911 Turbo S Cabriolet

478 kW/ 650 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

2.7 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Štirikolesni pogon

Pogon

11.1

l/100 km

254

g/km

911 Turbo S

Tehnični podatki

Medosna razdalja: 2450 mm
Dolžina: 4507 mm Višina: 1297 mm
PDK
Moč motorja 478 kW / 650 KM
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 2.7
Najvišja hitrost 330 km/h
Poraba goriva v l/100 km 11.1
CO2 emisije v g/km 254

911 Turbo S Cabriolet - Konfigurator

Lastnosti

Ideja 911 Turbo S

Vsaka oznaka zase je dovolj, da srce avtomobilističnega navdušenca bije hitreje. Vse tri skupaj pa poosebljajo meje mogočega. Zato naši inženirji o modelu 911 Turbo S radi govorijo kot o popolnem športnem avtomobilu. Z občutkom vožnje na najvišji ravni.

Vsaka oznaka zase je dovolj, da srce avtomobilističnega navdušenca bije hitreje. Vse tri skupaj pa poosebljajo meje mogočega. Zato naši inženirji o modelu 911 Turbo S radi govorijo kot o popolnem športnem avtomobilu. Z občutkom vožnje na najvišji ravni.

Model za večnost – in za vsak dan. Za vse, kar predstavlja ime Porsche: zmogljivost, športnost in občutek za slog. Za brezkompromisnost, s katero se zavežemo določeni ideji. Z vso strastjo – in z umirjeno preudarnostjo. S primerno resnostjo – a kljub temu z brezmejnim užitkom v vožnji.

Design zunanjosti

Da bi nezamenljiva oblikovalska govorica postala še izrazitejša? Zahtevna naloga. A čisto preveč mamljiva, da se je ne bi lotili. Brez omahovanja. Z neskončno mero strasti. Za jasnost in doslednost že na prvi pogled.

Da bi nezamenljiva oblikovalska govorica postala še izrazitejša? Zahtevna naloga. A čisto preveč mamljiva, da se je ne bi lotili. Brez omahovanja. Z neskončno mero strasti. Za jasnost in doslednost že na prvi pogled.

Čeprav smo vedno radi spredaj, začnimo tokrat zadaj, kjer srce modelov 911 bije že od leta 1963, od leta 1974 pa tudi srce modelov 911 Turbo – bokser motor. Zasnova zadnjega dela je izrazito močna in v primerjavi s predhodnikom za 20 mm širša. V posebej mišičastih blatnikih je izražena športna genska zasnova vozila. Še ena prepoznavna značilnost, ki 911 Turbo odlikuje že od prvega modela.

Oblikovalska govorica sprednjega dela uteleša zgodovino znamke Porsche – a kljub temu ubira nove poti. Sprednji del je namreč širši za 45 mm, kar v kombinaciji s širokimi koloteki občutno poveča vozno stabilnost. Blatnika sta tradicionalno višja od sprednjega pokrova in poudarjata oblikovalski DNK znamke Porsche. Sprednji pokrov z značilnimi linijami in ravnim zaključkom je poklon predhodnim modelom 911. Za prepoznavni videz poskrbijo tudi novi, pokončni glavni matrični LED-žarometi s 4-točkovnimi dnevnimi lučmi in zasenčenimi žarometi.

Design notranjost

Le najgloblje prepričanje lahko sproži najgloblja čustva. Notranjost. Tipično za Porsche, tipično za 911 Turbo S: kombinacija klasičnih oblikovalskih elementov in inovativne tehnologije. Takoj opazna v kombiniranem instrumentu z analognim merilnikom števila vrtljajev motorja in 2 visokoločljivostnima zaslonoma, ki na virtualnih instrumentih prikazujeta vse bistvene informacije o vozilu. 

Le najgloblje prepričanje lahko sproži najgloblja čustva. Notranjost.

Tipično za Porsche, tipično za 911 Turbo S: kombinacija klasičnih oblikovalskih elementov in inovativne tehnologije. Takoj opazna v kombiniranem instrumentu z analognim merilnikom števila vrtljajev motorja in 2 visokoločljivostnima zaslonoma, ki na virtualnih instrumentih prikazujeta vse bistvene informacije o vozilu. Tik ob njem: visokoločljivosten 10,9-palčni zaslon na dotik sistema Porsche Communication Management (PCM) s spletno navigacijo. Analogna natančnost sreča digitalno integracijo.

 

Novost in hkrati poklon prejšnjim generacijam modelov 911: vodoravna zasnova notranjosti vozila. Zasnova z vzpenjajočo se sredinsko konzolo, ločeno od armaturne plošče, vedno ponuja optimalen dostop do vseh pomembnih funkcij. Število elementov za upravljanje je bilo v sklopu koncepta upravljanja Porsche Advanced Cockpit občutno zmanjšano. Vsi elementi so nameščeni v neposreden doseg voznika. Ergonomija športnega avtomobila, ki zaznamuje tudi novi večfunkcijski športni volan GT z obvolanskima prestavnima ročicama.

Športne avtomobile ustvarjamo s prepričanjem. To pomeni, da je vsak, še tako majhen detajl izjemnega pomena. Kar koli pogledate ali česar se dotaknete, vse je na svojem mestu, vse je kakovostno izdelano. Posebej elegantno je dvobarvno usnjeno oblazinjenje s kontrastnimi šivi. Prešiti sredinski deli sedežev in prešite vratne obloge so odraz zgodovine modelov 911: že notranjost prvih modelov 911 Turbo je bila izdelana na tako prefinjen način. Sem spadajo tudi dekorativni elementi iz matiranega karbona. Še en dokaz več, da je največjo zmogljivost mogoče izraziti tudi z videzom in občutkom.

Zmogljivost

Našim inženirjem vsaka ciljna črta predstavlja le vmesno postajo. Preden nadaljujejo z iskanjem nadaljnjih izboljšav. Tako smo uspeli doseči izjemno zmogljivost modela 911 Turbo S. Zmogljivost, ki se odraža v vsaki podrobnosti. V vozilu so prvič uporabljeni veliki turbopolnilniki in piezo vbrizgalni ventili. 

Našim inženirjem vsaka ciljna črta predstavlja le vmesno postajo. Preden nadaljujejo z iskanjem nadaljnjih izboljšav. Tako smo uspeli doseči izjemno zmogljivost modela 911 Turbo S. Zmogljivost, ki se odraža v vsaki podrobnosti. V vozilu so prvič uporabljeni veliki turbopolnilniki in piezo vbrizgalni ventili. Izpušni zbiralniki, kot jih poznamo iz modela 911 GT2 RS, z optimirano izmenjavo plinov izboljšujejo odzivnost in učinkovitost vozila. Hlajenje polnilnega zraka oz. vsesavanje zraka motorja sta bili popolnoma spremenjeni. Zrak za hladilnik polnilnega zraka se je prej dovajal preko stranskih odprtin za dovod zraka v zadnjih blatnikih, zrak motorja pa preko mreže na zadnjem pokrovu. Ta princip se je v novem modelu 911 Turbo S zamenjal in tako omogoča še učinkovitejše hlajenje polnilnega zraka – s tem pa še večjo moč.

Rezultat je izjemno športen. 3,8-litrski 6-valjni biturbo bokser motor z variabilno turbinsko geometrijo (VTG) razvije moč 478 kW (650 KM). Dih jemajoče: v programu Launch Control z 0 na 100 km/h pospeši v zgolj 2,7 s. Enako izstopajoč je tudi pospešek na 200 km/h, ki znaša le 8,9 s. Največja hitrost: 330 km/h.

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Povsem nov 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK) omogoča prestavljanje v milisekundah – brez prekinitve prenosa vlečne sile. 

Povsem nov 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK) omogoča prestavljanje v milisekundah – brez prekinitve prenosa vlečne sile. V primerjavi s prejšnjo generacijo ponuja precej večji razpon med udobjem, zmogljivostjo in učinkovitostjo.

Motor in menjalnik s pomočjo funkcije SPORT Response s pritiskom na gumb poskrbita za čim hitrejši razvoj moči. Rezultat: maksimalna odzivnost in pospeševanje – za pribl. 20 sekund.

Paket Sport Chrono

Paket Sport Chrono vključuje tudi novo aplikacijo Porsche Track Precision, s katero je mogoče meriti in upravljati čase krogov in podatke o vožnji. Za natančen prikaz, kako izgleda vaš nov najboljši osebni čas. Uporabniški vmesnik aplikacije je bil popolnoma posodobljen. Sedaj je še intuitivnejši in enostavnejši za uporabo na pametnem telefonu.²

Paket Sport Chrono vključuje tudi novo aplikacijo Porsche Track Precision, s katero je mogoče meriti in upravljati čase krogov in podatke o vožnji. Za natančen prikaz, kako izgleda vaš nov najboljši osebni čas. Uporabniški vmesnik aplikacije je bil popolnoma posodobljen. Sedaj je še intuitivnejši in enostavnejši za uporabo na pametnem telefonu.²

Zavore

Brezpogojen? Brezkompromisen? Toda varen. Zavore in kolesa. Brez kompromisov – to mislimo resno. Še posebej ko je govora o resni temi ob užitku v vožnji: vaši varnosti. Ker obožujemo pospeševanje, si prizadevamo tudi za doseganje največje hitrosti pri zaviranju.

Brezpogojen? Brezkompromisen? Toda varen. Zavore in kolesa.

Brez kompromisov – to mislimo resno. Še posebej ko je govora o resni temi ob užitku v vožnji: vaši varnosti. Ker obožujemo pospeševanje, si prizadevamo tudi za doseganje največje hitrosti pri zaviranju.

Zavorni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), preverjen v svetu športnega avtomobilizma, je opremljen s posebej lahkimi keramičnimi zavornimi koluti. Ti imajo spredaj premer 420 mm, zadaj pa 390 mm. Skupaj z novimi 10-batnimi togimi zavornimi čeljustmi na sprednji in 4-batnimi togimi zavornimi čeljustmi na zadnji premi poskrbijo za nadvse veliko zavorno moč. Značilnost zavornega sistema predstavljajo rumeno lakirane zavorne čeljusti, ki so po želji na voljo tudi črne barve. Značilna je tudi njegova izjemna zmogljivost – ko morate bliskovito hitro upočasniti.

Sistem luči

Lep videz. Sistemi luči. Biti viden je pomembno. Še pomembnejše pa je dobro videti. Za to poskrbijo glavni matrični LED-žarometi z asistenco za dolge žaromete, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). 

Lep videz. Sistemi luči.

Biti viden je pomembno. Še pomembnejše pa je dobro videti. Za to poskrbijo glavni matrični LED-žarometi z asistenco za dolge žaromete, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Glavni matrični žarometi načrtno deaktivirajo segmente stalnega svetlobnega snopa dolgih žarometov. 84 ločeno krmiljenih LED-diod se z izklopom ali zatemnitvijo prilagaja trenutni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti.

Za optimirano usmerjanje pogleda se diode ne le selektivno izključijo, da zasenčijo nasproti vozeča vozila, ampak tudi osvetlijo območje desno od neosvetljenega območja, da bolje usmerijo pogled voznika. Segmentna zatemnitev prometnih znakov z močnim odsevom prepreči, da bi ti slepili voznika.

Porsche Active Aerodynamics

Nikoli brez vetra v jadrih. Porsche Active Aerodynamics. Vetru se ne morete izogniti. Lahko pa mu pokažete smer. Z aktivno aerodinamiko, seveda. 

Nikoli brez vetra v jadrih. Porsche Active Aerodynamics.

Vetru se ne morete izogniti. Lahko pa mu pokažete smer. Z aktivno aerodinamiko, seveda. Aerodinamični sistem je v primerjavi s predhodno generacijo dodatno izpopolnjen, zaradi česar so modeli 911 Turbo S v vsaki vozni situaciji še prilagodljivejši. Porsche Active Aerodynamics (PAA) zagotavlja optimalne vozne zmogljivosti ter manjše vrednosti porabe goriva in emisij CO₂.

Sistem Porsche Communication Management (PCM)

Sistem Porsche Communication Management (PCM) predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije, komunikacijskih funkcij in številnih asistenčnih sistemov. Opremljen je z visokoločljivostnim 10,9-palčnim zaslonom na dotik, s katerim je mogoče preprosto in enostavno upravljati večino funkcij vozila.

Sistem Porsche Communication Management (PCM) predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije, komunikacijskih funkcij in številnih asistenčnih sistemov. Opremljen je z visokoločljivostnim 10,9-palčnim zaslonom na dotik, s katerim je mogoče preprosto in enostavno upravljati večino funkcij vozila.

Asistenčni sistemi

Zakaj je vožnja v modelu 911 Turbo S tako izpopolnjujoča? Ker se vam ni treba osredotočati na čisto nič drugega kot samo nase. Zahvaljujoč številnim asistenčnim sistemom. Na primer asistenci za opozarjanje in zaviranje. Ali tempostatu z uravnavanjem razdalje: glede na hitrost vozila 911 Turbo S uravnava razdaljo do spredaj vozečega vozila. Poleg sodi tudi nov vozni program: način WET¹. Inovativen sistem, ki vam je v pomoč pri vožnji na mokri podlagi. Parkirna asistenca s kamero za vzvratno vožnjo je lahko dodatno opremljena z opcijskim sistemom Surround View. Kamero za vzvratno vožnjo dopolnjuje s 3 dodatnimi kamerami z visoko ločljivostjo.  Porsche InnoDrive² skupaj z nastavitvijo, ki je značilna za športne avtomobile, zagotavlja optimirano uravnavanje hitrosti na osnovi navigacijskih podatkov ter radarskih in video senzorjev. Rezultat: dodatno udobje med vožnjo, višja stopnja učinkovitosti in občutek vožnje, značilen za vozila Porsche. Hitrost vožnje se prediktivno prilagaja omejitvam hitrosti in topografiji cest (vzponi, ovinki). Porsche InnoDrive pri tem upravlja tudi pospeševanje, zaviranje in prestavljanje (vklj. z. inercijsko vožnjo). Prediktivnost sistema vse do 3 km in optimizacija strategije vožnje v realnem času omogočata ubrano vožnjo z manjšo porabo goriva.

Zvočni sistemi

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound skupaj z 12 zvočniki in ojačevalnimi kanali, vključno s patentiranim globokotonskim zvočnikom z močjo 100 W in integriranim v karoserijo vozila, poskrbi za optimalen zvok. Skupna moč: impresivnih 570 W. Predvajanje zvoka na najvišji ravni pa zagotavlja opcijski zvočni sistem Burmester® High-End Surround Sound.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound skupaj z 12 zvočniki in ojačevalnimi kanali, vključno s patentiranim globokotonskim zvočnikom z močjo 100 W in integriranim v karoserijo vozila, poskrbi za optimalen zvok. Skupna moč: impresivnih 570 W.

Predvajanje zvoka na najvišji ravni pa zagotavlja opcijski zvočni sistem Burmester® High-End Surround Sound.

Porsche Connect

Vsak dan je treba kar čim bolj izkoristiti. Pri tem vam je v pomoč Porsche Connect. Predstavlja idealno izhodišče vsakega potovanja – in vseh vaših ciljev.

Vsak dan je treba kar čim bolj izkoristiti. Pri tem vam je v pomoč Porsche Connect. Predstavlja idealno izhodišče vsakega potovanja – in vseh vaših ciljev.

Z novimi uporabnimi storitvami in aplikacijo Porsche Connect. S pametnim telefonom lahko svoje cilje in koledar sinhronizirate s svojim vozilom Porsche, z aktualnimi prometnimi informacijami načrtujete potovanja in uporabljate glasbene storitve. Naj vas vaš Porsche vodi do cilja, obvešča in zabava. S paketom storitev Navigacija in Infotainment še hitreje dosežete cilj – zahvaljujoč izračunavanju poti z aktualnimi spletnimi zemljevidi. Z glasovnim upravljanjem lahko enostavno prikličete informacije, kot je npr. vreme v ciljnem kraju, in predvajate najnovejše novice iz sveta gospodarstva, politike ali športa.

Cenik in katalogi

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection