega upora (Cd) 3)
Medosna razdalja
Kolotek spredaj
Kolotek zadaj
Masa praznega vozila (DIN)
Masa praznega vozila (EU) 4)
Dovoljena skupna masa
Največja nosilnost
Največja dovoljena obtežitev strehe s strešnim transportnim sistemom Porsche
Prostornina prtljažnega prostora, spredaj
Prostornina prtljažnega prostora, zadaj
Kontakt
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2017 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z NEDC (New European Driving Cycle) v skladu z Euro 6 (715/2007/EC, 195/2013/EC in ECE-R 101.01) merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
Čist, izrazen, brezčasen. Trije atributi, ki opisujejo vsa vozila Porsche, še posebej tega, ki naš DNK pospremi v novo
dobo avtomobilizma.
Mehanske gumbe so skoraj v celoti nadomestili digitalni. Zaradi tega je notranjost videti zelo urejena. Enako načelo urejenosti velja tudi za prikazovalnike, od katerih so do štirje intuitivni, brez odvračanja pozornosti in preprosti za uporabo.
Tudi razporeditev je, značilno za Porsche, osredotočena na voznika: v središču njegove pozornosti je kombinirani instrument, ki ga sestavljajo 16,8-palčni ukrivljen zaslon in obdajajo upravljalne plošče s sistemom Direct Touch Control za nastavitev osvetlitve in funkcij podvozja.
Vaša osrednja enota za upravljanje zvoka, navigacije in komunikacije: izpopolnjeni sistem Porsche Communication Management (PCM), vključno s spletno navigacijo. Prikazovalnik PCM z 10,9-palčnim osrednjim zaslonom na armaturni plošči je individualno nastavljiv, kar omogoča neposreden dostop do najpomembnejših funkcij.
Ta zagotavlja dostop do navigacije, predstavnosti, telefona, nastavitev in storitve Apple CarPlay prek menijske vrstice, ki jo je mogoče izklopiti. Od tu je mogoče tudi odpiranje in zapiranje prtljažnega prostora ter vstopnih loput. Ogledati si je mogoče tudi prikaz polnjenja in napolnjenost baterije.
Stranske odprtine za vstop zraka pred prednjimi kolesi – tako imenovane zračne zavese – dodatno izboljšujejo aerodinamiko, tako da vstopni zrak kot zaveso speljejo čez kolesa in s tem zmanjšajo vrtinčenje zraka.
Neposredno nad njimi je to, kar na sprednjem delu najbolj navduši: štiritočkovni matrični LED-žarometi, ki združujejo vse funkcije osvetlitve v eni komponenti in so videti, kot bi lebdeli.
Za silhueto je značilna dinamična, ploska strešna linija. S karoserijo poravnane vratne kljuke s samodejnim iztegom odprejo pot v notranjost vozila s svojim globokim, športnim položajem sedenja.
Na voljo sta dve možnosti strehe: obrobljena različica, izdelana iz lahkega aluminija s poglobitvijo na sredini za obliko, ki jo poznamo iz motornega športa. Druga možnost je panoramska fiksna steklena streha, ki daje občutek odprtosti in zračnosti.
Dizajn zadka nas očara z neprekinjenim svetilnim trakom iz stekla in logotipom »Porsche« v videzu stekla. Nad njima je sistem Porsche Active Aerodynamics (PAA) v obliki tristopenjsko premičnega zadnjega usmernika zraka.
Dvigajoča se sredinska konzola poudarja globok, športni položaj voznikovega sedeža. Gre za v 14 ali po želji 18 smereh nastavljiv sedež* z ozkim naslonom za glavo.
*Serijsko pri modelu Taycan Turbo S.
Če serijski večfunkcijski športni volan ni dovolj športen, lahko občutek motornega športa prikličete z izbirnim večfunkcijskim športnim volanskim obročem GT*: ta je opremljen s stikalom za izbiro načina ter z oznako na sredini zgoraj.
*V povezavi s paketom Sport Chrono; serijsko pri modelu Taycan Turbo S.
Inovativna klimatska naprava Advanced Climate Control (dvo- ali štiriobmočna) morda ni vidna, je pa zagotovo opazna: zračniki brez lamel omogočajo natančen pretok in porazdelitev zraka.
Tako kot 81-litrski prtljažni prostor spredaj za manjše predmete tudi 366-litrski prtljažnik zadaj ponuja prostor za shranjevanje, ki ga je mogoče po potrebi razširiti zahvaljujoč naslonjalu zadnjih sedežev, ki jih je mogoče posamično zložiti.
Kontakt
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2017 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z NEDC (New European Driving Cycle) v skladu z Euro 6 (715/2007/EC, 195/2013/EC in ECE-R 101.01) merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
Ključ do zasnove tega izjemnega pogonskega sklopa leži v sistematičnem nadaljevanju pristopa ciljno usmerjenega oblikovanja: brez kompromisov pri popolnem medsebojnem delovanju pogonskih omponent.**
Dva sinhronska motorja s trajnimi magneti sta nameščena v modela Taycan Turbo in Taycan Turbo S – po eden na vsaki osi – baterija Performance pa je vgrajena globoko v podvozje. Učinek: vrhunska vozna dinamika in pogon na vsa kolesa, ki se lahko v različnih voznih načinih optimalno prilagaja optimalnemu razmerju med učinkovitostjo in dinamiko.
Zasnova sinhronskega motorja s trajnimi magneti omogoča visoko gostoto moči, visoko trajno izhodno moč in visoko učinkovitost v kompaktni zasnovi. Nanovo razvit samodejni dvostopenjski menjalnik na zadnji osi zagotavlja opazno izboljšano dinamiko.
Medsebojno delovanje pogonskih komponent zagotavlja občudovanja vredne vozne lastnosti, ki navdušujejo s tehničnega in čustvenega vidika: do 560 kW (761 KM) trenutno povečane moči se sprosti s funkcijo Launch Control, oba motorja pa model Taycan Turbo S od mirovanja do 100 km/h pospešita v 2,8 sekunde. In to lahko seveda ponavljate: zaporedno pospeševanje lahko tako vozilo pospeši do hitrosti 260 km/h.
To med drugim omogoča baterija Performance, ki temelji na 800-voltni tehnologiji namesto običajne 400-voltne. In še učinek: izboljšano polnjenje in vozne zmogljivosti z manjšimi kabelskimi preseki, kar ugodno vpliva na celotno maso.
Taycan je opremljen z aktivnim aerodinamičnim sistemom Porsche Active Aerodynamics, ki ga sestavljajo nastavljiv zadnji usmernik zraka in nastavljive odprtine za zajem hladilnega zraka, posebej namenjeni dinamični vožnji. Odvisno od voznih razmer se zadnji usmernik zraka iztegne v treh stopnjah: pri 90 km/h, 160 km/h in 200 km/h, pri čemer električno vozilo postane športni avtomobil in športni avtomobil postane porsche.
Zahvaljujoč zavoram Porsche s površinskim premazom (PSCB) vaš Taycan med zaviranjem vedno zagotavlja optimizirano odzivnost. Ali pa izberite izjemno lahke keramične kompozitne zavore Porsche (PCCB) – serijsko z modelom Taycan Turbo S. Naše visokozmogljive zavore izvirajo iz motornega športa in zagotavljajo kratke zavorne razdalje v najzahtevnejših razmerah.
Na sliki je prikazana: keramična kompozitna zavora Porsche (PCCB)
Sistem Porsche Recuperation Management (PRM) deluje inovativno in lahko obnovi do 90 odstotkov zavorne energije. To pomeni, da se med aktivnim zaviranjem najprej omogoči ponovno pridobivanje energije, mehanska zavora pa se aktivira šele, če je potrebno močnejše zaviranje – inteligentno krmiljeno z zavornim sistemom, ki je sposoben mešanega zaviranja. Z izjemno zmogljivostjo ponovnega pridobivanja energije do 265 kW se lahko energija pri modelu Taycan vrača v baterijo. Ali če smo natančnejši: med športno, vsakdanjo vožnjo boste na primer do tretjino dometa dosegli izključno zaradi ponovnega pridobivanja energije. Z zaviranjem s ponovnim pridobivanjem energije od 200 do 0 km/h je mogoče pridobiti dovolj električne energije za domet do 4 km.
Prilagodljivo zračno vzmetenje zagotavlja ravnovesje med udobjem in zmogljivostmi, optimalno aerodinamiko in ne nazadnje izboljšan količnik zračnega upora: torej povečan domet z vrhunskimi zmogljivostmi.
Krmiljenje zadnje osi krmili zadnja kolesa v isti ali nasprotni smeri od prednjih koles, odvisno od hitrosti. S tem se navidez skrajša ali podaljša medosna razdalja – odvisno od okoliščin. Za večjo stabilnost pri visoki hitrosti, izboljšane bočne pospeške na podeželskih cestah in zmanjšan obračalni krog v vsakdanjih situacijah.
Tudi stabilizacija nagiba Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) zagotavlja športno dinamiko. Ta sistem, ki se uporablja tudi pri drugih modelih, skoraj v celoti stabilizira stransko nihanje karoserije, kar omogoča boljši oprijem koles na cesti.
Sitem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) izboljšuje vozno dinamiko in stabilnost. Odvisno od kota zasuka in hitrosti vrtenja volana, položaja stopalke za plin, vrtenja vozila okoli navpične osi in hitrosti, sistem izboljšuje krmiljenje in njegovo natančnost z načrtnim zaviranjem levega oz. desnega zadnjega kolesa.
Kot del inteligentnega sistema Porsche InnoDrive, vključno z aktivnim tempomatom, sistem predvidevanje razmer na cesti podaljšuje do 3 km. S pomočjo navigacijskih podatkov ter informacij iz radarja in videosenzorjev sistem zaznava omejitve hitrosti in potek ceste, še preden prispete do teh mest. Izbranemu načinu vožnje tako prilagaja tudi strategijo prestavljanja in hitrost.
Sistem za ohranjanje voznega pasu, ki uporablja vzdolžni in bočni nadzor za za ohranjanje vozila na voznem pasu in uravnava razdaljo do spredaj vozečih vozil, je prav tako sestavni del tega sistema – tako kot sistem pomoči pri zastojih, ki ohranja vozilo na sredini voznega pasu na cestah z gostim prometom za večje udobje na daljših potovanjih.
Sistem opozarjanja ob menjavi voznega pasu opozarja, ali je v vašem mrtvem kotu kakšno vozilo, ko želite menjati vozni pas – izjemno uporabno pri vožnji na avtocesti. Ponoči asistenca za nočno vidljivost uporablja infrardečo kamero in vam s tem pomaga – pešci in divjad so prikazani kot toplotne slike in prikazani v barvah.
Sistem Surround View, ki prikazuje okolico vozila, zagotavlja optimalno pomoč pri parkiranju in omogoča manevriranje z eno roko. Naj bo prav vsak prevoženi meter v taycanu popolno doživetje – ne glede na hitrost.
Kontakt
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2017 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z NEDC (New European Driving Cycle) v skladu z Euro 6 (715/2007/EC, 195/2013/EC in ECE-R 101.01) merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
Tudi pri trajanju polnjenja in dometu Taycan jasno kaže, kaj pomeni pravi porsche. Ker verjamemo, da mora biti športni avtomobil vedno pripravljen za pot, delamo vse, kar je v naši moči, da poenostavimo polnjenje, tako da bo to povsem neopazen del vsakdana.
Naša zasnova polnjenja se začne z vozilom: baterija Performance Plus z najnovejšo litij-ionsko tehnologijo temelji na 800-voltni arhitekturi in s tem na podobnem sistemu kot naš dirkalni model 919 Hybrid. Višja napetost ne pomeni samo občutno večje moči in nižje teže zaradi zmanjšane velikosti kablov, ampak predvsem krajše polnjenje.
Za običajno polnjenje vozila uporabljajte mobilni polnilnik Mobile Charger Plus*, ki ga priključite na električno omrežje. Ali pa vozilo po želji polnite z inteligentnim mobilnim polnilnikom Mobile Charger Connect z zaslonom na dotik. Polnilnik Mobile Charger Connect lahko priročno namestite na steno v garaži skupaj s polnilno postajo, ki je na voljo kot dodatna oprema.
*Na voljo od sredine leta 2020 naprej.
Za hitro in preprosto polnjenje svojega vozila Taycan doma je na voljo sistem Home Energy Manager: inteligentna krmilna enota, nameščena v električni razdelilni omarici, ki nenehno komunicira z vašim polnilnikom. Ta zagotavlja zadostno oskrbo vaših gospodinjskih aparatov z električno energijo, ko se vaše vozilo polni v garaži.
Sistem za hitro polnjenje Porsche Turbo Charging v izbranih centrih Porsche dodatno širi polnilno omrežje Porsche. Tu lahko napolnite svoje vozilo do dometa največ 100 km v petih minutah (WLTP) v optimalnih razmerah*. Zahvaljujoč polnilniku na enosmerni tok z močjo 50 kW (izbirno tudi 150 kW) v vozilu lahko priročno uporabite tudi javne 400-voltne polnilne postaje.
*Optimalne razmere: postaja za hitro polnjenje CCS z > 270 kW, > 850 V, temperatura baterije od 30 °C do 35 °C in začetna napolnjenost 5 %.
Vključuje številne možnosti polnjenja z izmeničnim tokom (AC), na primer pri restavracijah in hotelih, pa tudi v večini mestnih središč. S storitvijo Porsche Charging Service lahko priročno uporabljate vse polnilne točke (vključene v aplikacijo Porsche Connect).
Za začetno oceno vaših možnosti polnjenja priporočamo predhodno preverjanje polnjenja. V centru Porsche vam bodo z veseljem odgovorili na vprašanja o vaših rezultatih.
Raziščite več o konceptu Porsche E-Performance, elektromobilnosti in športnih avtomobilih prihodnosti.
Kontakt
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2017 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z NEDC (New European Driving Cycle) v skladu z Euro 6 (715/2007/EC, 195/2013/EC in ECE-R 101.01) merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
Vožnja vozila Porsche Taycan je edinstvena izkušnja. In da bi bila ta še bolj osebna, ponujamo vrsto inovativnih storitev s sistemom Porsche Connect. S tem sistemom imate na primer dostop do vseh pomembnih informacij o svojem vozilu, okolici ali celotnemu svetu v realnem času. S svojim glasom ali pametnim telefonom lahko upravljate številne funkcije v notranjosti svojega porscheja ali zunaj njega. Pravi pravcati digitalni kopilot, bi lahko rekli.
Preprosto se dotaknite ikone Apple Music na zaslonu na dotik v taycanu in pretakajte 60 milijonov skladb brez oglasov, sezname predvajanja za vsakršno razpoloženje in trenutno vroče skladbe prek globalnega radia Beats 1 z brezplačnim prenosom podatkov za pretakanje glasbe v vozilu. V sklopu storitve Apple Music lahko celo ustvarite svojo postajo po meri iz poljubnih skladb, ki so vam všeč med predvajanjem radijskih postaj. Novi lastniki prejmejo 6 mesecev brezplačne naročnine na storitev Apple Music.
Inteligenten športni avtomobil pospeši vaše življenje – tudi digitalno. S številnimi funkcijami, kot je funkcija branja na glas, vas obvešča o najnovejših dogodkih z vsega sveta. Storitve sistema Porsche Connect vam vodo pomagale bolje izkoristiti vsak dan.
Uboga vas na besedo. Ali želite nastaviti temperaturo, vnesti cilj poti v navigacijski sistem ali poklicati prijatelja? Potrebni sta samo dve besedi: »Hej Porsche!«. Glasovni pomočnik vas bo razumel z lahkoto.
Vaš Taycan ni hiter samo na cesti. Je tudi visokohitrostni iskalnik. Pojdite na splet in poiščite kraje, restavracije ali hotele. Z obilico dodatnih informacij, kot so mnenja gostov in cene.
Promet: ne moremo se mu izogniti na skoraj nobeni cesti, vendar se mu vozniki vozil Porsche zlahka izognejo. Zahvaljujoč prometnim podatkom v realnem času se vaša pot takoj posodobi, tako da boste v primeru zastojev na poti po potrebi preusmerjeni.
Učinkovit, zlasti ko gre za polnjenje. Ali se odpravljate na daljšo pot? Načrtovalec polnjenja bo za vas izračunal optimalno pot, pri čemer bo upošteval trenutno napolnjenost baterije in potreben čas polnjenja. Tako boste vedno izbrali najhitrejšo pot, saj bodo izbrane najpriročnejše polnilne postaje za tekočo in učinkovito potovanje.
Vse pod nadzorom. Ali vas zanima preostali domet vašega taycana? Ali želite preveriti trenutno napolnjenost baterije, nastaviti trajanje polnjenja ali preprosto nastaviti želeno notranjo temperaturo? Vse to lahko storite s pametnim telefonom zahvaljujoč intuitivni aplikaciji Porsche Connect.
Kontakt
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2017 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z NEDC (New European Driving Cycle) v skladu z Euro 6 (715/2007/EC, 195/2013/EC in ECE-R 101.01) merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
V sklopu ekskluzivnih storitev Porsche Exclusive Manufaktur ponujamo številne možnosti za prilagajanje zunanjosti in notranjosti vašim željam. Za vozilo, ki bo povsem prilagojeno vašim željam.
Filip Batič: +386 1 58 25 198, filip.batic@porsche.si
Ines Severinski Krivec: +386 1 58 25 193, ines.severinski@porsche.si
Žiga Rus: + 386 1 58 25 197, ziga.rus@porsche.si
© 2017 Porsche Inter Auto d.o.o., podružnica Porsche Ljubljana Pravno obvestilo Piškotki Dokumenti vozil
* Podatki so pridobljeni z NEDC (New European Driving Cycle) v skladu z Euro 6 (715/2007/EC, 195/2013/EC in ECE-R 101.01) merilnimi metodami. Informacije za porabo so bile pridobljene na podlagi standardizirane opreme. Dejanska poraba lahko odstopa glede na vozilo in način vožnje. Posebna oprema lahko vpliva tako na porabo in kot na zmogljivost. Informacije na spletni strani ne opisujejo nujno specifičnega obstoječega vozila in niso del prodajne ponudbe, temveč le omogočajo primerjavo med različnimi vrstami vozil. Nadaljnje najnovejše informacije lahko pridobite pri Porsche Centru Ljubljana.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o vozilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.