Cayenne Turbo S E-Hybrid

500 kW/680 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

3.8 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Aktivni štirikolesni pogon

Pogon

3.9 - 3.7

l/100 km

90 - 85

g/km

Tehnični podatki

Medosna razdalja: 2,895 mm
Dolžina: 4,918 mm Višina: 1,696 mm
PDK
Moč motorja 500 kW/680 KM
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3.8 s
Najvišja hitrost 295 km/h
Poraba goriva v l/100 km 3.9 - 3.7 l/100 km (električna poraba 19.6 - 18.7 kwh/100 km)
CO2 emisije v g/km 90 - 85 g/km

Barve in platišča

Lastnosti

Ideja Cayenne

5 vrat, odprtih za nove pustolovščine. Z dinamičnim designom in učinkovitimi turbomotorji. Z odlično digitalno povezanostjo, ki v voznikov prostor prinaša ves svet. 

Ideja Cayenne

5 vrat, odprtih za nove pustolovščine. Z dinamičnim designom in učinkovitimi turbomotorji. Z odlično digitalno povezanostjo, ki v voznikov prostor prinaša ves svet. Z vsestranskostjo, kakovostjo in inovativnimi asistenčnimi sistemi, ki vozniku in ostalim potnikom zagotavljajo izjemno udobje.

Cayenne doživetje znamke Porsche spreminja v še bolj navdušujočo, bolj raznoliko izkušnjo. Obenem pa ostaja tisto, kar je vedno bil: pravi športni avtomobil.

Zunanjost

Sprednji del vozila je zasnovan na novo in močno poudarjen. Njegovo skoncentrirano moč je mogoče opaziti že v mirovanju. Glavni LED-žarometi so opremljeni z matričnimi LED-lučmi, ki so na voljo za doplačilo.

Zunanjost

Sprednji del vozila je zasnovan na novo in močno poudarjen. Njegovo skoncentrirano moč je mogoče opaziti že v mirovanju. Glavni LED-žarometi so opremljeni z matričnimi LED-lučmi, ki so na voljo za doplačilo.

Ob strani izstopa izostrena strešna linija, ki se položno spušča vse do usmernika zraka nad zadnjim steklom. Enako kot nova vrata in nova platišča z velikostjo do 22 palcev. Za Cayenne so prvič na voljo tudi kombinirane pnevmatike, ki na zadnji premi dosegajo širino do 315 mm. Vsi našteti detajli poudarjajo športni videz vozila.

Zadnji del vozila je popolnoma prenovljen. Pozornost vam bo najprej ukradel značilen svetlobni segment, ki se razprostira čez celoten zadnji del in elegantno poudarja prezenco modela Cayenne. Zadnje luči odlikuje najsodobnejša, natančna LED-tehnologija. Poleg tega pa prevzemajo oblikovalski koncept sprednjih žarometov. Posamezne svetlobne elemente vidite kot tridimenzionalna telesa. Dodaten poudarek designa vozila.

E-Hybrid prepoznate po oznaki modela "e-hybrid" na levih in desnih blatnikih ter na vratih prtljažnika. Prepoznali ga boste tudi po značilnih zavornih čeljustih kislinsko zelene barve.

Cayenne ima v primerjavi s predhodnikom širša ramena, zaradi česar je bolj mišičast, bolj atletski in bolj dinamičen.

Ekskluzivno za novi Cayenne E-Hybrid: nova 21-palčna platišča Cayenne AeroDesign.

Cayenne E-Hybrid

Hibridna tehnologija z dirkalne steze

Cayenne E-Hybrid resnično narekuje ritem na področju zmogljivosti in prihodnosti. Eden od prvih priključnih hibridov v segmentu.

Hibridna tehnologija z dirkalne steze

Cayenne E-Hybrid resnično narekuje ritem na področju zmogljivosti in prihodnosti. Eden od prvih priključnih hibridov v segmentu.

3,0-litrski turbomotor V6 z močjo 250 kW (340 KM) moč in navor razvija z naraščanjem števila vrtljajev. Največji navor 100 kW (136 KM) elektromotorja pa je na voljo takoj. In rezultat? Izjemen sistemski navor 700 Nm. In čista zmogljivost športnega avtomobila.

Cayenne E-Hybrid z 0 na 100 km/h pospeši v zgolj 5,0 s in doseže največjo hitrost 253 km/h. Poraba pa znaša le 3,4–3,2 l/100 km.

Z vožnjo izključno na električni pogon lahko pri hitrosti od 23 km do 44 km teoretično izpeljete celoten delovni dan v mestu, ne da bi pri tem vključili motor z notranjim zgorevanjem – največja hitrost bi pri tem znašala 135 km/h.

Odkrijte, kaj pomeni Porsche E-Performance. Za vaš vsakdan. Za vaše doživetje vožnje. Za našo skupno željo, pogledati v prihodnost.

Polnjenje doma

Za polnjenje vašega vozila Porsche doma priporočamo namestitev industrijske vtičnice. Priročno stensko držalo univerzalnega polnilnika Porsche (AC) je del serijske opreme vašega modela E-Hybrid.

Polnjenje doma

Za polnjenje vašega vozila Porsche doma priporočamo namestitev industrijske vtičnice. Priročno stensko držalo univerzalnega polnilnika Porsche (AC) je del serijske opreme vašega modela E-Hybrid.

Če namestitev na steno ni mogoča ali na primer želite električno polnilno mesto za vaš nadstrešek, je na voljo opcijska polnilna postaja.

Univerzalni polnilnik Porsche (AC) in napajalni priključek vozila

Serijski univerzalni polnilnik Porsche (AC) zagotavlja varno povezavo med različnimi električnimi vtičnicami in vašim vozilom Porsche. P

Univerzalni polnilnik Porsche (AC) in napajalni priključek vozila

Serijski univerzalni polnilnik Porsche (AC) zagotavlja varno povezavo med različnimi električnimi vtičnicami in vašim vozilom Porsche. Po priklopu v napajalni priključek vozila polnilni vtič avtomatsko zazna vozilo in ga zaklene. Vozilo je tako zavarovano pred premikanjem. Polnjenje se prične takoj. Če ste v kombinirani instrument vnesli ciljni čas, do katerega se mora baterija napolniti, se polnjenje prične kasneje. Tako lahko na primer uporabite ugodnejše nočne tarife električne energije.

Prilagodljivo zračno vzmetenje

Prilagodljivo zračno vzmetenje poveča vozno dinamiko in udobje. Uporaba 3-prekatne tehnologije zagotavlja še boljšo kombinacijo udobja in športnosti, saj se nastavitev vzmeti prilagaja voznemu načinu in vozni situaciji. 

Prilagodljivo zračno vzmetenje

Prilagodljivo zračno vzmetenje poveča vozno dinamiko in udobje. Uporaba 3-prekatne tehnologije zagotavlja še boljšo kombinacijo udobja in športnosti, saj se nastavitev vzmeti prilagaja voznemu načinu in vozni situaciji. Zračno vzmetenje poleg tega vključuje tudi uravnavanje višine podvozja, ki skrbi za konstantno lego vozila, sistem PASM in nastavljanje višine podvozja. Tako lahko po potrebi aktivno spreminjate odmik od tal.

Zavore

Novo merilo na področju zmogljivosti in designa – Porsche Surface Coated Brake (PSCB). Inovativnost teh zavor se skriva v edinstveni kombinaciji zavornega koluta iz sive litine in keramične prevleke (volframov karbid).

Zavore

Novo merilo na področju zmogljivosti in designa – Porsche Surface Coated Brake (PSCB).

Inovativnost teh zavor se skriva v edinstveni kombinaciji zavornega koluta iz sive litine in keramične prevleke (volframov karbid). Prednosti v primerjavi z običajnimi zavorami iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo: še boljša odzivnost in posebej nizka stopnja slabljenja zavornega učinka. Zahvaljujoč novemu površinskemu sloju zavorni kolut ohrani sijaj tudi, če vaše vozilo dlje časa miruje. Zavorne čeljusti, lakirane z belo barvo, dajejo zavoram edinstven videz. Z njimi je Cayenne Turbo opremljen serijsko, medtem ko je pri drugih modelih Cayenne na voljo za doplačilo.

Krmiljenje zadnje preme

Prvič v modelih Cayenne: opcijsko krmiljenje zadnje preme. V enaki meri povečuje zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje.

Krmiljenje zadnje preme

Prvič v modelih Cayenne: opcijsko krmiljenje zadnje preme. V enaki meri povečuje zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje. Sistem pri manjših hitrostih zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles. To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Obračalni krog se zmanjša, agilnost se poveča in parkiranje se občutno olajša. Pri velikih hitrostih sistem zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Navidezno podaljšanje medosne razdalje poveča stabilnost vozila.

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus)

LED matrični snop načrtno deaktivira segmente stalnega svetlobnega snopa dolgih žarometov. 84 ločeno krmiljenih LED-diod se z izklopom ali zatemnitvijo prilagaja trenutni situaciji. 

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus)

LED matrični snop načrtno deaktivira segmente stalnega svetlobnega snopa dolgih žarometov. 84 ločeno krmiljenih LED-diod se z izklopom ali zatemnitvijo prilagaja trenutni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti.

Sistem PDLS Plus poleg funkcij sistema PDLS vključuje tudi elektronske smerne luči in žaromete za križišča, ki delujejo na osnovi navigacijskih podatkov. Če se približujete križišču ali cestnemu priključku, funkcija žarometov za križišča aktivira levi in desni kotni žaromet, tako da svetlobni snop postane širši in krajši. Za boljšo osvetlitev okolice.

Projicirni sistem

Barvni projicirni sistem vse informacije, pomembne za vožnjo, posreduje neposredno v vidno polje voznika. Voznik svojega pogleda tako ne odmika od dogajanja na cesti in se lahko popolnoma osredotoči na pot pred seboj. 

Projicirni sistem

Barvni projicirni sistem vse informacije, pomembne za vožnjo, posreduje neposredno v vidno polje voznika. Voznik svojega pogleda tako ne odmika od dogajanja na cesti in se lahko popolnoma osredotoči na pot pred seboj. Prikazati je mogoče informacije, kot so trenutna hitrost, navigacija, prepoznavanje prometnih znakov, telefon, terenske informacije in opozorila asistenčnih sistemov.

Osvetlitev se avtomatsko prilagaja zunanjim svetlobnim razmeram. Na voljo sta dnevni in nočni prikaz, prav tako pa je mogoče prilagajati višino projekcije. Opcijski paket Sport Chrono omogoča prikaz dodatnih informacij v projicirnem sistemu.

*Na voljo od 08/2018.

Adaptive cruise control (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Cayenne glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom.

Adaptive cruise control (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Cayenne glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom.

Če ste nastavili določeno hitrost in se približujete počasnejšemu vozilu, sistem z odvzemom plina ali z rahlim zaviranjem zmanjšuje hitrost vašega vozila – dokler ni spet dosežena predhodno nastavljena razdalja. Cayenne sedaj ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. Če to še naprej zavira, tempostat z uravnavanjem razdalje še naprej zmanjšuje hitrost – vse do mirovanja.

Zahvaljujoč funkciji Stop & Go lahko vozilo po zaviranju do mirovanja znova samostojno spelje. Če vozilo miruje dlje kot 3 sekunde, za ponovno speljevanje zadošča že kratek pritisk na pedal za plin ali ponovno aktiviranje obvolanske prestavne ročice.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Malo tišine za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vključno z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W ojačevalnikom razreda D, 2-smerni centralni sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Posebni tračni zvočniki Air-Motion-Tweeter poskrbijo za razpoznavno, jasno in nepopačeno predvajanje visokih tonov z odlično zvočno stabilnostjo.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Malo tišine za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vključno z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W ojačevalnikom razreda D, 2-smerni centralni sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Posebni tračni zvočniki Air-Motion-Tweeter poskrbijo za razpoznavno, jasno in nepopačeno predvajanje visokih tonov z odlično zvočno stabilnostjo.

Vsa ohišja zvočnikov so natančno medsebojno uglašena in omogočajo optimalno globokotonsko osnovo, ločljivost tonov in impulzno natančnost. Rezultat je naraven in poln prostorski zvok, tudi pri najvišji glasnosti. Posebej navdušujoče je novo 3D doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, integriranih v A-stebričkih in posebnega Auro 3D algoritma. Sound Enhancer optimalno prilagodi kakovost zvoka v stisnjenem podatkovnem formatu. Zahvaljujoč pokrovom zvočnikov Burmester® v vratih se sistem tudi optično popolnoma zlije s celostno podobo vozila.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. 

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Tehnologija BOSE® SoundTrue® Enhancement poskrbi za še večjo kakovost in dinamiko zvoka v stisnjenih podatkovnih formatih, kot je npr. MP3. Patentiran sistem za kompenzacijo hrupa AudioPilot® Noise Compensation Technology stalno meri hrup v notranjosti vozila in predvajanje glasbe avtomatsko prilagaja tako, da vzdržuje stalno raven zvoka.

Ekskluzivna manufaktura Porsche

Naj vas navdušijo naše ideje na spletni strani Porsche Exclusive Manufaktur, kjer so na voljo tudi številne informacije o konfiguraciji teh izjemnih vozil.

Ekskluzivna manufaktura Porsche