Širitev palete modelov Boxster in Cayman: Novi Porsche 718 T – zreduciran na maksimalno vozno udobje

Širitev palete modelov Boxster in Cayman: Novi Porsche 718 T – zreduciran na maksimalno vozno udobje

Stuttgart (Nemčija). Z modelom 718 T je Porsche prenesel svoj puristični koncept 911 T iz leta 1968 na modelsko serijo dvosedežnih športnih avtomobilov. Nova modelska različica Boxsterja in Caymana združuje štirivaljni bokser turbomotor z močjo 220 kW (300 KM) in izrazito emocionalno, porschejevsko doživljanje vožnje. Številni elementi opreme poudarjajo značaj zmogljivih T-modelov. Mednje sodijo 20 palčna aluminijasta platišča, športno podvozje PASM z 20 mm spuščeno karoserijo, ki je prvič kombinirano z 2,0-litrskim turbomotorjem, krajša prestavna ročica z rdečo prestavno shemo in paket Sport Chrono. V kombinaciji z osnovnim motorjem so ti elementi opreme na voljo le v 718 T. Porsche ga ponuja v izvedbah Boxster in Cayman s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in sistemom Porsche Torque Vectoring (PTV) z mehansko prečno zaporo na zadnji premi. Opcijsko je na voljo tudi Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK). 

'T' pri Porscheju tradicionalno pomeni 'Touring' in je sinonim za čisti užitek v vožnji. Revir modela 718 T je ovinkasta regionalna cesta, saj je njegov cilj dinamična vožnja avtomobila. Takšni filozofiji se dvosedežnik približuje z omejenim obsegom opreme, ki vključuje črne zanke za odpiranje na vratnih oblogah in športna sedeža z električ-nim 2-smernim nastavljanjem, črnimi sredinskimi deli iz Sport-Texa in izvezenim napisom '718' na vzglavnikih.

Poleg tega velik predal nadomešča modul Porsche Communication Management (PCM). Kdor se ne želi odpovedati multimedijskemu sistemu, ga lahko naroči brez doplačila. Vsi ti ukrepi izničijo dodatno maso, ki nastane z vgradnjo filtra za trdne delce za bencinske motorje (OPF).

V notranjosti izrazito športni elementi poudarjajo karakter modela 718 T. Praktični športni GT-volan s premerom 360 milimetrov in stikalom Mode zaradi dobro pod-loženega volanskega obroča nudi še boljši oprijem. Beli napisi 'Boxster T' oziroma 'Cayman T' krasijo črne številčnice instrumentov. Okrasne obrobe armaturne plošče in sredinske konzole so lakirane v visokosijajni črni barvi. Tudi vstopne letve krasijo napisi 'Boxster T' oziroma 'Cayman T'.

Zunanjost Porscheja 718 T zaznamuje veličasten videz: zaradi 20-palčnih alumini-jastih platišč, lakiranih v visokosijajni titanovo sivi barvi in kombiniranih s športnim podvozjem PASM z 20 mm spuščeno karoserijo se zdi, da je lega vozila na cesti še bolj impozantna. Na obeh straneh vozila ohišja zunanjih ogledal v ahatno sivi barvi in napisi 'Boxster T' ali 'Cayman T' nakazujejo na modelsko različico. Na zadnjem delu vozila pa je to mogoče prepoznati po športnem izpušnem sistemu s sredinsko nameščeno črno kromirano dvojno izpušno cevjo. Na voljo je več zunanjih barv, kot so črna, indijsko rdeča, dirkalno rumena in bela ter kovinske barve carrara bela, globoko črna in GT-srebrna. Porsche nudi tudi dve posebni barvi: lavino oranžno in miami modro. Zaradi prilagojene opreme lahko kupci 718 T pridobijo za od pet do deset odstotkov na ceni v primerjavi s primerljivo opremljenim osnovnim modelom.

Bokser motor s turbopolnilnikom z močjo 220 kW (300 KM) močno požene Porsche 718 T iz mirovanja in se zavrti do 7.500 vrt./min. 2,0-litrski 4-valjni turbo že pri 2.150 vrt./min. doseže največji navor 380 Nm. Masa praznega vozila je 1.350 (z menjalnikom PDK: 1.380) kilogramov. Zaradi razmerja med maso in močjo, ki znaša 4,5 (4,6) kg/KM, se iz mirovanja do 100 km/h požene v času 5,1 (4,7) sekunde, končna hitrost pa znaša 275 km/h.

Serijski paket Sport Chrono modela 718 T nudi vozne režime Normal, Sport, Sport Plus in Individual, ki jih lahko izberete s stikalom Mode na volanu. Režima Sport in Sport Plus aktivirata bolj športne karakteristike krmilne elektronike motorja in pedala za plin, funkcija avtomatskega vmesnega dodajanja plina pa pomaga pri ročnem prestavljanju v nižjo prestavo. Sport Plus še dodatno izboljša vozne lastnosti 718 T tako, da bolj športno konfigurira sistem Porsche Active Stability Management (PASM), prilagodljivo uležajenje agregatov Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) in opcijski Porschejev menjalnik z dvojno sklopko. V kombinaciji z menjalnikom PDK sta na voljo funkcija Launch Control in gumb Sport Response na sredini stikala Mode.

Posebnost predstavljajo dinamični ležaji menjalnika – sistem PADM. Ta sistem zmanjšuje nihanja v območju motorja/menjalnika in premikanja, ki zaradi skupne mase pogonskega sklopa vplivajo na vozno dinamiko. Združuje prednosti čvrstejšega in mehkejšega uležajenja menjalnika: pri spremembah obremenitve in med hitro vožnjo skozi ovinke so vozne lastnosti občutno natančnejše in stabilnejše. Na neravnem cestišču se vozno udobje ohrani.