Ekskluzivnost in odlična vozna dinamika
Znamenita črka T, ki že od šestdesetih let prejšnjega stoletja zaznamuje modele s posebno športno obliko, se je tokrat prvič pojavila tudi na predstavniku SUV segmenta, Macanu. Z oznako T kot »Touring« označujemo modele, ki s premišljenimi nastavitvami, ekskluzivno opremo in z lahkimi motorji zagotavljajo še posebej pristno doživetje puristične vožnje.
V duhu modela Porsche 911 T iz leta 1968 smo v Macan T vgradili lahek dvolitrski motor, mu prilagodili nastavitve podvozja in ga opremili s športno serijsko opremo. S tem konceptom smo različico T umestili med modela Macan in Macan S.
Na spletni strani bi vam radi prikazali vsebino iz zunanjega vira. Za prikaz te vsebine potrebujemo vaše soglasje za obdelovanje podatkov.
Dvolitrski turbomotor z 265 KM: lahkokategornik za agilno vožnjo
Dvolitrski prisilno polnjen štirivaljnik Macana T združuje odlično dinamiko, kompaktno zasnovo in majhno maso. Vse našteto pripomore k idealnemu razmerju med zmogljivostjo in težo avtomobila. Macan T je na sprednji premi za kar 58,8 kilograma lažji od Macana S in GTS, ki ju poganja 2,9-litrski V6-biturbo motor. To mu omogoča zelo dinamično speljevanje in izjemno stabilnost v zavojih.
Z močjo 195 kW (265 KM) in navorom 400 Nm je motor Macana T popolnoma usklajen z njegovim purističnim značajem, zato je užitek v vožnji več kot zagotovljen. Agregat svojo moč na cesto prenaša prek 7-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) ter štirikolesnega pogona s sistemom Porsche Traction Management (PTM). Območje uporabnega navora je zelo široko, zato je vožnja dinamična v vseh voznih razmerah. Macan T je serijsko opremljen s paketom Sport Chrono, v katerem sta tudi stikalo za preklapljanje med načini vožnje ter gumb Sport Response na volanu. Z mesta do stotice boste s tem Macanom pospešili v 6,2 sekunde, kazalec merilnika hitrosti pa se bo ustavil šele pri 232 km/h.
Posebej nastavljeno znižano podvozje
Jekleno podvozje s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM) je že serijsko znižano za 15 milimetrov. S čvrstejšimi stabilizatorji in optimizirano nastavitvijo sprednje preme je odzivnost volana hitrejša in bolj neposredna, kar občutno pripomore k bolj dinamičnemu vstopanju v zavoje.
Tudi sistem Porsche Traction Management (PTM) smo prilagodili dinamičnim zahtevam Macana T. Zasnovan je tako, da več moči prenaša na zadnjo premo. Opcijsko se lahko odločite za prilagodljivo zračno vzmetenje s sistemom PASM in karoserijo znižate še za dodatnih 10 milimetrov. To je novost za modele Macan s štirivaljnimi motorji. Opcijski sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) je prav tako prilagojen dinamičnim karakteristikam modela T in še dodatno izboljšuje vozno dinamiko.
Ekskluzivni elementi zunanjosti in notranjosti
Vizualno se Macan T od drugih modelov razlikuje po kovinsko ahatno sivih lakiranih elementih na sprednjem delu, stranicah in zadku. V ekskluzivno kontrastno barvo so lakirani obroba prednjega odbijača, stranska ogledala, letvice vrat, strešni spojler ter napis na zadku.
Del serijske opreme so tudi v visoko-sijajno črno barvo lakirane izpušne cevi ter letvice ob stranskih steklih, diskreten napis »Macan T« pa krasi letvice sprednjih vrat. Macan T si serijska 20-palčna platišča v ekskluzivni barvi temnega titana deli z Macanom S. Pri barvi karoserije lahko izbirate med 13 navadnimi, kovinskimi in posebnimi barvami.
Macan T vam bo tudi v notranjosti postregel s svojstvenim ambientom. Serijski športni sedeži so ogrevani in 8-smerno nastavljivi, oblečeni pa so v ekskluzivno prevleko, ki je del črnega usnjenega paketa. Na sediščih sprednjih in zadnjih sedežev je tkanina z vzorcem Sport-Tex-Stripe, sprednje vzglavnike pa krasi vtisnjen Porschejev grb. Okrasni šivi na sedežih, vzglavnikih in na volanu so srebrni, da se ujemajo s kontrastno barvo lakiranih zunanjih elementov.
Tudi ogrevan večfunkcijski športni GT-volan in štoparica iz paketa Sport Chrono na vrhu armaturne plošče sta del serijske opreme Macana T. Vstopne vratne letvice so iz črnega brušenega aluminija, vanje pa je vgraviran napis Macan T. Opcijsko lahko večfunkcijski športni GT-volan oblečete v tkanino Race-Tex in mu dodate karbonske okrasne elemente. Za čistejši zrak v potniški kabini pa se lahko odločite tudi za ionizator zraka.
Seveda smo v Macan T vključili tudi vse novosti, ki jih je prinesla lanska prenova modela. Mednje med drugim sodita nova sredinska konzola z visokokakovostnim steklenim videzom in na dotik občutljivo površino. Nov je tudi popolnoma povezan sistem Porsche Communication Management (PCM) z 10,9 palčnim zaslonom na dotik in spletno navigacijo.
Cena osnovnega Macana T je 74.124,80 EUR (vključno z DDV in serijsko opremo). Naročila že sprejemamo v Porsche Centru Ljubljana.
Salon je zaprt ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Servis je zaprt ob sobotah, nedeljah in praznikih.