911 Turbo S Cabriolet

427 kW/580 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

3.0 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Na vsa kolesa

Pogon

9,3

l/100 km

216

g/km

Tehnični podatki

911 Turbo S Cabriolet
Medosna razdalja: 2450 mm
Dolžina: 4507 mm Višina: 1294 mm
PDK
Moč motorja 427 kW (580 KM) pri 6.750 1/min
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3,0 s, Sport Chrono Package
Najvišja hitrost 330 km/h
Poraba goriva v l/100 km 9,3
CO2 emisije v g/km 216
Cena Od 282.999 EUR

Lastnosti

Ideja 911 Turbo

Velika premoč ne izhaja iz velikih besed. Včasih zadošča edinstven videz. Za 911 Turbo se je to zgodilo na pariškem avtomobilskem salonu leta 1974: moč in pristnost vozila sta se izkazali za ...

Ideja 911 Turbo

Velika premoč ne izhaja iz velikih besed. Včasih zadošča edinstven videz. Za 911 Turbo se je to zgodilo na pariškem avtomobilskem salonu leta 1974: moč in pristnost vozila sta se izkazali za senzacijo.

V času naftne krize in avtomobilske zadržanosti je Porsche pokazal svoje stališče. Brezkompromisno, dosledno. S prvim športnim avtomobilom s turbopolnilnikom. Svet je zadržal dih. In tako se zgodi z vsakim novim modelom 911 Turbo. Tudi tokrat.

Naši inženirji so znova dosegli nekaj posebnega: ostali so zvesti značilni liniji modela 911 Turbo, hkrati pa so jo razvili na novo.

Tako, da design ohranja svojo prepoznavnost. Njegovi detajli pa so postali za odtenek natančnejši, močnejši in agresivnejši. Tako, da še povečujejo na videz neprekosljivo moč modela 911 Turbo. Z novim sistemom Connect Plus pa 911 Turbo odkriva tudi nove digitalne poti.

Športni avtomobil pač. Še en? Ne, za nas je to še vedno tisti športni avtomobil. Popoln izraz naše znamke in razvojne filozofije. Kombinacija dih jemajoče zmogljivosti in inteligentne učinkovitosti.

Za 911 Turbo tako še vedno velja, da ni namenjen le samemu sebi. Gre za idejo, ki v sebi nosi predvsem eno: trajnost. Poleg današnje zmogljivosti nam namreč veliko pomeni tudi zmogljivost v prihodnosti.

Včeraj, danes in jutri: 911 Turbo je vozilo, ob katerem boste onemeli. Pospeši utrip časa. Brez senzacionalnosti. Brez postavljanja. Brez povzdigovanja glasu.

Dejstvo ostaja: veliko jih lahko zatrese prestol, a le eden ga lahko osvoji.

Design zunanjosti

Od nekdaj stremimo k temu, da ne zgolj sledimo trendom, ampak jih tudi presegamo. Ne le v glavah ljudi, ampak tudi v njihovih srcih. Običajnemu odgovarjamo z neobičajnim. Minljivosti ...

Design zunanjosti

Od nekdaj stremimo k temu, da ne zgolj sledimo trendom, ampak jih tudi presegamo. Ne le v glavah ljudi, ampak tudi v njihovih srcih. Običajnemu odgovarjamo z neobičajnim. Minljivosti s trajnostjo.

To je naša pot. Pot znamke Porsche. Pri tem ne spreminjamo recepta, ampak le izboljšujemo sestavine. Pri modelu 911 Turbo to ponazarja nov sprednji del vozila s prav tako novimi lučmi in črnimi obrobami odprtin za dovod zraka. Zmogljiv design poudarja dinamiko vozila. Glavni LED-žarometi s 4-točkovnimi dnevnimi lučmi so pri vseh modelih del serijske opreme.

Vratne kljuke so še bolj harmonično vgrajene v vozilo, kovana platišča pa še bolj prefinjena.

Na zadku vozila vaš pogled pritegnejo mreža z navpično usmerjenimi lamelami na zadnjem pokrovu, tridimenzionalne zadnje luči, odsevniki, vgrajeni v odprtinah za odvod zraka, in izrazito oblikovana dvojna zaključka izpušne cevi.

Vsaka novost daje modelu 911 Turbo še natančnejši, bolj osredotočen in ostrejši videz. Enako seveda velja tudi za kabriolet z lahko, a izjemno stabilno platneno streho in nosilnimi elementi iz magnezija.

Design notranjosti

Notranjost vozila je enako dinamična kot njegova zunanjost: na primer z novo generacijo volanov, ki omogoča doživetje športnega avtomobilizma.  Nov športni volan GT izhaja iz super ...

Design notranjosti

Notranjost vozila je enako dinamična kot njegova zunanjost: na primer z novo generacijo volanov, ki omogoča doživetje športnega avtomobilizma. Nov športni volan GT izhaja iz super športnega avtomobila 918 Spyder. Vključuje obvolanski prestavni ročici za ergonomsko prestavljanje, stikalo za izbiro načina vožnje (4 različni vozni načini) ter opcijske večfunkcijske tipke in kolesca.

Modeli 911 Turbo: Porsche v popolni obliki. To je naša smer. Naš slog. Naš pravi obraz. Športen. Nezamenljiv. S pridihom večnosti.

Značaj

Že na prvi pogled je mogoče opaziti, kako izjemna je zmogljivost novega modela 911 Turbo, ki se razvije v 3,8-litrskem biturbo bokser motorju v zadnjem delu vozila. V številkah: 397 kW (540 KM). ...

Značaj

Poraba goriva/emisije* za 911 Turbo: mestna vožnja 11,8 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,5 l/100 km; kombinirana vožnja 9,1 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 212 g/km.

Že na prvi pogled je mogoče opaziti, kako izjemna je zmogljivost novega modela 911 Turbo, ki se razvije v 3,8-litrskem biturbo bokser motorju v zadnjem delu vozila. V številkah: 397 kW (540 KM). Največji navor: 710 Nm. 911 Turbo s funkcijo Launch Control tako z 0 na 100 km/h pospeši v 3 sekundah. Največja hitrost: 320 km/h.

Menjalnik z dvojno sklopko (PDK) in aktivni štirikolesni pogon Porsche Traction Management (PTM) zagotavljata inteligenten prenos moči na vsa 4 kolesa. In večjo dinamiko z odlično vlečno silo.

Zahvaljujoč sistemu Porsche Active Aerodynamics (PAA) se optimalne odgonske vrednosti pri velikih hitrostih in količnik zračnega upora, ki prispeva k varčnejši vožnji, pri vsakdanji rabi ne izključujejo več.

20-palčna platišča 911 Turbo poskrbijo za visoko zmogljivost. Prav tako krmiljenje zadnje preme, Porsche Active Suspension Management (PASM) in Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), vklj. z elektronsko uravnavano prečno zaporo diferenciala na zadnji premi.

Paket Sport Chrono, vklj. s stikalom na volanu, ki omogoča izbiro načina vožnje, s turbopolnilnikom s funkcijo overboost in bolj dinamičnimi ležaji motorja, zagotavlja še športnejšo nastavitev motorja, menjalnika PDK, podvozja in krmiljenja zadnje preme.

Športna je tudi notranjost vozila: premišljeno zasnovano, jasno in preprosto upravljanje. Visoko stopnjo udobja zagotavljajo usnjeno oblazinjenje, popolnoma električno nastavljivi športni sedeži, nov sistem Porsche Communication Management (PCM) z modulom Connect Plus ter zvočni sistem BOSE® Surround Sound. Nezamenljivi zvok vozila Porsche dopolnjuje z izjemnim doživetjem zvoka.

Čeprav bogata serijska oprema izpolnjuje vse vaše želje, vam Porsche ponuja možnost, da svoj 911 Turbo povsem prilagodite svojim željam.

Motor

Kdor želi biti opazen, potrebuje močne temelje. Pri modelih 911 Turbo je to 3,8-litrski 6-valjni biturbo motor v zadnjem delu vozila. Bokser motor, značilen za 911, poskrbi za odlično  ...

Motor

Kdor želi biti opazen, potrebuje močne temelje. Pri modelih 911 Turbo je to 3,8-litrski 6-valjni biturbo motor v zadnjem delu vozila. Bokser motor, značilen za 911, poskrbi za odlično izenačevanje mas s tekom z nizkimi vibracijami, nizek položaj pogonskega agregata v zadnjem delu vozila pa za nizko težišče. 2 turbopolnilnika z variabilno turbinsko geometrijo (VTG) zagotavljata bolj dinamično odzivnost, večji navor in izjemno zmogljivost.

Motor je na voljo v dveh izvedbah: v modelih 911 Turbo in 911 Turbo Cabriolet razvije moč 397 kW (540 KM).

Modeli 911 Turbo S zahvaljujoč večjim turbopolnilnikom in izpopolnjeni elektroniki motorja razvijejo moč 427 kW (580 KM).

Kljub večji zmogljivosti v primerjavi s predhodno generacijo pa so poraba goriva in emisije CO2 izredno nizke. To je rezultat tehnologij z učinkovitim izkoristkom goriva. Poleg neposrednega vbrizgavanja bencina in sistema VarioCam Plus, sistema za variabilno krmiljenje sesalnih odmikalnih gredi in hoda sesalnih ventilov mednje spadajo tudi ukrepi, kot je funkcija auto start stop ali inercijska vožnja.

Še en pomemben dejavnik: masa motorja je v primerjavi z visoko zmogljivostjo majhna, s čimer prispeva k agilnosti vozila in manjši porabi goriva.

Konstrukcija motorja je izdelana iz lahkih kovin. V motor je vgrajen sistem mazanja s suhim karterjem. Uporabljajo se kovane ojnice in kovani aluminijasti bati, ki se v valjih pomikajo iz aluminijevo-silicijeve zlitine.

Vse to prispeva k značilnemu občutku vožnje v vozilu 911 Turbo. Za izjemno vlečno silo in presenetljivo nizko porabo goriva. In prav posebno prezenco.

 

Poraba goriva/emisije* za 911 Turbo: mestna vožnja 11,8 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,5 l/100 km; kombinirana vožnja 9,1 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 212 g/km.
Poraba goriva/emisije* za 911 Turbo S: mestna vožnja 11,8 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,5 l/100 km; kombinirana vožnja 9,1 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 212 g/km.
Poraba goriva/emisije* za 911 Turbo Cabriolet: mestna vožnja 12,1 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,6 l/100 km; kombinirana vožnja 9,3 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 216 g/km.
Poraba goriva/emisije* za 911 Turbo S Cabriolet: mestna vožnja 12,1 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,6 l/100 km; kombinirana vožnja 9,3 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 216 g/km.

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Katere so priljubljene teme naših inženirjev? Hitro in obenem udobno prestavljanje. Z menjalnikom PDK ...

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Katere so priljubljene teme naših inženirjev? Hitro in obenem udobno prestavljanje. Z menjalnikom PDK združujejo oboje – z mojstrsko dovršenostjo. Rezultat: prestavljanje v milisekundah brez prekinitve prenosa vlečne sile. Z obenem nadvse prijetnim prestavljanjem.

Menjalnik PDK ima 7 prestav. Prestave od 1 do 6 so zasnovane športno, pri čemer je največjo hitrost mogoče doseči v šesti prestavi. Sedma prestava ima daljše prestavno razmerje in zagotavlja nizko število vrtljajev – za zmanjšano porabo goriva.

PDK sestavljata 2 menjalniška sklopa, ki sta vgrajena v eno ohišje. Medtem ko se pogonska moč preko sklopke in menjalniškega sklopa prenaša na kolesa, je v drugem sklopu že vključena naslednja prestava. Pri prestavljanju se ena sklopka odpre, druga pa istočasno zapre.

Odvisno od prestavnega programa (Normal, SPORT ali SPORT PLUS) je prestavljanje udobno ali športno.

Inercijska vožnja in funkcija auto start-stop

Uporaba t. i. inercijske vožnje je odvisna od vozne situacije. Ko se sklopka odpre, se prekine povezava med motorjem in ...

Inercijska vožnja in funkcija auto start-stop

Inercijska vožnja in funkcija auto start-stop

Uporaba t. i. inercijske vožnje je odvisna od vozne situacije. Ko se sklopka odpre, se prekine povezava med motorjem in sklopko ter s tem prepreči zaviranje. Vozilo optimalno izkoristi svojo kinetično energijo in lahko tako prevozi daljšo pot. To pomeni občuten prihranek goriva. Za dodaten prihranek pa poskrbi še serijska funkcija auto start-stop.

Porsche Traction Management (PTM)

Serijski sistem Porsche Traction Management (PTM) sestavlja aktivni štirikolesni pogon z elektronsko ...

Porsche Traction Management (PTM)

Serijski sistem Porsche Traction Management (PTM) sestavlja aktivni štirikolesni pogon z elektronsko uravnavano lamelno sklopko, ki je krmiljena preko krmilnih polj. Ta uravnava porazdeljevanje pogonske moči med stalno gnanima zadnjo in sprednjo premo.

Če obstaja nevarnost, da se npr. med pospeševanjem zadnji kolesi zavrtita v prazno, se z močnejšim posegom lamelne sklopke več pogonske moči preusmeri naprej. Regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR) poleg tega prepreči vrtenje koles v prazno. Pri vožnji skozi ovinke se na sprednji kolesi prenaša toliko pogonske moči, da je doseženo optimalno bočno vodenje. Sistem PTM tako skupaj s sistemom Porsche Stability Management (PSM) v vsaki vozni situaciji zagotavlja ustrezno porazdeljevanje moči in s tem odlično vlečno silo.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Serijsko v vseh modelih 911 Turbo: PTV Plus. Sistem za povečanje vozne dinamike in stabilnosti deluje na osnovi ...

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Serijsko v vseh modelih 911 Turbo: PTV Plus. Sistem za povečanje vozne dinamike in stabilnosti deluje na osnovi variabilnega porazdeljevanja momenta na zadnji kolesi in elektronsko uravnavane prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

To izboljšuje krmiljenje in njegovo natančnost. Pri veliki hitrostih in pospeševanju iz ovinka elektronsko uravnavana prečna zapora diferenciala na zadnji premi s popolnoma prilagodljivim porazdeljevanjem momenta dodatno poskrbi za večjo stabilnost vozila.

In kakšna je pri tem prednost za vas? Visoka stopnja prečnodinamičnega stabiliziranja vozila in odlična vlečna sila. Visoka stopnja agilnosti pri vseh hitrostih – z natančno vodljivostjo in uravnoteženim odzivanjem vozila ob spremembah obremenitve. Kaj še? Izjemno veliko veselja pri vožnji skozi ovinek.

Paket Sport Chrono, vklj. s stikalom za izbiro načina

Adrenalin s pritiskom na gumb, vključno s kurjo poltjo: paket Sport Chrono. Njegove funkcije omogočajo še bolj športno ...

Paket Sport Chrono, vklj. s stikalom za izbiro načina

Adrenalin s pritiskom na gumb, vključno s kurjo poltjo: paket Sport Chrono. Njegove funkcije omogočajo še bolj športno nastavitev podvozja, motorja in menjalnika. In vas izstrelijo v nove športne sfere.

Na volanu je novo stikalo za izbiro načina, ki ga poznamo iz modela 918 Spyder. Za občutek vožnje kot v dirkalniku.

Izbirate lahko med 4 nastavitvami, ne da bi vam bilo pri tem roke treba povsem odmakniti z volana: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual, s katerim lahko vozilo še bolj individualno prilagodite svojemu načinu vožnje.

Pri aktiviranem načinu SPORT se na primer pri pospeševanju s polnim plinom za določen čas poveča maksimalni polnilni tlak v spodnjem in srednjem območju števila vrtljajev motorja. Največji navor se v tem času poveča za do 50 Nm. Pri modelih 911 Turbo na 710 Nm, pri modelih 911 Turbo S pa na 750 Nm.

V aktiviranem načinu SPORT PLUS se motor odziva še neposredneje. Menjalnik PDK je sedaj pripravljen na izjemno kratke prestavne čase in optimalne prestavne točke za maksimalno pospeševanje in izjemno aktivno prestavljanje. Sistem Porsche Active Suspension Management (PASM), krmiljenje zadnje preme in sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poskrbijo za bolj športno blaženje in bolj neposredno krmiljenje pri vožnji skozi ovinke. S tem pa tudi za boljši stik s cestiščem. Sprednji in zadnji usmernik zraka predstavljata sestavni del sistema Porsche Active Aerodynamics (PAA) in sta nameščena v položaju za čim večjo zmogljivost.

Funkcija Launch Control omogoča najboljše pospeševanje pri speljevanju, pravi dirkalni start.

Prvič na voljo za modele 911 Turbo: funkcija SPORT Response. Motor in menjalnik s pomočjo gumba na sredini stikala za izbiro načina pripravite za najhitrejši razvoj moči. To pomeni maksimalno odzivnost za pribl. 20 sekund – na primer pri prehitevanju. Grafični časovnik v kombiniranem instrumentu ponazarja, koliko časa je funkcija še na voljo.

Dinamični ležaji motorja

Elektronsko krmiljeni sistem v največji možni meri zmanjšuje zaznavna nihanja in vibracije celotnega pogonskega sklopa, predvsem motorja. ...

Dinamični ležaji motorja

Elektronsko krmiljeni sistem v največji možni meri zmanjšuje zaznavna nihanja in vibracije celotnega pogonskega sklopa, predvsem motorja. Povezuje prednosti trdega in mehkega vpetja motorja. Skratka, izboljšuje stabilnost vozila in udobje med vožnjo.

Podvozje

Podvozje modelov 911 Turbo omogoča varno menjavo voznega pasu tudi pri velikih hitrostih. Stabilnost vozila je izredno visoka.  Enako tudi agilnost pri vožnji skozi ovinke. ...

Podvozje

Podvozje modelov 911 Turbo omogoča varno menjavo voznega pasu tudi pri velikih hitrostih. Stabilnost vozila je izredno visoka. Enako tudi agilnost pri vožnji skozi ovinke. Za to poskrbijo tudi velika 20-palčna platišča. Nov je prečni nosilec zadnje preme iz aluminija – za dodatno zmanjšanje mase.

Krmiljenje zadnje preme

S pomočjo krmiljenja zadnje preme sta se v enaki meri povečali primernost za vsakodnevne vožnje in zmogljivost. Sistem pri hitrostih do 50 km/h zadnji kolesi usmerja v smeri,  ...

Krmiljenje zadnje preme

S pomočjo krmiljenja zadnje preme sta se v enaki meri povečali primernost za vsakodnevne vožnje in zmogljivost.

Sistem pri hitrostih do 50 km/h zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles.

To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Obračalni krog se zmanjša, krmiljenje v ovinkih postane bolj dinamično in manevriranje se občutno olajša.

Sistem pri hitrosti nad 80 km/h zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Rezultat: navidezno podaljšanje medosne razdalje in večja stabilnost vozila, na primer pri hitri menjavi voznega pasu na avtocesti.

Pri hitrosti med 50 in 80 km/h pa se usmerjenost zadnjih koles neprestano izmenjuje, v isti ali nasprotni smeri kota zasuka volana – odvisno od vozne situacije. Zahvaljujoč odličnim lastnostim stabilizacije krmiljenja zadnje preme je krmilno silo na sprednjo premo mogoče neposredneje prenesti preko sredinskega položaja. Prednost: višja stopnja agilnosti brez izgube stabilnosti pri velikih hitrostih.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Odvisno od izbranega voznega načina, načina vožnje in ...

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Odvisno od izbranega voznega načina, načina vožnje in razmer na cestišču znotraj karakteristik avtomatsko izbere optimalno trdoto blaženja. S tem zmanjša vzdolžno in prečno nagibanje karoserije ter izboljša stik posameznih koles s cestiščem.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je del serijske opreme modelov 911 Turbo S. Zagotavlja aktivno ...

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je del serijske opreme modelov 911 Turbo S. Zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije in preprečuje nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi.

Kaj to prinaša? Izboljšano vozno dinamiko in več udobja na cesti – pri vseh hitrostih. Ter izpopolnjeno vodljivost in uravnoteženo odzivanje vozila ob spremembah obremenitve.

Platišča in sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK)

20-palčna platišča 911 Turbo. Kovana, seveda – za zmanjšanje mase in nevzmetenih mas. Poliran osrednji del ...

Platišča in sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK)

20-palčna platišča 911 Turbo

Kovana, seveda – za zmanjšanje mase in nevzmetenih mas. Poliran osrednji del platišča.

20-palčna platišča 911 Turbo S s centralnim zaklepom

Aluminijasta kovana platišča, lakirana s črno barvo in polirana. So izjemno lahka ter postavljajo merila na področjih voznega udobja, zmogljivosti in designa. S centralnim zaklepom, vklj. s kromiranim pokrovom pesta kolesa z barvnim grbom znamke Porsche in zaščito pred krajo.

20-palčna platišča Sport Classic

Opcijsko so na voljo enodelna lahka kovana platišča s 5-krakim designom Sport Classic. Osrednji del platišča je lakiran z GT srebrno kovinsko barvo, rob platišča pa je poliran. Na pokrovu pesta kolesa je nameščen barvni grb znamke Porsche.

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK)

Serijsko v vseh modelih: sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK). S prikazom na zaslonu potovalnega računalnika opozori na prenizek tlak v pnevmatikah in neopazno ali celo nenadno izgubo tlaka.

Sistem nastavljanja višine sprednje preme

Na voljo kot dodatna oprema: sistem nastavljanja višine podvozja vozilo spredaj zviša za pribl. 40 mm – do hitrosti ...

Sistem nastavljanja višine sprednje preme

Na voljo kot dodatna oprema: sistem nastavljanja višine podvozja vozilo spredaj zviša za pribl. 40 mm – do hitrosti pribl. 35 km/h. Robniki, dovozi in uvozi v garaže z novim sistemom tako ne predstavljajo več športnih izzivov.

Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Vsi modeli 911 Turbo so opremljeni z aktivno aerodinamiko– kombinacijo večstopenjsko nastavljivega sprednjega ...

Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Vsi modeli 911 Turbo so opremljeni z aktivno aerodinamiko– kombinacijo večstopenjsko nastavljivega sprednjega in zadnjega usmernika zraka. Sprednji usmernik zraka, ki je izdelan iz prožnega, pnevmatsko pomičnega elastomera, in zadnji usmernik zraka se v 3 stopnjah sinhrono pomikata navzven oz. navznoter.

Na prvi stopnji (start) sta sprednji in zadnji usmernik zraka pomaknjena do konca navznoter. Primernost za vsakodnevne vožnje se s tem poveča, saj se zmanjša nevarnost, da bi vozilo nasedlo na dovozih, pragovih ali robnikih. Podaljšan spodnji del odbijača je dobro zaščiten.

Na drugi stopnji (hitrost) sta sprednji in zadnji usmernik zraka od hitrosti 120 km/h naprej delno pomaknjena navzven. To pripomore k večji stabilnosti vozila, manjšemu zračnemu uporu in omogoča večjo končno hitrost.

Tretja stopnja: zmogljivost. Aktivira se z gumbom usmernika zraka ali izbiro načina SPORT PLUS.

Sprednji in zadnji usmernik zraka sta sedaj pomaknjena do konca navzven. Na sprednjem podaljšanem spodnjem delu odbijača je viden napis "turbo" oz. "turbo S". Poleg tega je zadnji usmernik zraka v tem položaju nagnjen za do 15 stopinj. Zahvaljujoč veliki sili odgona na sprednji in zadnji premi lahko vozilo v tem položaju razvije polni zmogljivostni potencial, kot na primer na dirkalni stezi. Sila odgona daje prednost tudi pri zaviranju pri veliki hitrosti.

Porsche Active Aerodynamics (PAA). Idealna kombinacija sistema, primernosti za vsakodnevne vožnje, učinkovitosti in vozne zmogljivosti.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Sistem PSM pri pospeševanju na ...

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Sistem PSM pri pospeševanju na različnih površinah s pomočjo avtomatskega zavornega diferenciala (ABD) in regulacije zdrsa pogonskih koles (ASR) izboljša vlečno silo. Za visoko stopnjo stabilnosti in varnosti vozila – in obenem izjemno agilnost.

Posegi sistema PSM so v načinu SPORT kasnejši. Zaviranje v ovinkih je bistveno bolj živahno: PSM dopušča še bolj športno vožnjo pri zaviranju in pospeševanju iz ovinka. Izključen sistem PSM zagotavlja še več agilnosti. Kljub temu pa zaradi vaše varnosti vedno ostane aktiven v ozadju.

Sistem luči

Glavni LED žarometi. Notranjost serijskih glavnih LED-žarometov je sestavljena iz 2 lahkih stopenjsko vgrajenih ohišij. Dnevne luči v obliki 4-točkovnih LED-diod ...

Sistem luči

Glavni LED žarometi.

Notranjost serijskih glavnih LED-žarometov je sestavljena iz 2 lahkih stopenjsko vgrajenih ohišij. Dnevne luči v obliki 4-točkovnih LED-diod s svetlobno obrobo so integrirane v žaromet.

Delovanje: LED-luč z osvetlitvijo, podobno dnevni svetlobi, je zelo svetla in zagotavlja odlično osvetlitev cestišča. Zahvaljujoč izboljšani osvetlitvi kratkih, stranskih in dolgih luči ter barvi osvetlitve, podobni dnevni svetlobi, se vaše oči ne bodo utrudile tako hitro kot pri drugih sistemih.

Sistema Porsche Dynamic Light System (PDLS) in Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+).

Dinamična smerna luč glavni žaromet obrača glede na kot zasuka volana in hitrost vožnje v ovinek.

V modelih 911 Turbo S so glavni LED-žarometi na voljo v kombinaciji s sistemom PDLS+. Poleg vseh funkcij, ki jih ponuja sistem PDLS, ima tudi funkcijo dinamičnega upravljanja dolgih žarometov. Aktivna je od hitrosti 60 km/h naprej ter zazna svetlobo spredaj in nasproti vozečih vozil. Doseg svetlobnega snopa se lahko prilagaja posamezni situaciji.

Zavore

Velik pomen enako kot visoki vozni zmogljivosti pripisujemo tudi veliki zavorni moči. Modeli 911 Turbo imajo spredaj rdeče 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc",  ...

Zavore

Velik pomen enako kot visoki vozni zmogljivosti pripisujemo tudi veliki zavorni moči. Modeli 911 Turbo imajo spredaj rdeče 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc", zadaj pa 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc". Premer zavornih kolutov: spredaj in zadaj 380 mm.

Enodelne zavorne čeljusti so zaprte. Prednosti so velika obstojnost oblike, večja učinkovitost tudi pri ekstremnih obremenitvah in majhna masa. Hod pedala je kratek, odmerjanje zavorne moči pa zelo natančno. Zavorni koluti so naluknjani – za boljše zaviranje na mokrem cestišču.

Serijsko v modelih 911 Turbo S: zavorni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Naluknjani keramični zavorni koluti imajo spredaj premer 410 mm, zadaj pa premer 390 mm – za še večjo zavorno moč.

Uporaba rumeno lakiranih 6-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti v izvedbi monobloc na sprednji premi in 4-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti na zadnji premi zagotavlja zelo visok, predvsem pa stalen zavorni tlak med zaviranjem.

Odločilno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. To zmanjšuje nevzmetene in rotacijske mase. Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.

Karoserije

Inovativna surova karoserija modelov 911 Turbo izpolnjuje 2 konstrukcijsko pomembni zahtevi: visoko vozno dinamiko zahvaljujoč ekstremni togosti karoserije in zmanjšano maso vozila,  ...

Karoserije

Inovativna surova karoserija modelov 911 Turbo izpolnjuje 2 konstrukcijsko pomembni zahtevi: visoko vozno dinamiko zahvaljujoč ekstremni togosti karoserije in zmanjšano maso vozila, za kar je zaslužna predvsem inteligentna lahka konstrukcija.

Uporaba sodobne povezovalne tehnike omogoča uporabo posebnih materialov točno tam, kjer so potrebni. Zato pri surovi karoseriji uporabljamo zelo tanka jekla z zelo visoko togostjo. Na velikih površinah se uporablja aluminij, npr. za streho, dno, vrata ter pokrova motornega prostora in prtljažnika.

Poleg tega sta nosilca armaturne plošče in sredinske konzole izdelana iz posebej lahkega magnezija. Visoka učinkovitost materialov zmanjša skupno maso in s tem porabo.

Zračne blazine

"Fullsize" varnostni blazini za voznika in sopotnika, ki se glede na silovitost in način trčenja sprožita dvostopenjsko. Pri manj silovitem čelnem trčenju se napolnita do prve stopnje. ...

Zračne blazine

"Fullsize" varnostni blazini za voznika in sopotnika, ki se glede na silovitost in način trčenja sprožita dvostopenjsko. Pri manj silovitem čelnem trčenju se napolnita do prve stopnje.

Sistem Porsche Side Impact Protection (POSIP) sestavljajo bočna naletna zaščita v vratih in 2 varnostni blazini na vsaki strani: v stranici sedeža je vgrajena varnostna blazina za zaščito prsnega koša, v vratni oblogi pa varnostna blazina za glavo. Pri bočnih trčenjih nudita visok zaščitni potencial.

Notranjost

Preprosto pojavnost zunanjosti dopolnjuje tudi značaj notranjosti. Nikoli lahkomiseln, vedno neposreden, osredotočen na voznika. Premišljena tehnika, jasen princip upravljanja. Na primer ločeno ...

Notranjost

Preprosto pojavnost zunanjosti dopolnjuje tudi značaj notranjosti. Nikoli lahkomiseln, vedno neposreden, osredotočen na voznika. Premišljena tehnika, jasen princip upravljanja. Na primer ločeno uravnavana 2-conska klimatska naprava ali tipka za nastavitve podvozja. Upravljanje ne zahteva dolgega iskanja v podmenijih, tako da se lahko osredotočite na najpomembnejše – cesto.

Materiali v notranjosti so kakovostni in športni. Serijsko v modelih 911 Turbo: usnjeno oblazinjenje, vklj. s sedeži, armaturno ploščo, vratnimi in stranskimi oblogami. Preizkušen material iz športnega avtomobilizma: alcantara® – z njo je serijsko oblečena stropna obloga modelov Coupé. Okrasne obrobe za armaturno ploščo, sredinsko konzolo in vratne obloge so pri modelih 911 Turbo S izdelani iz karbonskih vlaken.

Z dvobarvnimi kombinacijami in posebnimi barvami ter materiali, kot so karbonska vlakna, aluminij in mahagoni, imate tudi na voljo številne druge možnosti individualizacije.

Sedeži

Električno nastavljivi športni sedeži Omogočajo električno nastavljanje višine sedeža, naklona naslonjala ter naklona in globine sedišča. 

Sedeži

Električno nastavljivi športni sedeži

Omogočajo električno nastavljanje višine sedeža, naklona naslonjala ter naklona in globine sedišča. Nastavljati je mogoče tudi vzdolžni položaj in 4-smerno ledveno oporo.

Integrirani paket pomnilnih funkcij vključuje obe zunanji vzvratni ogledali in vse nastavitve voznikovega sedeža ter nastavitve volana, luči, brisalcev, klimatiziranja, zaklepanja vrat, sistema PCM in kombiniranega instrumenta.

Prilagodljivi športni sedeži plus

V modelih 911 Turbo S in 911 Turbo S Cabriolet serijsko vgrajeni prilagodljivi športni sedeži plus s športno oblazinjenimi, tršimi stranicami in dodatno ramensko podporo zagotavljajo popolno oporo.

Poleg tega so stranice sedišča in naslonjala individualno nastavljive – za izjemno udobno vožnjo na daljše razdalje ali natančno prilegajočo se stransko oporo na ovinkastih cestah. Na voljo je tudi pomnilna funkcija za vse položaje voznikovega sedeža (razen stranic).

Športni sedeži plus*

Športni sedeži plus so na voljo po želji in brez doplačila ter vključujejo električno nastavljanje višine sedeža in naslonjala ter ročno nastavljanje vzdolžnega položaja. Stranice sedišča in naslonjala so športno oblazinjene, trše in zagotavljajo dobro stransko oporo. Pri prilagodljivih športnih sedežih plus je školjka sedeža srebrno sive barve (modeli 911 Turbo) oz. usnjena (modeli 911 Turbo S).

Športni školjkasti sedeži**

Na voljo kot dodatna oprema: športni školjkasti sedeži s poklopnim naslonjalom, integrirano varnostno blazino za zaščito prsnega koša in ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja. Sedežna školjka je izdelana iz umetne mase, ojačane s steklenimi in karbonskimi vlakni. Površina školjke je iz vidnih karbonskih vlaken.

Vrtišča naslonjal so postavljena visoko na stranice, kar zagotavlja, da je stranska opora, značilna za školjkaste sedeže dirkalnikov, na voljo tudi v medeničnem predelu.

Zadnji sedeži

Izjemno udobni za športni avtomobil: zadnji sedeži. Odlagalna površina za njimi nudi dodaten prostor za shranjevanje.

Zahvaljujoč poklopnim naslonjalom imajo modeli 911 Turbo Coupé v zadnjem delu s prostornino 260 litrov dovolj prostora za vašo prtljago. V modelih 911 Turbo Cabriolet imate na voljo 160 litrov prostornine.

Otroški sedeži**

Sistem za pritrditev otroških sedežev ISOFIX in Top Tether na zadnjih sedežih je del serijske opreme. Po želji lahko za sopotnikov sedež naročite sistem za pritrditev otroških sedežev ISOFIX, ki ponuja tudi možnost izklopa varnostne blazine.

Ogrevanje in prezračevanje sedežev

Vsi sedeži so po želji brez doplačila opremljeni s tristopenjsko nastavljivim ogrevanjem. Obsega sedišče, naslonjalo in stranici sprednjega sedeža. V kombinaciji z ogrevanjem sedežev lahko sedeže (razen športnih školjkastih sedežev) na vašo željo opremimo tudi s prezračevanjem. Z aktivnim prezračevanjem perforiranega sredinskega dela sedeža in naslonjala ter s pasivnim prezračevanjem na stranicah se ustvarja zračni vrtinec, ki poskrbi za prijetno počutje pri sedenju, tudi v vročini.

* Ta možnost ne vključuje serijskega paketa pomnilnih funkcij.
** Otroških zadrževalnih sistemov ni dovoljeno uporabljati v kombinaciji s športnimi školjkastimi sedeži.

Športni volan GT

Novi športni volan GT je opremljen z električnim nastavljanjem vzdolžnega položaja in višine, stikalom za izbiro načina vožnje in gumbom SPORT Response ...

Športni volan GT

Novi športni volan GT je opremljen z električnim nastavljanjem vzdolžnega položaja in višine, stikalom za izbiro načina vožnje in gumbom SPORT Response ter 2 obvolanskima prestavnima ročicama iz lahke kovine. Slednji sta ergonomsko vgrajeni za desnim oz. levim krakom volana. Volan je po želji opremljen tudi z večfunkcijskimi tipkami in kolesci za upravljanje zvočnih in komunikacijskih sistemov ter potovalnega računalnika. Na volanskem obroču lahko s pritiskom na tipko upravljate tudi njegovo ogrevanje.

Asistenčni sistemi

Tempostat z uravnavanjem razdalje, vklj. s funkcijo PAS (Porsche Active Safe) Serijsko v vseh modelih 911 Turbo: tempostat, avtomatsko uravnavanje hitrosti ...

Asistenčni sistemi

Tempostat z uravnavanjem razdalje, vklj. s funkcijo PAS (Porsche Active Safe)

Serijsko v vseh modelih 911 Turbo: tempostat, avtomatsko uravnavanje hitrosti. Za doplačilo je na voljo tempostat z uravnavanjem razdalje. Ta uravnava hitrost glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzor nadzoruje območje do 200 m na voznem pasu pred vašim vozilom. Pri prehitrem približevanju spredaj vozečemu vozilu sistem PAS (Porsche Active Safe) opozori z akustičnim in optičnim signalom. Poleg tega sproži krajši zavorni sunek in po potrebi aktivira t. i. ciljno zaviranje. Pri tem se zaviranje, ki ga sproži voznik, znotraj določenih sistemskih omejitev okrepi do zaviranja s polno močjo.

Asistenca za menjavo voznega pasu

Asistenca za menjavo voznega pasu, ki je del opcijske opreme, s pomočjo radarskih senzorjev nadzoruje mrtvi kot in območje za vozilom. Sistem pri hitrosti nad 15 km/h z optičnim signalom v trikotniku ogledala opozarja na vozila, ki se hitro približujejo od zadaj ali so v mrtvem kotu. Asistenca za menjavo voznega pasu tako izboljša udobje in varnost prav med vožnjo po avtocestah, vendar ne posega v upravljanje vozila in jo je vedno mogoče deaktivirati.

Parkirna asistenca in kamera za vzvratno vožnjo

Vsi modeli 911 Turbo so serijsko opremljeni s parkirno asistenco spredaj in zadaj ter kamero za vzvratno vožnjo. Prekinjeni zvočni signali ponazarjajo oddaljenost do ovire. Opozorilo je zvočno, dodatno pa tudi v optični obliki na osrednjem zaslonu. Kamera za vzvratno vožnjo s prikazom v sistemu PCM poenostavi natančno vzvratno parkiranje in manevriranje.

Prikaz omejitve hitrosti

Prikaz omejitve hitrosti na osnovi kamere voznika na zaslonu kombiniranega instrumenta in zaslonu sistema PCM obvešča o omejitvah hitrosti, prepovedih prehitevanja in njihovem prenehanju.

Porsche Entry & Drive*

Ključe vozila imate lahko v svoji torbici: takoj ko se približate vratni kljuki ali pokrovu prtljažnika, opcijski sistem Entry & Drive odčita  ...

Porsche Entry & Drive*

Ključe vozila imate lahko v svoji torbici: takoj ko se približate vratni kljuki ali pokrovu prtljažnika, opcijski sistem Entry & Drive odčita kodo za dostop, ki je shranjena v ključu. Če je koda prava, se vrata oz. pokrov prtljažnika odklenejo. Zagon in izklop motorja poteka s pomočjo električnega stikala kontaktne ključavnice.

* Sistem Porsche Entry & Drive ustreza aktualnih zahtevam glede tehnike. Vendar pa ne moremo popolnoma izključiti, da kode radijskih ključev niso bile prestrežene in se ne uporabljajo za odpiranje ali krajo vozila.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Serijski zvočni sistem BOSE® Surround Sound je optimalno prilagojen posebni akustiki notranjosti modelov 911 Turbo. ...

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Serijski zvočni sistem BOSE® Surround Sound je optimalno prilagojen posebni akustiki notranjosti modelov 911 Turbo.

12 zvočnikov. 555 W skupne moči. Rezultat: impresivna kakovost zvoka. V modelih 911 Turbo je globokotonski ojačevalnik vgrajen v glavni ojačevalnik in tako prihrani 6 kg mase. Popolnoma aktivna zasnova sistema omogoča optimalno prilagajanje posameznih zvočnikov notranjosti vozila in vaš 911 Turbo spremeni v koncertno dvorano. Zelo hitro.

Predvajanje zvoka poteka v stereo tehniki. Po želji pa tudi v načinu prostorskega zvoka, ki ga ustvarja tehnologija BOSE® Centerpoint® 2.

Patentiran sistem za kompenzacijo hrupa v zvočnih sistemih AudioPilot® Noise Compensation Technology s pomočjo mikrofona stalno meri hrup v notranjosti vozila in predvajanje glasbe avtomatsko prilagaja tako, da vzdržuje stalno raven zvoka. V vsaki vozni situaciji. V realnem času.

Vse skupaj predstavlja prostorski zvok, ki prihaja iz vseh strani potniškega prostora.

Zvočni sistem Burmester® High-End Surround Sound

Ikona iz Zuffenhausna sreča ikono iz Berlina. Govorimo o znamki Burmester®, ki v svetovnem merilu predstavlja ...

Zvočni sistem Burmester® High-End Surround Sound

Ikona iz Zuffenhausna sreča ikono iz Berlina. Govorimo o znamki Burmester®, ki v svetovnem merilu predstavlja enega najuglednejših ponudnikov vrhunske avdio opreme. Premoč zvočnega sistema Burmester® High-End Surround Sound je rezultat neštetih podrobnosti – in enega cilja: popoln zvok.

Številke govorijo naslednje: 12-kanalni ojačevalnik s skupno močjo 821 W, 12 zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom in 300 W ojačevalnikom razreda D, več kot 1.340 cm² membranske površine, frekvenčna krivulja od 35 Hz do 20 kHz.

Zvočni sistem Burmester® uporablja patentiran integrirani globokotonski zvočnik, ki je odlično vgrajen v karoserijo. Uporabljena tehnologija frekvenčne kretnice je skorajda nespremenjeno prevzeta iz vrhunske palete zvočnih sistemov. Analogni in digitalni filtri so bili optimalno prilagojeni posebnemu mestu vgradnje in uglašeni za dolgo poslušanje.

Tračni visokotonski zvočniki (Air-Motion-Transformer, AMT) zagotavljajo razpoznavno, jasno in nepopačeno predvajanje visokih tonov z odlično zvočno stabilnostjo. Vsa ohišja zvočnikov so natančno medsebojno uglašena in omogočajo optimalno globokotonsko osnovo, ločljivost tonov in impulzno natančnost. Rezultat: naraven in poln prostorski zvok, tudi pri najvišji glasnosti.

Novi Porsche Communication Management (PCM)

Izpopolnjen sistem PCM (Porsche Communication Management) predstavlja vašo osrednjo enoto za upravljanje vseh ...

Novi Porsche Communication Management (PCM)

Izpopolnjen sistem PCM (Porsche Communication Management) predstavlja vašo osrednjo enoto za upravljanje vseh aplikacij sistema Infotainment – serijsko v vseh modelih. Sistem ima tudi visokoločljivostni zaslon na dotik z integriranim senzorjem približevanja, ki omogoča enostavno in preprosto upravljanje.

Infotainment prične delovati takoj, ko naložite in priključite svoj iPhone® ali katero koli drugo avdio enoto. Za to lahko preprosto uporabite USB-vmesnik ali AUX-vhod. Za vaš osebni izbor glasbe so poleg CD-/DVD-pogona dodatno na voljo še interni trdi disk ("jukebox") in dva čitalnika kartic SD. Ko vstavite SD-kartico, lahko svojo glasbo preprosto poslušate preko predvajalnika glasbe v sistemu PCM.

S pripravo za mobilni telefon lahko preko vmesnika Bluetooth® enostavno povežete mobilne telefone s profilom za prostoročno telefoniranje (HFP). Mobilni telefon lahko ostane na svojem mestu.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Porsche Connect", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM kartic za enostavnejše ...

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta. Preko WLAN-naprav, kot so prenosni ali tablični računalnik oz. pametni telefon, lahko v vozilu uporabljate tudi internet – če je potrebno, tudi istočasno.

Držalo za pametni telefon v sredinski konzoli signal mobilnega telefona prenese na zunanjo anteno vozila ter tako varčuje z energijo baterije in omogoča optimalen sprejem telefonskih klicev. Pametni telefon lahko priključite, da ga napolnite ali pa predvajate želene vsebine.

Modul Connect Plus poleg navedenega omogoča tudi uporabo številnih storitev Porsche Connect. V vašem vsakdanjiku vam tako ostane več časa, saj lahko večopravilnost prepustite svojemu športnemu avtomobilu – za več časa za vožnjo s Porschejem. Dodatne informacije o modulu Connect Plus najdete na www.porsche.com/connect.

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času.  ...

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti najhitreje prispete na cilj. Med vožnjo se prometne informacije v realnem času redno posodabljajo, s čimer se optimira tudi vaša pot.

Za boljšo orientacijo med vožnjo ali na cilju poskrbita GOOGLE® Street View in GOOGLE® Earth s 360° prikazom in satelitskimi posnetki v prikazu zemljevida sistema PCM. GOOGLE® Street View je zaradi vaše varnosti na voljo le, ko vozilo miruje.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih ...

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih funkcij vozila preko pametnega telefona ali pametne ure Apple Watch®. Sistem sestavlja tudi sistem PVTS (Porsche Vehicle Tracking System) s funkcijo zaznavanja kraje.

Druga aplikacija je aplikacija Porsche Connect, ki omogoča pošiljanje ciljev vašemu vozilu pred pričetkom poti. Takoj ko svoj pametni telefon povežete s sistemom PCM, se vaši cilji prikažejo v vozilu in lahko neposredno zaženete navigacijo. Tudi koledar pametnega telefona lahko vidite neposredno v sistemu PCM in s shranjenimi naslovi hitro zaženete navigacijo. Aplikacija Porsche Connect z integrirano funkcijo pretakanja glasbe omogoča tudi dostop do milijonov glasbenih posnetkov.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil individualizaciji želja kupcev. Do leta 1986 smo to  ...

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil individualizaciji želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja (Sonderwunschprogramm), danes pa ga imenujemo Ekskluzivna manufaktura Porsche (Porsche Exclusive Manufaktur). Filozofija je ostala. Roko na srce.

Radi imamo to, kar počnemo. Radi imamo svoje delo. Z enako pozornostjo se posvečamo vsakemu šivu, vsakemu kvadratnemu centimetru usnja, vsakemu še tako majhnemu detajlu. Tako obujamo sanje v življenje. In tako ustvarjamo unikate. Iz tovarne.

Seveda je vse to mogoče le z izvirnostjo, inspiracijo in navdušenjem – in vse se začne že pri posvetovanju. Ker imamo vedno pred seboj le eno: vaše želje. Uresničujemo jih mirno in skrbno – z natančnim delom rok in kakovostnimi materiali, kot je usnje, alcantara, karbon, mahagoni ali aluminij.

Vaša dodana vrednost? Produkt na osnovi predanosti in ročne izdelave. Ali z drugimi besedami: produkt, ki združuje športnost, udobje, design in vaš osebni okus. Torej vozilo znamke Porsche z vašim podpisom.

Ponujamo vam številne možnosti individualizacije: optične in tehnične. Za zunanjost in notranjost vozila. Vse od posamezne spremembe pa vse do obsežnih modifikacij.

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo 911 Turbo izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. 

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo 911 Turbo izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. Za produkte iz programa Porsche Tequipment že od vsega začetka veljajo enake smernice kot za vozila: razvoj, testiranja in kontrola v razvojnem centru v Weissachu. S strani istih inženirjev in oblikovalcev znamke Porsche, ki ustvarjajo tudi vozila. Zasnovani so z vidika celotnega vozila in so natančno prilagojeni vašemu vozilu znamke Porsche.

In garancija? Ostaja veljavna v celoti. Ne glede na to, s katerimi produkti iz programa Tequipment vam bo vaš partner Porsche opremil izbrano vozilo.

Vse produkte najdete z aplikacijo za iskanje opreme iz programa Tequipment.

Prečiščevanje izpušnih plinov

Vozila znamke Porsche dokazujejo, da lahko tudi zmogljivi športni avtomobili v svojih razredih dosegajo zmerne vrednosti porabe in emisij. ...

Prečiščevanje izpušnih plinov

Vozila znamke Porsche dokazujejo, da lahko tudi zmogljivi športni avtomobili v svojih razredih dosegajo zmerne vrednosti porabe in emisij.

To je mogoče doseči z učinkovitim izkoristkom goriva s pomočjo tehnologij učinkovitosti, kot so funkcija auto start-stop, toplotni management, rekuperacija in inercijska vožnja. Katalizatorji s stereo lambda regulacijo poskrbijo za učinkovito prečiščevanje izpušnih plinov.

Poraba in recikliranje

Inteligentna lahka konstrukcija je za znamko Porsche že od nekdaj nekaj samoumevnega. Do izraza pride zaradi visokega deleža aluminija, magnezija, ... 

Poraba in recikliranje

Inteligentna lahka konstrukcija je za znamko Porsche že od nekdaj nekaj samoumevnega. Do izraza pride zaradi visokega deleža aluminija, magnezija, umetne mase in jeklene pločevine visoke trdnosti. Vsi materiali so načrtno izbrani. Uporabljajo se predvsem okolju prijazni laki na vodni osnovi. Vse materiale lahke konstrukcije je mogoče zelo dobro reciklirati. Vse komponente iz umetne mase so ustrezno označene za kasnejše sortiranje za reciklažo. Skratka, modele 911 Turbo lahko danes recikliramo do pribl. 95 %.

Gorivo

Vsi modeli znamke Porsche in s tem tudi model 911 Turbo so seveda zasnovani za uporabo goriva z do 10 % deležem etanola, npr. za "E10". 

Gorivo

Vsi modeli znamke Porsche in s tem tudi model 911 Turbo so seveda zasnovani za uporabo goriva z do 10 % deležem etanola, npr. za "E10". Etanol izboljšuje vrednosti emisij CO2, saj se biogorivo pridobiva iz rastlin, te pa iz ozračja črpajo CO2.

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection