-
Modeli
-
718
-
718 Cayman
9,7-9,3l/100 km220-212g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.1 s - 4.9 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Boxster
9,2-8,9l/100 km208-201g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.9 s - 4.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 T
9,6l/100 km218g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.1 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Cayman GT4
11,1l/100 km251g/km309 kW/420 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Cayman GT4 RS
12.3 l/100 kml/100 km281 g/kmg/km368 kW/500 PSMoč (kW)/Moč (KM)3,4 sPospeševanje 0 - 100 km/h
-
718 Spyder
11,1l/100 km251g/km309 kW/420 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 GTS 4.0
10,9l/100 km247g/km294 kW/400 KMMoč (kW)/Moč (KM)4,5 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Boxster 25 Years
7,6 - 14,7 l/100kml/100 km2019-246 g/kmg/km294 kW/400 KMMoč (kW)/Moč (KM)4,5 sPospeševanje 0 - 100 km/h
-
718 Cayman
-
911
-
911 Carrera
10,8-10,3l/100 km245-233g/km331 kW/450 KMMoč (kW)/Moč (KM)3.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
911 Turbo
12,3 - 12,00l/100 km278 - 271g/km478 kW (680 KM)Moč(kw)/Moč(KM)2.7 sekund (Sport Chrono Package)Pospeševanje 0 - 100 km/h
-
911 Targa
10,9 - 10,5l/100 km253,0 - 239,0g/km309 kW (420 KM) pri 6.500 1/minMoč (kW)/Moč (KM)4,4 s - 4,2 s (4,0 s s Sport Chrono Paket)Pospeševanje od 0 - 100 km/h
-
911 GT3
17.3 - 9.9l/100 km183-304g/km375 kW / 510 KMMoč (kW)/Moč (KM)3,4 sPospeševanje 0 - 100 km/h
-
911 Carrera
-
Taycan
-
Taycan
28,7 - 28,0l/100 km0g/km560 kW / 761 KMMoč (kW)/Moč (KM)2.8 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Taycan Cross Turismo
29.4 kWh/100l/100 km0g/km560 kW/761 KMMoč (kW)/Moč (KM)2.9 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Taycan Sport Turismo
0l/100 km0g/km300 kW / 408 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.4 sPospeševanje 0 - 100 km/h
- E-performance
-
Taycan
-
Panamera
-
Panamera 4
11,3-10,4l/100 km257-235g/km243 kW/330 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
E-performance
8,1-8,0l/100 km201-197g/kmInteligentno polnjenje domaEnostavne rešitve polnjenje vozila kar domaElektrična infrastukturaVse informacije o polnjenju in hibridni tehnligiji.
-
Panamera 4
-
Macan
-
Macan
8,8 - 8,7l/100 km200-198g/km195 kW/265 KMMoč (kW)/Moč (KM)6.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Macan
-
Cayenne
-
Cayenne
12,5-11,5l/100 km283-259g/km250 kW/340 KMMoč (kW)/Moč (KM)6.2 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Cayenne Turbo
14.0 - 13.6l/100 km319 - 309g/km404 kW/550 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.1 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound
-
Cayenne Turbo
-
Cayenne Coupe
12,5-11,6l/100 km319-305g/km250 kW / 340 KMMoč (kW)/Moč (KM)6,0 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- E-performance
-
Cayenne
-
718
Cayenne Turbo Coupé
404 kW / 550 KM
Moč (kW)/Moč (KM)
3.9 s
Pospeševanje 0 - 100 km/h
Na vsa kolesa
Pogon
11.4-11.3
l/100 km
261-258
g/km



Tehnični podatki

Tiptronic S | |
---|---|
Moč motorja | 404 kW / 550 KM |
Pospeševanje od 0 do 100 km/h | 3.9 s |
Najvišja hitrost | 286 km/h |
Poraba goriva v l/100 km | 11.4-11.3 l/100 km |
CO2 emisije v g/km | 261-258 g/km |
Barve in platišča
Lastnosti
- Vožnja
- Podvozje in zavore
- Zvočni sistem
- Luči in asistenčni sistemi

Paket Sport Chrono
Paket Sport Chrono poleg analogne štoparice na armaturni plošči vključuje tudi stikalo za izbiro načina vožnje na večfunkcijskem športnem volanu. Z njim je mogoče izbirati med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual.
Paket Sport Chrono
Paket Sport Chrono poleg analogne štoparice na armaturni plošči vključuje tudi stikalo za izbiro načina vožnje na večfunkcijskem športnem volanu. Z njim je mogoče izbirati med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual. Tako lahko med drugim v trenutku prilagodite podvozje vašega coupéja in vozno dinamiko. Podatke o vzdolžnih in prečnih pospeških najdete v prikazu v kombiniranem instrumentu, skupaj s prikazom zmogljivosti za čase krogov v sistemu Porsche Communication Management (PCM).

8-stopenjski menjalnik Tiptronic S
Kako športen bo coupé, je odvisno samo od vas – pomembno je le, da nov 8-stopenjski Tiptronic S sledi vašemu tempu. Poleg tega pa poskrbi še za nižjo porabo in višjo stopnjo udobja.
8-stopenjski menjalnik Tiptronic S
Kako športen bo coupé, je odvisno samo od vas – pomembno je le, da nov 8-stopenjski Tiptronic S sledi vašemu tempu. Poleg tega pa poskrbi še za nižjo porabo in višjo stopnjo udobja.
Vozilo za prihranek goriva v določenih voznih situacijah omogoča t. i. inercijsko vožnjo, pri kateri se prekine povezava med motorjem in sklopko, število vrtljajev motorja pa se zniža na število v prostem teku.

Zavore
Nove keramične prevleke (volframov karbid) poskrbijo, da koluti iz sive litine ostanejo bleščeči tudi, ko vaše vozilo dlje časa miruje, saj ta prevleka ne rjavi, ne potemni in občutno zmanjša količino zavornega prahu.
Zavore
Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
Nove keramične prevleke (volframov karbid) poskrbijo, da koluti iz sive litine ostanejo bleščeči tudi, ko vaše vozilo dlje časa miruje, saj ta prevleka ne rjavi, ne potemni in občutno zmanjša količino zavornega prahu. Porsche Surface Coated Brake (PSCB) za stabilno zaviranje poskrbi tudi pri velikih obremenitvah.
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Naluknjani keramični zavorni koluti sistema Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) zagotavljajo optimalno zavorno moč tudi v najtežjih pogojih in s tem za krajšo zavorno pot – zaradi nizke stopnje slabljenja zavornega učinka. Keramični zavorni koluti so za pribl. polovico lažji od primerljivih zavornih kolutov iz sive litine in zato pozitivno vplivajo na vozno dinamiko.
Porsche 4D Chassis Control
Porsche 4D Chassis Control krmiljenju podvozja daje novo dimenzijo. Na osnovi vzdolžnih, prečnih in vertikalnih pospeškov analizira trenutno vozno situacijo. S pomočjo teh podatkov izračuna optimalno vozno situacijo in v realnem času sinhronizira vse sisteme podvozja: četrta dimenzija. Za optimirano skupno zmogljivost.

Podvozje
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije.
Podvozje
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije. Z elektromehanskimi stabilizatorji aktivno zmanjšuje nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi. Rezultat: izboljšana agilnost in vozna dinamika. V kombinaciji s sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) se izboljšata tudi stabilnost vozila in krmiljenje.

Zvočni sistem
Malo tiše za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W digitalnim ojačevalnikom razreda D, 2-smerni osrednji sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine.
Zvočni sistem
Zvočni sistem BOSE® Surround Sound
Zvočni sistem BOSE® Surround Sound ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Tehnologija BOSE® SoundTrue Enhancement poskrbi za še večjo kakovost in dinamiko zvoka v stisnjenih podatkovnih formatih, kot je npr. MP3. Tehnologija AudioPilot Noise Compensation pa kompenzira hrup.
Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound
Malo tiše za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W digitalnim ojačevalnikom razreda D, 2-smerni osrednji sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Navdušujoče je tudi novo 3D-doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, vgrajenih v A-stebričkih, in posebnega algoritma Auro 3D®. Galvanizirane obrobe in napisi "Burmester®" na izbranih zvočnikih poudarjajo ekskluzivnost coupéja in poskrbijo, da je vsak trening ob popolni spremljavi še intenzivnejši.

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
84 LED-diod se z izklapljanjem ali zatemnitvijo prilagaja aktualni prometni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti. Omogoča vam, da se lahko v celoti posvetite svojim ciljem.
Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
84 LED-diod se z izklapljanjem ali zatemnitvijo prilagaja aktualni prometni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti. Omogoča vam, da se lahko v celoti posvetite svojim ciljem.
Sistem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) poleg navedenega vključuje tudi elektronsko krmiljene smerne luči in žaromete za križišča, ki delujejo na osnovi navigacijskih podatkov. Ko se približate križišču ali zavoju, se svetlobni snop skrajša ter intenzivneje osvetli desno in levo stran cestišča.

Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje
Osredotočenost je v športu vse in še več. Da je med vožnjo nič ne zmoti, poskrbi tempostat z uravnavanjem razdalje, ki avtomatsko ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. V kombinaciji s sistemom PorscheInnoDrive je opremljen z dodatnimi, inovativnimi funkcijami.
Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje
Osredotočenost je v športu vse in še več. Da je med vožnjo nič ne zmoti, poskrbi tempostat z uravnavanjem razdalje, ki avtomatsko ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. V kombinaciji s sistemom PorscheInnoDrive je opremljen z dodatnimi, inovativnimi funkcijami. Sistem prediktivno prilagaja vašo hitrost vožnje, prepoznava omejitve hitrosti in potek poti ter temu primerno optimalno prilagaja strategijo prestavljanja. Sestavni del sistema je tudi aktivno vodenje po voznem pasu. Ta združuje uravnavanje razdalje in funkcijo ohranjanja smeri na večjih regionalnih cestah in avtocestah – tudi v zastojih.