Novi Cayenne Coupé Turbo

404 kW / 550 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

3.9 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Na vsa kolesa

Pogon

11.4-11.3

l/100 km

261-258

g/km

Cayenne Coupe Turbo
Cayenne Coupe Turbo

Tehnični podatki

Medosna razdalja: 2,895 mm
Dolžina: 4,931 mm Višina: 1,676 mm
Tiptronic S
Moč motorja 404 kW / 550 KM
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3.9 s
Najvišja hitrost 286 km/h
Poraba goriva v l/100 km 11.4-11.3 l/100 km
CO2 emisije v g/km 261-258 g/km

Barve in platišča

Lastnosti

Paket Sport Chrono

Paket Sport Chrono poleg analogne štoparice na armaturni plošči vključuje tudi stikalo za izbiro načina vožnje na večfunkcijskem športnem volanu. Z njim je mogoče izbirati med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual. 

Paket Sport Chrono

Paket Sport Chrono poleg analogne štoparice na armaturni plošči vključuje tudi stikalo za izbiro načina vožnje na večfunkcijskem športnem volanu. Z njim je mogoče izbirati med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual. Tako lahko med drugim v trenutku prilagodite podvozje vašega coupéja in vozno dinamiko. Podatke o vzdolžnih in prečnih pospeških najdete v prikazu v kombiniranem instrumentu, skupaj s prikazom zmogljivosti za čase krogov v sistemu Porsche Communication Management (PCM).

8-stopenjski menjalnik Tiptronic S

Kako športen bo coupé, je odvisno samo od vas – pomembno je le, da nov 8-stopenjski Tiptronic S sledi vašemu tempu. Poleg tega pa poskrbi še za nižjo porabo in višjo stopnjo udobja.

8-stopenjski menjalnik Tiptronic S

Kako športen bo coupé, je odvisno samo od vas – pomembno je le, da nov 8-stopenjski Tiptronic S sledi vašemu tempu. Poleg tega pa poskrbi še za nižjo porabo in višjo stopnjo udobja.

Vozilo za prihranek goriva v določenih voznih situacijah omogoča t. i. inercijsko vožnjo, pri kateri se prekine povezava med motorjem in sklopko, število vrtljajev motorja pa se zniža na število v prostem teku.

Zavore

Nove keramične prevleke (volframov karbid) poskrbijo, da koluti iz sive litine ostanejo bleščeči tudi, ko vaše vozilo dlje časa miruje, saj ta prevleka ne rjavi, ne potemni in občutno zmanjša količino zavornega prahu. 

Zavore

Porsche Surface Coated Brake (PSCB)

Nove keramične prevleke (volframov karbid) poskrbijo, da koluti iz sive litine ostanejo bleščeči tudi, ko vaše vozilo dlje časa miruje, saj ta prevleka ne rjavi, ne potemni in občutno zmanjša količino zavornega prahu. Porsche Surface Coated Brake (PSCB) za stabilno zaviranje poskrbi tudi pri velikih obremenitvah.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Naluknjani keramični zavorni koluti sistema Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) zagotavljajo optimalno zavorno moč tudi v najtežjih pogojih in s tem za krajšo zavorno pot – zaradi nizke stopnje slabljenja zavornega učinka. Keramični zavorni koluti so za pribl. polovico lažji od primerljivih zavornih kolutov iz sive litine in zato pozitivno vplivajo na vozno dinamiko.

Porsche 4D Chassis Control

Porsche 4D Chassis Control krmiljenju podvozja daje novo dimenzijo. Na osnovi vzdolžnih, prečnih in vertikalnih pospeškov analizira trenutno vozno situacijo. S pomočjo teh podatkov izračuna optimalno vozno situacijo in v realnem času sinhronizira vse sisteme podvozja: četrta dimenzija. Za optimirano skupno zmogljivost.

Podvozje

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije.

Podvozje

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije. Z elektromehanskimi stabilizatorji aktivno zmanjšuje nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi. Rezultat: izboljšana agilnost in vozna dinamika. V kombinaciji s sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) se izboljšata tudi stabilnost vozila in krmiljenje.

Zvočni sistem

Malo tiše za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W digitalnim ojačevalnikom razreda D, 2-smerni osrednji sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. 

Zvočni sistem

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Tehnologija BOSE® SoundTrue Enhancement poskrbi za še večjo kakovost in dinamiko zvoka v stisnjenih podatkovnih formatih, kot je npr. MP3. Tehnologija AudioPilot Noise Compensation pa kompenzira hrup.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Malo tiše za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W digitalnim ojačevalnikom razreda D, 2-smerni osrednji sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Navdušujoče je tudi novo 3D-doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, vgrajenih v A-stebričkih, in posebnega algoritma Auro 3D®. Galvanizirane obrobe in napisi "Burmester®" na izbranih zvočnikih poudarjajo ekskluzivnost coupéja in poskrbijo, da je vsak trening ob popolni spremljavi še intenzivnejši.

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

84 LED-diod se z izklapljanjem ali zatemnitvijo prilagaja aktualni prometni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti. Omogoča vam, da se lahko v celoti posvetite svojim ciljem.

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

84 LED-diod se z izklapljanjem ali zatemnitvijo prilagaja aktualni prometni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti. Omogoča vam, da se lahko v celoti posvetite svojim ciljem.

Sistem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) poleg navedenega vključuje tudi elektronsko krmiljene smerne luči in žaromete za križišča, ki delujejo na osnovi navigacijskih podatkov. Ko se približate križišču ali zavoju, se svetlobni snop skrajša ter intenzivneje osvetli desno in levo stran cestišča.

Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Osredotočenost je v športu vse in še več. Da je med vožnjo nič ne zmoti, poskrbi tempostat z uravnavanjem razdalje, ki avtomatsko ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. V kombinaciji s sistemom PorscheInnoDrive je opremljen z dodatnimi, inovativnimi funkcijami. 

Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Osredotočenost je v športu vse in še več. Da je med vožnjo nič ne zmoti, poskrbi tempostat z uravnavanjem razdalje, ki avtomatsko ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. V kombinaciji s sistemom PorscheInnoDrive je opremljen z dodatnimi, inovativnimi funkcijami. Sistem prediktivno prilagaja vašo hitrost vožnje, prepoznava omejitve hitrosti in potek poti ter temu primerno optimalno prilagaja strategijo prestavljanja. Sestavni del sistema je tudi aktivno vodenje po voznem pasu. Ta združuje uravnavanje razdalje in funkcijo ohranjanja smeri na večjih regionalnih cestah in avtocestah – tudi v zastojih.