Novi Porsche 911 – močnejši, hitrejši, digitaliziran

Novi Porsche 911 – močnejši, hitrejši, digitaliziran

Stuttgart (Nemčija). Veledogodek v Los Angelesu: prihaja osma generacija Porscheja 911. Na predvečer avtomobilskega salona v Los Angelesu bo svetovno premiero dočakala nova "enajstica", ki bo tudi v prihodnosti postavljala standarde na področju ekskluzivnih športnih avtomobilov. Nezgrešljivo zvest Porschejevemu oblikovalskemu genetskemu zapisu, z bistveno bolj športnim videzom in s povsem novo notranjostjo, ki ji daje pečat 10,9-palčni zaslon na dotik: to je novi 911 – brezčasen in hkrati sodoben. Inteligentni elementi upravljanja in podvozja ter inovativni asistenčni sistemi združujejo superiorno in brezkompromisno dinamiko klasičnega športnega avtomobila z motorjem v zadku ter zahteve digitalnega sveta.

Najnovejša generacija šestvaljnih bokser motorjev s turbopolnilniki se predstavlja v izpopolnjeni in doslej najzmogljivejši izvedbi z močjo do 331 kW (450 KM) pri S modelih. Izboljšan postopek vbrizgavanja in nova razporeditev turbopolnilnikov s hladilnikom polnilnega zraka zvišujeta izkoristek v pogonu. Za prenos moči skrbi novo razviti 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Od ostalih posebnosti velja omeniti funkcijo Porsche Wet Mode za varnejše vozne lastnosti na mokrih cestah, asistenco za nočni vid s toplotno kamero in celovito ponudbo povezljivosti, ki izkorišča inteligenco rojev. Ponudbo zaokrožajo tri ekskluzivne digitalne rešitve: aplikacija "Porsche Road Trip" za neobičajne ture, osebni pomočnik "Porsche 360+" in internetni emisijski kalkulator "Porsche Impact" za nevtralizacijo individualnega ogljičnega odtisa. 

Modeli Carrera S z močjo od 450 KM
Šestvaljni bokser motor s turbopolnilnikom za 911 Carrero S* in 911 Carrero 4S razvije zdaj 331 kW (450 KM), kar je 22 kW (30 KM) več kot pri prejšnjem modelu. Pospešek od nič do 100 km/h oba modela 911 opravita v manj kot štirih sekundah: Coupé s pogonom na zadnji kolesni par potrebuje za to 3,7 sekunde, 911 Carrera 4S s štirikolesnim pogonom pa 3,6 sekunde. S tem sta oba avtomobila za 0,4 sekunde hitrejša od ustreznih predhodnikov. Z opcijskim paketom Sport Chrono se ta čas izboljša še za 0,2 sekunde. Največja hitrost znaša zdaj 308 km/h (911 Carrera S) oz. 306 km/h pri modelu s štirikolesnim pogonom. Poraba goriva pri 911 Carreri S znaša 8,9 l/100 km (sorazmerno s kriteriji NEVC), pri 911 Carreri 4 S pa 9,0 l/100 km.

Prepoznaven oblikovalski slog, nezamenljiva identiteta
Zunanji dizajn je oblikovan na novo in poudarja preskok v zmogljivostih modela 911 glede na tip 992. Nad velikimi kolesi s premerom 20 palcev spredaj in 21 palcev zadaj se bočijo bistveno širša kolesna ohišja. Zadek, ki je zdaj enako širok pri vseh modelih, poudarja vitki srednji del vozila. Širina karoserije je spredaj zrasla za 45 milimetrov. Električno izvlečni kljuki, ki sta stično integrirani v vrata, poudarjata tajlirano in gladko stransko linijo. Oblika sprednjega pokrova z vtisnjeno poglobitvijo med novima LED-žarometoma spominja na dizajn prvih generacij modela 911. Na zadku pri vseh modelih prevladujeta znatno širši, variabilno pomični zadnji spojler in brezšivni, elegantni svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila zdaj izdelana iz aluminija.

Povsem novi notranjosti dajejo pečat čiste in ravne linije armaturne plošče z nazaj zamaknjenim nivojem instrumentov. Tej zasnovi so botrovale enajstice iz 70. let prejšnjega stoletja. Poleg dveh značilno Porschejevih, na sredino umeščenih merilnikov vrtljajev, voznika z dogajanjem seznanjata dva tanka zaslona brez okvirja v prosti obliki. Osrednji zaslon sistema Porsche Communication Management (PCM) zdaj v diagonalo meri 10,9 palca in ga je zaradi nove arhitekture mogoče upravljati hitro in varno. Pod njim je nameščena kompaktna stikalna enota s petimi tipkami za neposreden dostop do najvažnejših avtomobilskih funkcij. Na področju digitalizacije je model 911 s stalno povezljivostjo ter novimi funkcijami in storitvami naredil naslednji velik korak v prihodnost. PCM med drugim serijsko vključuje online navigacijo, ki temelji na inteligenci rojev, in storitve Porsche Connect Plus. 

Novi asistenčni sistemi za več varnosti in udobja
Porsche je kot svetovno novost razvil serijski Wet Mode. To je funkcija, ki prepozna mokroto na cesti, ustrezno vnaprej prilagodi nastavitve regulacijskih sistemov in opozori voznika. Voznik lahko vozilo potem s pritiskom na tipko ali s stikalom Mode na volanu (paket Sport Chrono) prilagodi tako, da je vožnja čim bolj varna. Prav tako serijska opozorilna in zavorna asistenca s pomočjo kamere prepozna nevarnost trčenj s premikajočimi se objekti in po potrebi sproži zaviranje v sili. Za model 911 je prvič kot opcija v ponudbi asistenca za nočni vid s toplotno kamero. Po želji je na voljo tempostat, ki vključuje avtomatsko uravnavanje razdalje, funkcijo stop-and-go, reverzibilno zaščito za potnike in novo vrsto funkcije avtonomnega zadrževanja vozila.

Digitalna ponudba: "Road Trip", "360+" in "Impact"
"Porsche Road Trip" ljubiteljem avtomobilov pomaga pri načrtovanju, organizaciji in navigaciji za posebne ture. Tematske ture vključujejo ekskluzivne predloge hotelov in restavracij ter znamenitosti in razgledne točke ob poti. 

Cilj aplikacije "Porsche 360+" je, da bi stranke doživetje Porscheja izkusile tudi zunaj vozila, v svojem življenju. Ključni element aplikacije "Porsche 360+" je osebni pomoč-nik za življenjski slog, ki je uporabniku na voljo 24 ur na dan. Olajšal naj bi mu njegov vsakdan in mu omogočil ekskluzivna doživetja.

"Porsche Impact" pa je kalkulator emisij. Z njim se izračunavajo finančni prispevki, ki jih Porschejeve stranke lahko plačajo kot kompenzacijo za svoj ogljični odtis. Same lahko izberejo, v katere mednarodno certificirane podnebne projekte želijo investirati. Ti projekti se izvajajo po celem svetu in so osredotočeni na vetrno, vodno in sončno energijo ter varstvo gozdov.