911 GT2 RS

515 kW/700 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

2.8 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Zadnji pogon

Pogon

11,8

l/100 km

269

g/km

Tehnični podatki

Porsche 911 GT2 RS
Medosna razdalja: 2453 mm
Dolžina: 4549 mm Višina: 1297 mm
PDK
Moč motorja 515 kW (700 KM) pri 7000 1/min
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 2,8 s
Najvišja hitrost 340 km/h
Poraba goriva v l/100 km 11,8
CO2 emisije v g/km 269
Cena /

Lastnosti

Ideja Porsche 911 GT2 RS

Ideja

Novi 911 GT2 RS je preprosto najmočnejši 911 znamke Porsche doslej – z voznimi zmogljivostmi na ravni super športnega avtomobila. ...

Ideja

Novi 911 GT2 RS je preprosto najmočnejši 911 znamke Porsche doslej – z voznimi zmogljivostmi na ravni super športnega avtomobila.

Njegov design združuje aerodinamične zahteve optimalne sile odgona in maksimalnega dovoda zraka. Dosledno lahka konstrukcija pa ga spremeni v čisto pravega športnika. Podvozje za dirkalne avtomobile z odlično stabilnostjo pri vožnji skozi ovinke novemu 911 GT2 RS zagotavlja nekaj ključnih sekund prednosti. Njegov 3,8-litrski 6-valjni biturbo motor z močjo 515 kW (700 KM) pa mu daje zadosten vpliv za prevzem vodilnega mesta.

Aerodinamika in design

Aerodinamika in design

Design novega modela 911 GT2 RS mora harmonično izpolnjevati diametralno nasprotne zahteve: največjo hitrost (čim ugodnejši količnik zračnega upora ...

Aerodinamika in design

Design novega modela 911 GT2 RS mora harmonično izpolnjevati diametralno nasprotne zahteve: največjo hitrost (čim ugodnejši količnik zračnega upora (cw)) na eni strani in za dirkalno stezo optimirano aerodinamiko (čim večja sila odgona) na drugi. Ni tako preprosto? Naši inženirji radi dosegajo nove cilje – še posebej, ko ti postanejo zahtevni.

Od besed k dejanjem: mogočne odprtine za dovod zraka aerodinamično oblikovanega sprednjega dela vozila zagotavljajo optimalno hlajenje. Dodatna odprtina za odvod zraka pred sprednjim pokrovom prispeva k pretoku zraka skozi sredinski hladilnik in s preusmerjanjem toka zraka istočasno zagotavlja aerodinamičen odgon na sprednji premi. K sili odgona najbolj prispeva širok podaljšan spodnji del sprednjega odbijača. Vse odprtine za dovod hladnega zraka so zaščitene z mrežo titanove barve.

Tehnologija športnega avtomobilizma se skriva tudi v sprednjih odprtinah za odzračevanje kolotekov v blatnikih. Lamele iz karbona zagotavljajo učinkovito odzračevanje sprednjih kolotekov. To zmanjšuje nadtlak, ki nastane z vrtenjem koles, in s tem tudi vzgon. Lamele spominjajo na škrge morskega psa – naključje?

Visoko funkcionalen detajl: 2 odprtini za prezračevanje na sprednjem pokrovu. Te tako imenovane odprtine za dovod zraka NACA se že uporabljajo za prezračevanje notranjosti vozil 911 GT3 Cup. Pri modelu 911 GT2 RS pa so prvič uporabljene za prezračevanje zavornega sistema Porscheja iz serijske proizvodnje, ne da bi pri tem zmanjšale količnik zračnega upora (cw). Njihovo obliko je razvil Nacionalni svetovalni odbor za aeronavtiko (NACA), predhodnik vesoljske agencije NASA.

Razpoznavne značilnosti za izjemno učinkovitost: izjemno velike stranske odprtine za hlajenje polnilnega zraka novega modela 911 GT2 RS. Stranski pragovi so v primerjavi s predhodnikom še širši, kar poveča površino dna vozila in s tem silo odgona.

Novi 911 GT2 RS temelji na izjemno široki karoseriji modela 911 Turbo. Njegova impresivna oblikovna govorica je na zadnjem delu vozila opazna že na prvi pogled, vitke in zatemnjene zadnje LED-luči pa jo še dodatno poudarijo.

Fiksni zadnji usmernik zraka iz vidnih karbonskih vlaken dodatno prispeva h končnemu videzu vrhunskega športnika. Nosilca usmernika zraka sta izdelana iz kovanega aluminija, nova stranska nastavka pa sta lakirana z enako barvo kot zunanjost vozila. Za poudarek vozila – v vodoravni smeri.

Dva ščitnika na zadnjem pokrovu – zbiralnika zastojnega tlaka – sta prav tako izdelana iz karbonskih vlaken in motor oskrbujeta z zrakom za zgorevanje. Velike odprtine za odvod zraka na zadnjem delu vozila so značilne za 911 GT2 RS. Štiri stranice na zadnjem delu dna vozila krepijo aerodinamični učinek difuzorja.

Morda najizrazitejši detajl novega zadnjega dela vozila: zaključka izpušne cevi izpušnega sistema z optimiranim pretokom zraka, ki ustvarjata značilen odmeven zvok modela 911 GT2 RS. Tehnična funkcionalnost in optična privlačnost: katalizatorji, ki pri visokem številu vrtljajev motorja in visoki obremenitvi zasvetijo v svetlo rdeči barvi in so vidni skozi odprte lopute – vsaj za tiste, ki vam zmorejo slediti.

Če povzamemo: optimalna aerodinamika za dirkalno stezo in ugoden količnik zračnega upora (cw) za dolge ravnine. Združena v jasni oblikovni govorici. Kako že gre? Štejejo dejanja, ne besede.

Lahka konstrukcija  Gt2 RS

Lahka konstrukcija

Za zmogljivost visokozmogljivega športnega avtomobila, kot je 911 GT2 RS, je masa enako pomembna kot njegova vlečna sila. Zato smo ...

Lahka konstrukcija

Paket Weissach GT2 RS

Paket Weissach

Novi 911 GT2 RS je visoko zmogljivostna zver, ki vozniku vzame sapo. Kljub temu pa so naši razvojni inženirji z opcijskim paketom Weissach ...

Paket Weissach

Novi 911 GT2 RS je visoko zmogljivostna zver, ki vozniku vzame sapo. Kljub temu pa so naši razvojni inženirji z opcijskim paketom Weissach še povečali intenzivnost, pojavnost in edinstvenost tega izjemnega športnika.

Že ime samo predstavlja obvezo. Vse odkar je bil paket Weissach v podobni obliki prvič na voljo za Porsche 918 Spyder, se ponaša z ekstremno lahko konstrukcijo. In kar največjo podobnostjo s športnim avtomobilizmom.

Videz in lahka konstrukcija tvorita pravo sintezo s posebnim poudarkom na zmanjšanju mase vozila. Paket Weissach bo maso vašega vozila v primerjavi z vozilom 911 GT2 RS s paketom Clubsport zmanjšal za skoraj 30 kg. Prvič v zgodovini serijske proizvodnje vozil so stabilizatorji na sprednji in zadnji premi ter njihovi povezovalni drogovi iz karbona – za izjemno zmogljivost.

Vidna značilnost paketa Weissach je osrednja dekorativna črta na sprednjem pokrovu in strehi iz vidnih karbonskih vlaken – enake barve kot zunanjost vozila. S tem zagotovo poskrbi za značilen videz modela 911 GT2 RS. Jasna, neomajna značilnost zadnjega usmernika zraka: napis "PORSCHE".

Od lahke umetne mase do lahke kovine. Z magnezijevimi kovanimi platišči, lakiranimi z belozlato barvo (s svilenim sijajem), novi 911 GT2 RS s paketom Weissach izgubi pribl. 11,5 kg – in s tem še vidno poudari svojo zunanjo podobo. Dvojna zmaga, če želite.

Lahka konstrukcija notranjosti: privita varnostna kletka je izdelana iz titana in 12 kg lažja od jeklene kletke iz paketa Clubsport. Ultralahki obvolanski prestavni ročici in okrasna obroba na volanu so izdelani iz vidnih karbonskih vlaken.

Ali ni nemogoče uporabiti lahkih materialov za čisto vsak detajl? Ni. Pri iskanju možnosti za dodatno zmanjšanje mase so naši inženirji zmanjšali celo maso talne obloge. Ker vsak gram šteje.

Gt2 RS motor

Motor

Motor novega modela 911 GT3 ni prijazen prijateljski pozdrav s Švabske. Ampak bojna napoved. Vsakodnevnemu življenju. Fiziki. Predvsem pa vsem ostalim voznikom na dirkalnih stezah tega sveta. ...

Motor

Vsakdo je lahko neomajen. Ali je dejansko tudi vpliven, pa je odvisno od njegove odločilne značilnosti: karizme. Sposobnost voditi in biti v ospredju. Podatki o zmogljivosti novega modela 911 GT2 RS kažejo na to, da bi mu številni sledili – verjetno tudi zato, ker ga ne morejo prehiteti.

Vir njegove naravne vplivnosti: 6-valjni biturbo bokser motor, ki je nizko vgrajen v zadnjem delu vozila, 4-ventilska tehnika, variabilna turbinska geometrija (VTG) z velikimi polnilniki in na novo zasnovanim sistemom polnilnega zraka, neposredno vbrizgavanje bencina (DFI), VarioCam Plus. In prenos moči izključno preko zadnje preme.

Motor iz gibne prostornine 3.800 cm³ pri 7.000 1/min razvije izjemno moč 515 kW (700 KM). Največje število vrtljajev znaša 7.200 1/min, največji navor 750 Nm pa je na voljo že od 2.500 1/min naprej. Trajnostna neomajnost – s trajnostno zmogljivostjo.

Hiter pogled na merilnik hitrosti. Sega vse do 400 km/h. Število, ki v oči vsakega ljubitelja športnih avtomobilov prikliče solze sreče. In obenem določa zvok končne hitrosti: 340 km/h. Kako jo novi 911 GT2 RS doseže? Hitro, seveda. Pospešek z 0 na 100 km/h traja le 2,8 s. Hitrost 200 km/h doseže v 8,3 s. Čez 22,1 s je 300 km/h že mimo.

Variabilna turbinska geometrija (VTG)

Variabilna turbinska geometrija obeh tekočinsko hlajenih, vzporedno vezanih turbopolnilnikov dotekajoče izpušne pline preko elektronsko krmiljenih, gibljivih usmerjevalnih lopatic na turbinsko kolo usmerja tako, da lahko dosega razmerja tako "majhnega" kot tudi "velikega" turbopolnilnika. Sistem VTG tako v veliki meri odpravlja konfliktno stanje običajnega turbopolnilnika in omogoča optimalno izmenjavo plinov za vsak način vožnje.

Tako se pri nizkem številu vrtljajev motorja vzpostavi visoko število vrtljajev turbine in s tem visok polnilni tlak – za boljše polnjenje motorja, več navora in občutno večjo zmogljivost. Krivulja navora precej hitreje doseže višjo raven – in jo nato tudi vzdržuje. Pri visokem številu vrtljajev pa lahko nastavljanje usmerjevalnih lopatic izkorišča polni potencial velikega polnilnika – nizek protitlak izpušnih plinov za maksimalno zmogljivost. Zahvaljujoč variabilni turbinski geometriji dinamična vzpostavitev polnilnega tlaka dosega boljšo odzivnost.

VarioCam Plus

VarioCam Plus predstavlja koncept motorja 2 v 1 za zamik sesalnih odmikalnih gredi in nastavljanje hoda sesalnih ventilov.

Sistem razlikuje med običajno vsakodnevno in maksimalno zahtevo po zmogljivosti ter se prilagaja trenutnim pogojem. Preklop poteka povsem neopazno. Zanj poskrbi elektronsko krmiljenje motorja. Rezultat: spontano pospeševanje, zelo miren tek in izjemna vlečna sila.

Ekspanzijski sesalni sistem

Ekspanzijski sesalni sistem novega modela 911 GT2 RS ima v primerjavi z običajnim sesalnim sistemom spremenjeno geometrijo: razdelilna cev je daljša in ima manjši premer, sesalne cevi so krajše, zaradi česar so zračna nihanja povsem drugačna. Zmes v zgorevalnem prostoru je posledično hladnejša in se vžge tako, da zagotovi boljšo zmogljivost. Hladilniki polnilnega zraka ta učinek še dodatno povečajo.

Namesto več zraka, kot je značilno za običajen resonančni sesalni sistem, za večjo zmogljivost torej poskrbi tudi hladnejši zrak. Rezultat: izboljšan izkoristek motorja za večjo zmogljivost in optimirano porabo, predvsem pri velikih obremenitvah in visokem številu vrtljajev.

Hlajenje polnilnega zraka

Poleg ekspanzijskega sesalnega sistema motor z ohlajenim polnilnim zrakom oskrbujeta tudi 2 velika hladilnika polnilnega zraka v zadnjem delu vozila. V ekstremnih pogojih nov razpršilni sistem za termostabilno dovajanje polnilnega zraka poskrbi tako, da omrežje hladilnika polnilnega zraka poprši z vodo.

Maksimalna zmogljivost se tako ohrani dlje, tudi pri visokih zunanjih temperaturah. Rezervoar za vodo ima prostornino 5 litrov in je lahko dostopen v prtljažniku. Prikaz v potovalnem računalniku vas obvešča o prenizkem nivoju tekočine.

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Predstavitev moči v 7 prestavah: PDK. Zasnovan za največjo zmogljivost novega modela 911 GT2 RS. Z značilnimi kratkimi prestavnimi razmerji in natančnimi, kratkimi prestavnimi potmi na obvolanskih  ...

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Predstavitev moči v 7 prestavah: PDK. Zasnovan za največjo zmogljivost novega modela 911 GT2 RS. Z značilnimi kratkimi prestavnimi razmerji in natančnimi, kratkimi prestavnimi potmi na obvolanskih prestavnih ročicah. Prestavno razmerje za sedmo prestavo je športno in zasnovano za največjo hitrost. Pri ročnem načinu prestavljanja z izbirno ročico je smer enaka kot pri dirkalnikih v športnem avtomobilizmu: nazaj za prestavljanje navzgor, naprej za prestavljanje navzdol.

Tehnika menjalnika PDK: sestavljata ga 2 menjalniška sklopa, ki sta vgrajena v skupno ohišje. 2 menjalniška sklopa zahtevata 2 sklopki. Dvojna sklopka oba menjalniška sklopa preko 2 ločenih pogonskih gredi izmenično stično povezuje z motorjem. Pri prestavljanju se ena sklopka odpre, druga pa istočasno zapre. To omogoča prestavljanje v milisekundah in brez prekinitve prenosa vlečne sile.

Rezultat – pozitiven, seveda: pospešek, skupna zmogljivost in manjša poraba goriva. Občutek vožnje je še bolj dinamičen, agilnost pa večja.

Kaj pa samo prestavljanje? Ga boste občutili. In slišali. Elektronsko krmiljenje menjalnika, značilno za modele GT, poskrbi za spontano in hitrejše prestavljanje v višjo prestavo pri pospeševanju. S športnim sunkom vmesnega plina pa tudi za zelo dinamično prestavljanje v nižjo prestavo pri zaviranju z motorjem. V načinu PDK SPORT je prestavljanje navzdol pri zaviranju agresivnejše, pri pospeševanju pa se prestavne točke pomaknejo k višjim številom vrtljajev. Tudi prestavljanje navzgor boste doživeli fizično in seveda čustveno.

Podvozje GT2 RS

Podvozje

Kdor se izogiba soočenju, naj ostane doma. Kdor ne prenaša neizprosnosti, naj vozi drugačen avto. Kdor pa si ne želi le biti v stiku z asfaltom, ampak tudi z endorfini, je  ...

Podvozje

Kdor se izogiba soočenju, naj ostane doma. Kdor ne prenaša neizprosnosti, naj vozi drugačen avto. Kdor pa si ne želi le biti v stiku z asfaltom, ampak tudi z endorfini, je na pravem mestu. Nastavitev in sistemi uravnavanja v modelu 911 GT2 RS vas bodo popeljali bliže zapeljivemu športnemu avtomobilu, kot si sploh lahko predstavljate.

Podvozje je temu primerno zasnovano za visoke zahteve v mejnem območju vozne dinamike. V kombinaciji s posebej prilagojenimi elementi podvozja novi 911 GT2 RS zagotavlja izjemno agilnost, visoko stopnjo varnosti v območju velikih hitrosti in izredno stabilno vožnjo.

Sprednja prema ima McPhersonovi vzmetni nogi s pomožnimi vzmetmi in posamično obešenimi kolesi na vzdolžnih in prečnih vodilih. Zadnja prema je zasnovana kot večvodilna prema s pomožnimi vzmetmi in nosilci, izdelanimi po konceptu LSA (lahek, stabilen, agilen).

Višina, previs, kolotek in stabilizatorji so prilagojeni za uporabo na dirkalni stezi. Pri novem 911 GT2 RS so vsi zglobi podvozja zamenjani s krogličnimi – prvič doslej v cestnem vozilu znamke Porsche. Ti zagotavljajo posebej čvrsto pritrditev podvozja na karoserijo. Za natančno, ostro in neposredno vožnjo. In popoln čustveni stik.

Na voljo kot dodatna oprema: sistem nastavljanja višine na sprednji premi sprednji del vozila zviša za pribl. 30 mm – do hitrosti pribl. 50 km/h. S tem se zmanjša nevarnost, da bi nasedli na robnikih, dovozih in uvozih v garaže.

Krmiljenje zadnje preme GT2 RS

Krmiljenje zadnje preme

Zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje krmiljenje zadnje preme serijsko združuje s športno nastavitvijo. Elektromehanski sistem nastavljanja  ...

Krmiljenje zadnje preme

Zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje krmiljenje zadnje preme serijsko združuje s športno nastavitvijo. Elektromehanski sistem nastavljanja na posameznem zadnjem kolesu omogoča različne kote zasuka volana – odvisno od aktualne vozne situacije, zavijanja in hitrosti vožnje.

Prednost pri manjši hitrosti: sistem zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles. To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Vožnja skozi ostre ovinke je lahko še bolj dinamična. Parkiranje je lažje, obračalni krog pa manjši.

Prednost pri večji hitrosti: sistem zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Z navidezno podaljšano medosno razdaljo se poveča stabilnost in s tem agilnost vozila. Še posebej pri hitri menjavi voznega pasu ali prehitevanju na dirkalni stezi.

Dinamični ležaji motorja

Dinamični ležaji motorja

e posebej na dirkalni stezi je ključnega pomena, da ne podcenjujemo neznanskih sil fizike. Ampak jih uporabimo. Z vidika vozne dinamike. To storimo z vgrajenimi dinamičnimi ležaji  ...

Dinamični ležaji motorja

Še posebej na dirkalni stezi je ključnega pomena, da ne podcenjujemo neznanskih sil fizike. Ampak jih uporabimo. Z vidika vozne dinamike. To storimo z vgrajenimi dinamičnimi ležaji motorja.

Elektronsko krmiljeni sistem v največji možni meri zmanjšuje zaznavna nihanja in vibracije celotnega pogonskega sklopa, predvsem motorja. Povezuje prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.

Trdo vpetje motorja je zasnovano za še boljšo vozno dinamiko, kar vodi do maksimalne natančnosti pri vožnji. Mehki ležaji motorja pa v največji možni meri zmanjšujejo nihanja in vibracije. To sicer poveča udobje na neravnem cestišču, vendar na račun vozne dinamike.

Naši inženirji so ta problem rešili s prilagajanjem togosti in blaženja ležajev motorja načinu vožnje in strukturi cestišča. Za to poskrbita tekočina z magnetnimi lastnostmi in električno magnetno polje.

Pri spremembi obremenitve in v hitrih ovinkih je vožnja s pomočjo tršega vpetja motorja občutno stabilnejša. Dinamični ležaji motorja poleg tega zmanjšujejo vertikalna nihanja motorja pri pospeševanju s polno močjo. Rezultat: enakomernejša in večja pogonska moč na zadnji premi, večja vlečna sila in boljše pospeševanje. Pri umirjeni vožnji se vozno udobje poveča zaradi mehkejše nastavitve dinamičnih ležajev motorja.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov glede na način vožnje in vozno situacijo aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej....

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov glede na način vožnje in vozno situacijo aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej.

S pritiskom na tipko lahko izbirate med dvema športnima programoma. Normalni program je namenjen športni vožnji v dežju po javnih cestah in dirkališčih. Športni program pa je posebej zasnovan za maksimalne prečne pospeške in čim boljšo vlečno silo na dirkalni stezi.

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Poleg antiblokirnega sistema vključuje tudi elektronski stabilizacijski nadzor (ESC) in sistem za uravnavanje vlečne sile (TC).

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Poleg antiblokirnega sistema vključuje tudi elektronski stabilizacijski nadzor (ESC) in sistem za uravnavanje vlečne sile (TC).

Senzorji stalno zaznavajo smer in hitrost vožnje, hitrost vrtenja okrog navpične osi in prečne pospeške. Sistem PSM na osnovi teh podatkov izračuna dejansko smer gibanja vozila. Če ta odstopa od želene smeri, sistem premišljeno zavira posamična kolesa, s čimer vozilo znatno dlje ohranja v predvideni smeri.

Posebnost sistema PSM v novem modelu 911 GT2 RS: posegi uravnavanja so izredno občutljivi in natančni ter jih je v dveh fazah mogoče popolnoma izključiti. Za zavestno športno upravljanje.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

PTV Plus je bil razvit posebej za nov model 911 GT2 RS. Sistem v kombinaciji s serijskim menjalnikom PDK deluje s pomočjo elektronsko uravnavane in popolnoma prilagodljive prečne zapore diferenciala na zadnji premi ...

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Serijski sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) je bil razvit posebej za model 911 GT2 RS. Deluje s pomočjo elektronsko uravnavane in popolnoma prilagodljive prečne zapore diferenciala na zadnji premi. Za njegovo aktivno upravljanje morajo biti upoštevani številni parametri vožnje. Rezultat: predvsem v mejnem območju vozne dinamike večja vlečna sila, povečana prečna dinamika ter občutno izboljšana stabilnost vozila pri spremembi obremenitve v ovinkih in pri menjavi voznega pasu.

Sistem poleg tega na cestiščih s slabšim oprijemom, kot je na primer mokro cestišče, sproži načrtno zaviranje desnega oz. levega zadnjega kolesa. Sistem ob zasuku volana zavira zadnje kolo na notranji strani ovinka. To daje zadnjemu kolesu na zunanji strani ovinka večji pogonski moment. Krmiljenje se tako izboljša, agilnost pa poveča.

Če seštejemo obe lastnosti sistema PTV Plus, to pomeni, da boste pri vožnji v ovinkih izjemno uživali. Dobro, da je slednjih na dirkalni stezi veliko.

Platišča in pnevmatike GT2 rs

Platišča in pnevmatike

20-palčna na sprednji premi, 21-palčna na zadnji premi. Z besedami: velika in široka platišča, velika naležna površina pnevmatik, visoka vozna dinamika.  ...

Platišča in pnevmatike

20-palčna na sprednji premi, 21-palčna na zadnji premi. Z besedami: velika in široka platišča, velika naležna površina pnevmatik, visoka vozna dinamika. V številkah: spredaj platišča 9,5J x 20 s pnevmatikami 265/35 ZR 20, zadaj platišča 12,5J x 21 s pnevmatikami 325/30 ZR 21.

Nova lahka kovana platišča modela 911 GT2 RS so belozlate kovinske barve (z visokim sijajem). Zaznamujejo jih rezkani napisi "GT2 RS" na vidnem dnu platišč. Na tej ravni zmogljivosti je centralni zaklep nekaj povsem samoumevnega. Osrednji kolesni vijaki so črne barve z razpoznavnim napisom "RS".

Serijski sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK) ne opozarja le pri neopazni ali celo nenadni izgubi tlaka. Opremljen je tudi z načinom za vožnjo na dirkalnih stezah, pri katerem upošteva nižji zračni tlak v hladnih pnevmatikah ob pričetku vožnje na dirkalni stezi.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Novi 911 GT2 RS največjo zmogljivost izraža tudi pri negativnem pospešku. Svoj zrelostni izpit v športnem avtomobilizmu smo opravili zahvaljujoč dolgoletnemu znanju ...

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

20-palčna na sprednji premi, 21-palčna na zadnji premi. Z besedami: velika in široka platišča, velika naležna površina pnevmatik, visoka vozna dinamika. V številkah: spredaj platišča 9,5J x 20 s pnevmatikami 265/35 ZR 20, zadaj platišča 12,5J x 21 s pnevmatikami 325/30 ZR 21.

Nova lahka kovana platišča modela 911 GT2 RS so belozlate kovinske barve (z visokim sijajem). Zaznamujejo jih rezkani napisi "GT2 RS" na vidnem dnu platišč. Na tej ravni zmogljivosti je centralni zaklep nekaj povsem samoumevnega. Osrednji kolesni vijaki so črne barve z razpoznavnim napisom "RS".

Serijski sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK) ne opozarja le pri neopazni ali celo nenadni izgubi tlaka. Opremljen je tudi z načinom za vožnjo na dirkalnih stezah, pri katerem upošteva nižji zračni tlak v hladnih pnevmatikah ob pričetku vožnje na dirkalni stezi.

Paket Clubsport GT2 RS

Paket Clubsport

Kdor je neomajen, ne sme biti občutljiv. Kdor kritizira, mora tudi biti sposoben prenesti kritiko. V S-zavoju in pri polni obremenitvi – v voznikovem prostoru je vse odvisno od voznikovih sposobnosti. ...

Paket Clubsport

Kdor je neomajen, ne sme biti občutljiv. Kdor kritizira, mora tudi biti sposoben prenesti kritiko. V S-zavoju in pri polni obremenitvi – v voznikovem prostoru je vse odvisno od voznikovih sposobnosti.

Posebej veliko prenese paket Clubsport, ki je v novem modelu 911 GT2 RS del serijske opreme – za dodatno zaščito na dirkalni stezi. Idealna osnova za športni ekstremizem.

Paket Clubsport vsebuje na karoserijo privito varnostno kletko za sprednjima sedežema, rdeč 6-točkovni varnostni pas za voznika, gasilni aparat z držalom in pripravo za glavno stikalo akumulatorja. Slednjega je mogoče posebej kupiti v sklopu programa za športni avtomobilizem Porsche, prav tako tudi posebno dodatno ojačitev sprednjega dela kletke za avtomobilistična tekmovanja.

Notranjost GT2 RS

Notranjost

Kdor daje jasne izjave, pričakuje jasne odgovore. Želi – in mora – vajeti vedno držati v svojih rokah. To še posebej velja za voznika. Kar pomeni, da so informacije na voljo v nekaj sekundah, ergonomija se  ...

Notranjost

Kdor daje jasne izjave, pričakuje jasne odgovore. Želi – in mora – vajeti vedno držati v svojih rokah. To še posebej velja za voznika. Kar pomeni, da so informacije na voljo v nekaj sekundah, ergonomija se natančno prilega, materiali so kakovostni in dovršeno preprosti. Na voljo je vse, razen vprašanj.

Instrumenti v 911 GT2 RS

Edinstvena govorica znamke Porsche: 5 okroglih instrumentov, ki so skupaj z merilnikom števila vrtljajev motorja na sredini vgrajeni v voznikov prostor. Številčnica je titanove barve, kazalec in oznake pa so rumeni. Za športni poudarek.

Digitalni prikaz prestave in prikaz za prestavljanje v višjo prestavo v ročnem načinu menjalnika PDK prispevata k učinkovitemu, športnemu načinu vožnje. Večfunkcijski prikazovalnik prikazuje vaš napredek – s prikazom polnilnega tlaka, uporabljene moči motorja ter vzdolžnih in prečnih pospeškov (sile pospeška).

Kombinirani instrument s 4,6-palčnim barvnim zaslonom stalno posreduje podatke iz potovalnega računalnika. Priklicati je mogoče tudi podatke sistema za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK) in štoparice opcijskega paketa Chrono. Poleg tega vas obvešča o nastavitvah komunikacijskih in zvočnih sistemov ali pa prikazuje zemljevid navigacijskega sistema.

Materiali v 911 GT2 RS

Materiali ponazarjajo jasne športne linije in najvišjo stopnjo kakovosti. Prevladujejo rdeča alcantara®, črno usnje in številni notranji elementi z vidnimi karbonskimi vlakni.

Alcantara® zagotavlja odlično oprijemljivost, je pralna in preprosta za vzdrževanje. Zaradi tega so z njo prevlečeni predvsem elementi, ki se jih v vozilu najpogosteje dotikamo: volanski obroč in izbirna ročica. Poleg tega tudi vratne kljuke, nasloni za roke v vratnih oblogah in pokrov predala v sredinski konzoli. Iz alcantare® so tudi stropna obloga in obloge A-, B- in C-stebričkov.

Vidna karbonska vlakna so na primer uporabljena na okrasni obrobi armaturne plošče, obrobi sredinske konzole in vstopnih letvah z napisom "GT2 RS".

Črno usnjeno oblazinjenje s črno alcantaro® je na voljo za doplačilo.

Športni volan GT2 RS

Športni volan GT2 RS

Prestavljajte kot v dirkalniku – športni volan GT2 RS z obvolanskima prestavnima ročicama omogoča športno kratke prestavne poti. Prestavljanje je tako še neposrednejše in natančnejše. ...

Športni volan GT2 RS

Prestavljajte kot v dirkalniku – športni volan GT2 RS z obvolanskima prestavnima ročicama omogoča športno kratke prestavne poti. Prestavljanje je tako še neposrednejše in natančnejše.

Športni volan je mogoče nastavljati po globini in višini – za do 40 mm. Odlično oprijemljivost zagotavlja volanski obroč iz črno-rdeče alcantare®, ki se tudi pri športni vožnji odlično prilega rokam. Trendovsko: rumena oznaka na 12 h.

Sedeži GT2 RS

Sedeži

Del serijske opreme novega modela 911 GT3: športni sedeži plus z višjimi stranicami, električnim nastavljanjem višine sedeža in naslonjala ter ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja.  ...

Sedeži

Školjkasti sedeži*

Del serijske opreme: školjkasti sedeži so v celoti izdelani iz umetne mase, ojačane z vidnimi karbonskimi vlakni (CFRP). Poleg športnih karakteristik in posebej dobre stranske opore omogočajo tudi nastavljanje višine, kar pomeni, da je školjkasti sedež mogoče nastaviti do 30 mm niže oz. 20 mm više. Nastavljanje višine sedežev je električno, nastavljanje vzdolžnega položaja pa ročno. Prevleka je serijsko izdelana iz črnega usnja, rdeči sredinski del pa iz alcantare®. Z rdečim izvezenim napisom "GT2 RS" na vzglavnikih.

Športni školjkasti sedeži*

Opcijska oprema: školjkasti sedeži s poklopnim naslonjalom za lažji dostop do zadnjega dela vozila, integrirano varnostno blazino za zaščito prsnega koša in ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja za voznika in sopotnika.

Sedežna školjka je izdelana iz umetne mase, ojačane s steklenimi in karbonskimi vlakni. Površina školjke je iz vidnih karbonskih vlaken. Vrtišča naslonjal so postavljena visoko na stranice – za zelo dobro stransko oporo tudi v medeničnem predelu. Prevleka je serijsko izdelana iz črnega usnja, sredinski del je iz rdeče alcantare®, vzglavnike pa zaznamuje rdeč napisom "GT2 RS".

Prilagodljivi športni sedeži plus

Povezujejo šport in udobje, vsakodnevne vožnje in dirkalno stezo: opcijski prilagodljivi športni sedeži plus s stranicami iz usnja, sredinskim delom sedeža iz rdeče alcantare® in rdečim izvezenim napisom "GT2 RS" na vzglavnikih. S pomočjo električnega 18-smernega nastavljanja lahko sedeže optimalno prilagodite svojim potrebam glede višine sedeža, naklona sedeža in naslonjala, nastavitve vzdolžnega položaja ter 4-smerne ledvene opore. Poleg tega je mogoče stranice sedišč in naslonjal nastavljati individualno. Za prilegajočo se stransko oporo v ovinkih in za izjemno udobje na dolgih vožnjah.

* Otroških zadrževalnih sistemov ni dovoljeno uporabljati v kombinaciji s školjkastimi sedeži oz. športnimi školjkastimi sedeži.

Aplikacija Porsche Track Precision

Aplikacija Porsche Track Precision

"Aplikacija Porsche Track Precision" omogoča podrobnejši prikaz, beleženje in analizo podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Čase krogov je mogoče zaustaviti avtomatsko s pomočjo natančnega ...

Aplikacija Porsche Track Precision

"Aplikacija Porsche Track Precision" omogoča podrobnejši prikaz, beleženje in analizo podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Čase krogov je mogoče zaustaviti avtomatsko s pomočjo natančnega GPS-signala sistema PCM s frekvenco 10 Hz oz. ročno z upravljalno ročico opcijskega paketa Chrono ali še natančneje z opcijskim merilnikom krogov, ki je na voljo v programu Porsche Tequipment. Te podatke je nato mogoče tudi primerjati na pametnem telefonu.

Aplikacija pri vožnji na dirkalni stezi na vašem pametnem telefonu prikaže podatke o vozni dinamiki. Poleg časov posameznih odsekov in krogov je mogoče prikazati tudi primerjavo trenutnega kroga s krogom po vašem izboru. Grafična analiza podatkov o vožnji ter video analiza pomagata vozniku izboljšati vozno zmogljivost. Upravljanje in izmenjava beleženj ter profilov poti in voznikov sta na voljo neposredno na pametnem telefonu.

Za še natančnejše merjenje časov krogov, enako kot v športnem avtomobilizmu, Porsche Tequipment ponuja merilnik krogov, ki ga postavite ob štartno/ciljno črto na progi, kjer bo avtomatsko beležil in posredoval čase krogov. Podrobnejše informacije o merilniku krogov najdete na strani Porsche Tequipment.

Paket Chrono

Paket Chrono, ki je na voljo za doplačilo, poleg analogne in digitalne štoparice na armaturni plošči ponuja še naslednje funkcije: za prikaz, shranjevanje in analizo izmerjenih časov na dirkalni stezi ima sistem PCM dodatni prikazovalnik voznih zmogljivosti, ki vozniku posreduje podatke o času, prevoženi poti, številu krogov in posameznih doseženih časih. Prikazana sta tudi najhitrejši krog in doseg. Sistem omogoča shranjevanje poljubnih prog in definiranje referenčnih prog.

* Aplikacijo je dovoljeno uporabljati le na ograjenem območju. Uporaba tega produkta (predvsem snemanje video posnetkov) je na določenih tržiščih ali dogodkih lahko zakonsko prepovedana. Pred vsako uporabo produkta preverite, ali je njegova uporaba dovoljena v skladu z lokalnimi določili.

Zvočni sistemi GT2 RS

Zvočni sistemi

Sound Package Plus zagotavlja odličen zvok: 8 zvočnikov z močjo 150 W. Z ojačevalnikom, integriranim v sistem PCM (Porsche Communication Management), se zvočna slika v notranjosti 

Zvočni sistemi

Sound Package Plus

Sound Package Plus zagotavlja odličen zvok: 8 zvočnikov z močjo 150 W. Z ojačevalnikom, integriranim v sistem PCM (Porsche Communication Management), se zvočna slika v notranjosti vozila optimalno prilagodi vozniku in sopotniku.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Razvit posebej za modele 911 in optimalno prilagojen posebni akustiki notranjosti vozila: opcijski zvočni sistem BOSE® Surround Sound. Zvočni sistem vključuje 12 popolnoma aktivnih zvočnikov in ojačevalnih kanalov, vključno s patentiranim globokotonskim zvočnikom z močjo 100 W in integriranim v karoserijo vozila. Popolnoma aktivna zasnova sistema omogoča optimalno prilagajanje posameznih zvočnikov notranjosti vozila in 911 GT3 spremeni v koncertno dvorano. Zelo hitro. Skupna moč: 555 W.

PCM

Porsche Communication Management (PCM)

Osrednja enota za upravljanje zvočnih, navigacijskih in komunikacijskih sistemov: opijski Porsche Communication ...

Porsche Communication Management (PCM)

Sistem PCM – osnova za Porsche Connect – predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije in komunikacijskih funkcij. Nova generacija s spletno navigacijo, pripravo za mobilni telefon, avdio vmesnikom in glasovnim upravljanjem ima visokoločljivosten 12-palčni zaslon na dotik, s katerim je mogoče preprosto upravljati večino funkcij vozila.

Pripomočki na personaliziranem začetnem zaslonu omogočajo preprost in hiter dostop do najpomembnejših individualnih funkcij. V kombinaciji z opcijsko 4-consko klimatsko napravo je nov tudi dodaten zaslon na dotik zadaj. Potniki lahko na njem preprosto upravljajo na primer klimatiziranje in funkcije sistema Infotainment.

Med vožnjo lahko uživate v različnih aplikacijah sistema Infotainment ter poslušate radio ali svojo najljubšo glasbo na CD-ju/DVD-ju, SD-kartici, internem trdem disku (jukebox) s kapaciteto 10 GB, AUX-vhodu ali USB-priključku, na primer za iPod®/iPhone®. Upravljanje poteka enostavno, in sicer preko 12-palčnega zaslona na dotik, vrtljivega/pritisnega gumba ali glasovnega upravljanja.

Connect storitve

Connect storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, 

Connect storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti najhitreje prispete na cilj. Med vožnjo se prometne informacije v realnem času redno posodabljajo, s čimer se optimira tudi vaša pot.

Za boljšo orientacijo med vožnjo ali na cilju poskrbita GOOGLE® Street View in GOOGLE® Earth s 360° prikazom in satelitskimi posnetki v prikazu zemljevida sistema PCM. GOOGLE® Street View je zaradi vaše varnosti na voljo le, ko vozilo miruje.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

V določenih državah zaradi posebne nacionalne zakonodaje in zahtev niso na voljo vsi modeli in oprema. Za več informacij o natančnih specifikacijah opreme se obrnite na zaposlene v Porsche centru Ljubljana.

Aplikacije Connect

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih ...

Aplikacije Connect

Prvič na voljo za vse nove modele 911: aplikacija Porsche Connect za vaš pametni telefon (brezplačno na voljo preko Apple iTunes® in Google Play® Store). Omogoča enostaven prenos ciljev iz imenika ali koledarja vašega pametnega telefona v vozilo. S pomočjo funkcije pretakanja glasbe imate tudi dostop do milijonov glasbenih posnetkov.

Connect Plus

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta.  ...

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta. Preko WLAN-naprav, kot so prenosni ali tablični računalnik oz. pametni telefon, lahko v vozilu uporabljate tudi internet – če je potrebno, tudi istočasno.

Držalo za pametni telefon v sredinski konzoli signal mobilnega telefona prenese na zunanjo anteno vozila ter tako varčuje z energijo baterije in omogoča optimalen sprejem telefonskih klicev. Pametni telefon lahko priključite, da ga napolnite ali pa predvajate želene vsebine.

Modul Connect Plus poleg navedenega omogoča tudi uporabo številnih storitev Porsche Connect. V vašem vsakdanjiku vam tako ostane več časa, saj lahko večopravilnost prepustite svojemu športnemu avtomobilu – za več časa za vožnjo s Porschejem.

Dodatne informacije o modulu Connect Plus najdete na www.porsche.com/connect.

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja ...

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja (Sonderwunschprogramm), danes pa ga imenujemo Ekskluzivna manufaktura Porsche (Porsche Exclusive Manufaktur). Filozofija je ostala. Roko na srce. Radi imamo to, kar počnemo. Radi imamo svoje delo. Z enako pozornostjo se posvečamo vsakemu šivu, vsakemu kvadratnemu centimetru usnja, vsakemu še tako majhnemu detajlu. Tako obujamo sanje v življenje. In tako ustvarjamo unikate. Iz tovarne.

Seveda je vse to mogoče le z izvirnostjo, inspiracijo in navdušenjem – in vse se začne že pri posvetovanju. Ker imamo vedno pred seboj le eno: vaše želje. Uresničujemo jih mirno in skrbno – z natančnim delom rok in kakovostnimi materiali, kot je usnje, alcantara®, karbon ali aluminij.

Vaša dodana vrednost? Produkt na osnovi predanosti in ročne izdelave. Ali z drugimi besedami: produkt, ki združuje športnost, udobje, design in vaš osebni okus. Torej vozilo znamke Porsche z vašim podpisom.

Ponujamo vam številne možnosti individualizacije: optične in tehnične. Za zunanjost in notranjost vozila. Vse od posamezne spremembe do obsežnih modifikacij. Naj vas navdušijo naši unikatni produkti na naslednjih straneh. Vse informacije o njihovi konfiguraciji najdete na podstrani Porsche Exclusive.

Porsche Design Chronograph 911 GT2 RS

Porsche Design Chronograph 911 GT2 RS

Vsaka sekunda šteje. Zato je Porsche Design prvič zasnoval uro, katere design je enako kot 911 GT2 RS dosledno zasnovan za največjo zmogljivost: Porsche Design Chronograph 911 GT2 RS. ...

Porsche Design Chronograph 911 GT2 RS

Vsaka sekunda šteje. Zato je Porsche Design prvič zasnoval uro, katere design je enako kot 911 GT2 RS dosledno zasnovan za največjo zmogljivost: Porsche Design Chronograph 911 GT2 RS.

Ura, ki sta jo skupaj razvila Porsche Design in Porsche Motorsport, je ekskluzivno na voljo za voznike vozil 911 GT2 RS. Cilj: maksimalna zmogljivost, celo za vaše zapestje! Z novim kalibrom Ekskluzivne manufakture Porsche Design 01.200 s funkcijo flyback, optimiranim mostičkom urnega mehanizma in certifikatom COSC za točnost.

Ohišje je izdelano iz titana, enako kot varnostna kletka, ki je na voljo v paketu Weissach. Individualna številka šasije je vgravirana na hrbtni strani ohišja. Navijalni rotor je neposredna replika magnezijevega platišča iz paketa Weissach in lakiran z originalno barvo. Številčnica je izdelana iz pravega karbona s črtami GT srebrne kovinske barve. Design in barva številčnice sta popolnoma enaka barvam kombiniranega instrumenta in merilnika števila vrtljajev motorja modela 911 GT2 RS. Na skali merilnika hitrosti je največja hitrost modela 911 GT2 RS, 340 km/h, barvno poudarjena.

Chronograph 911 GT2 RS ima usnjeni pas s črno ali rdečo alcantaro® (v velikosti M in L). Zahvaljujoč sistemu, ki omogoča hitro menjavo, je pasova na uri mogoče zelo preprosto zamenjati. Oba sta seveda izdelana iz enakih materialov, kot se uporabljajo v notranjosti modela 911 GT2 RS.

Uro je mogoče skupaj z vozilom individualno naročiti izključno v Porsche centrih. Podrobnejše informacije so na voljo na www.porsche-design.com/timepieces.

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection